Vinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.x
مشاوره و آموزش مدیریت منابع انسانی رایان راهبرد چابک
با بهره گیری از مدلهای جاری در دنیا و با توجه به تجربیات سازمانهای موفق و برگزیده
دوره ویژه کارگاهی آنالیز شغل و تهیه شناسنامه شغل به روش هی گروپ
دوره های کارگاهی با تعداد بسیار محدود متخصصین تشکیل می شود و مدرس دوره که دوره را در مؤسسه هی گروپ طی نموده و در پروژه تهیه شناسنامه شغل با ایشان همکاری داشته، بر تمامی موارد تهیه شده توسط شرکت کنندگان نظارت می کند
دوره های آموزش مجازی، با محتوایی غنی
دوره ها به صورت خودآموز طراحی شده اند، هرچند امکان پاسخگویی به سؤالات نیز وجود دارد
دوره های تخصصی و عملی مدیریت منابع انسانی رایان راهبرد چابک
بر اساس مدلهای روز دنیا و با رویکرد کارگاهی و اجرایی برگزار می شوند

نقشهای کلیدی HR از دید اولریش

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

چهار نقش کلیدی منابع انسانی از دید دیو اولریش

1- منابع انسانی شرکتیار HR Business Partner

2- عامل تغییر

3- متخصص در امور اداری

4- حامی کارکنان

 

1- منابع انسانی شرکتیار (HRBP) نقش استراتژیک منابع انسانی است.

منابع انسانی شرکتیار همکاری مشارکتی و روابط استراتژیک را با مشتریان اختصاصی داخلی ایجاد نموده و به عنوان نقطه خاص تماس برای ایشان عمل می نماید. وی منابع انسانی را نمایندگی کرده و خدمات منابع انسانی را در سازمان تبلیغ می کند.

منابع انسانی شرکتیار طراحی سازمان را به صورت مثبت تحت تأثیر می گذارد و استعدادهای کلیدی ارشد را تعریف می کند. وی کمک می کند که دارندگان دانش تکنیکی و چگونگی انجام کارها را تعریف نموده و کمک می کند تا دانش ایشان در کل سازمان جاری شود.

منابع انسانی شرکتیار بازخوردی منصفانه به مشتریان داخلی ارائه نموده و از بازخوردها برای بهبود رویه ها و خدمات منابع انسانی استفاده می کند.

منابع انسانی شرکتیار سمتهای خالی را باز کرده و به پیش انتخاب کاندیداهایی که بیشترین همخوانی را با تیم دارند پرداخته و از گوناگونی کارکنان حمایت می کند.

منابع انسانی شرکتیار اهداف کسب و کار را با مشتریان داخلی به اشتراک گذاشته و اهداف منابع انسانی را با دستورکارهای روزمره یکپارچه می کند.

منابع انسانی شرکتیار پروژه های چند وظیفه ای را با هدف افزایش بهره وری، پشتیبانی از نوآوری و توسعه استعدادها به پیش می راند.

منابع انسانی شرکتیار در لحظات دشوار به عنوان مربی وارد عمل شده و جلسات دشوار را تسهیل نموده و راه حلی برد برد ارائه می کند.

 

2- عامل تغییر Change Agent

عاملیت و تسهیل کنندگی تغییر دومین نقش استراتژیک منابع انسانی است. منابع انسانی در تیمهای مدیریت تغییر مشارکت کرده و مسئولیت ارتباطات را در داخل سازمان بر عهده گرفته و اعتماد کارکنان را جلب می کند. منابع انسانی اقدامات آغازگرانه را برای اینکه کارکنان را برای زندگی در سازمانی جدید آماده کند، هدایت می کند.

منابع انسانی ارتباطات داخلی و مداخلات را برای برنامه ریزی می کند تا آنها را قابل دستیابی و قابل فهم برای کارکنان نماید.

منابع انسانی جلسات آموزشی را برای کارکنان برنامه ریزی کرده و به آنها کمک می کند تا مهارتها و شایستگی های جدید که برای نقش تغییر یافته جدید لازم است را کسب نموده و شرح مشاغل را به روز نموده و با کارکنان در خصوص تغییر مشاوره نموده و به آنان کمک می کند تا عادتهای شغلی خود را تغییر دهند.

منابع انسانی به طور مداوم از کارکنان بازخورد گرفته و آنها را به تیمها منتقل می نماید و از تیمهای پروژه می خواهد که تغییراتی که برای کارکنان مثبت هستند را معرفی نمایند.

منابع انسانی از تغییرات سازمانی پشتیبانی نموده و اقدامات آغازگرانه که تغییر را برای کارکنان آسانتر می کند را هدایت می نماید.

 

3- متخصص در امور اداری Administration Expert

متخصص امور اداری نقش رابطه ای منابع انسانی است و بدون اینکه منابع انسانی متخصص امور اداری قابل اعتمادی باشد، نمی تواند نقشهای استراتژیک را به خوبی ایفا کند.

لازم است که منابع انسانی دانش عمیقش را از قانون کار، اتحادیه های صنفی، مذاکرات و قراردادها، نحوه تعامل با کارکنان مشکل و نگهداری صحیح اطلاعات پرسنلی را نشان دهد.

منابع انسانی تمام نیازمندی های ناشی از تغییر در قوانین، مقررات و الزامات ایمنی و کار و از این قبیل را اجرا می کند.

متخصص امور اداری راهکارهای نوین سیستمهای اطلاعات منابع انسانی را معرفی کرده و ورود دستی داده ها را مردود شمرده و منابع کسب داده هایی که وارد سازمان می شوند را تعریف می کند؛ در عین حال مسئولیت کامل توسعه منابع را نیز بر عهده می گیرد.

 

4- حامی کارکنان Employee Advocate

حامی یا مدافع کارکنان یکی از نقشهای اصلی منابع انسانی است. منابع انسانی باید نماینده کارکنان باشد و از علائق ایشان پاسداری کرده و اطمینان حاصل کند که ابتکارات استراتژیک، به خوبی متوازن شده اند.

منابع انسانی پیمایش های رضایت کارکنان را به عنوان صدای کارکنان به طور مرتب اجرا می کند تا شکافهای بین فرهنگ سازمان و فعالیتهای مدیریتی و منابع انسانی را تعریف کند.

منابع انسانی دوره های آموزش و توسعه را برای بهبود مهارتها و شایستگی های کارکنان، اجرا می کند.

منابع انسانی باید مطمئن شود که کارکنان از فرصتی عادلانه در تقاضا برای نقشها و مشاغل جدید در سازمان برخوردارند.

منابع انسانی فعالیتهای ابتکاری برای بهبود تجربیات کارکنان از شرکت را هدایت می کند.

 

منابع انسانی رویه های منظم شکایات و مسائل انضباطی را در جهت اطمینان از رضایت کارکنان نسبت به رفتار عادلانه از سوی مدیران، مدیریت می کند.

 

منابع انسانی شرکتیار HR Business Partner

لیست آموزشهای تخصصی مدیریت منابع انسانی

 

دانلود اصول اخلاق حرفه ای در مدیریت منابع انسانی SHRM

مطالب تخصصی منابع انسانی برای حرفه ای ها

پارادوکس سیمسون (Simpson) در پرداختهای مبتنی بر عملکرد

پارادوکس سیمسون (Simpson) در پرداختهای مبتنی بر عملکرد

  پارادوکس سیمسون، یک پارادوکس آماری است که طی آن، روندهای مشاهده شده در چند گروه وقتی که گروهها...

الگوهای مرخصی استحقاقی

الگوهای مرخصی استحقاقی

2.5 روز مرخصی در ماه برای هر کارمند یکی از الزامات و مواد قانون کار است که همگی بدون چون و چرا...

پیشنهاد تخفیف ویژه دوره آموزش مجازی

پیشنهاد تخفیف ویژه دوره آموزش مجازی

با تبریک شروع سال تحصیلی جدید و در جهت تقویت فضای یادگیری در سازمانها، دوره حرفه ای غیرحضوری...

گزارش بانک جهانی در مورد بازار کار ایران

گزارش بانک جهانی در مورد بازار کار ایران

خلاصه گزارش بانک جهانی در سال 2017 با عنوان: "انجام کسب و کار، فرصت برابر برای همگان" در خصوص...

واحد منابع‎انسانی یا تکنولوژی‎اطلاعات

واحد منابع‎انسانی یا تکنولوژی‎اطلاعات

مأموریتهای واحد منابع انسانی و تکنولوژی اطلاعات (IT) در بسیاری از مواقع مخصوصاً زمانی که ارتباط...

مدیریت عملکرد چابک کارکنان

مدیریت عملکرد چابک کارکنان

بازخوردهای مداوم در محیط کار هر روز اهمیت بیشتری برای کارکنان بیشتری پیدا می کند تحقیقات جدید...

پرورش رهبران آینده؛ فعالیت مهم منابع انسانی

پرورش رهبران آینده؛ فعالیت مهم منابع انسانی

این نوشته به مرور تجربه نگاشت سوزان پترز، معاون ارشد مدیر عامل در امور منابع انسانی شرکت جنرال...

چالش کسب و کار: نسل Y

چالش کسب و کار: نسل Y

زیرک است اما زود خسته می‌شود. مشتاق پیشرفت اما پیگیر توازن در ارزش‌هایش است. دوستدار شبیه‌سازی...

محاسبه ROI در آموزش

محاسبه ROI در آموزش

سازمانها معمولن روی اندازه گیری حضور، تکمیل دوره و رضایت کارآموزان برای تعیین میزان موفقیت...

بازطراحی واحد منابع انسانی

بازطراحی واحد منابع انسانی

جداکردن کارهای ضروری از کارهای استراتژیک یکی از مهمترین اقدامات در مسیر تحول منابع انسانی است....

آموزش مجازی منابع انسانی

آموزش مجازی منابع انسانی

خدمات غیر حضوری شرکت رایان راهبرد چابک شامل  آموزش های تخصصی غیرحضوری برای مدیران و متخصصان...

دانلود فایلهای صوتی تصویری

روند شکل گیری مدیریت منابع انسانی سخنرانی انگلیسی با موضوع آینده مشاغل نمودار فرآیند اصلی منابع...

دانلود فایلهای متنی

دانلود فایل دیکشنری تخصصی منابع انسانی (انگلیسی به انگلیسی) اصول اخلاقی و استانداردهای حرفه ای...

افراد دخیل در فرآیند کسب استعدادها (Talent Acquisition)

افراد دخیل در فرآیند کسب استعدادها (Talent Acquisition)

  لینک دوره های آموزشی هی گروپ و منابع انسانی     سازمانها باید بدانند که هر کدام از افراد...

  • پارادوکس سیمسون (Simpson) در پرداختهای مبتنی بر عملکرد

    پارادوکس سیمسون (Simpson) در پرداختهای مبتنی بر عملکرد

  • الگوهای مرخصی استحقاقی

    الگوهای مرخصی استحقاقی

  • پیشنهاد تخفیف ویژه دوره آموزش مجازی

    پیشنهاد تخفیف ویژه دوره آموزش مجازی

  • گزارش بانک جهانی در مورد بازار کار ایران

    گزارش بانک جهانی در مورد بازار کار ایران

  • واحد منابع‎انسانی یا تکنولوژی‎اطلاعات

    واحد منابع‎انسانی یا تکنولوژی‎اطلاعات

  • مدیریت عملکرد چابک کارکنان

    مدیریت عملکرد چابک کارکنان

  • پرورش رهبران آینده؛ فعالیت مهم منابع انسانی

    پرورش رهبران آینده؛ فعالیت مهم منابع انسانی

  • چالش کسب و کار: نسل Y

    چالش کسب و کار: نسل Y

  • گامهای اصلاح جبران خدمت

    گامهای اصلاح جبران خدمت

  • محاسبه ROI در آموزش

    محاسبه ROI در آموزش

  • بازطراحی واحد منابع انسانی

    بازطراحی واحد منابع انسانی

  • 9 نشانه فرهنگ کاری سمی

    9 نشانه فرهنگ کاری سمی

  • مزایای مشوق جذب کارکنان

    مزایای مشوق جذب کارکنان

  • انجمن مجازی منابع انسانی

    انجمن مجازی منابع انسانی

  • مدیریت عملکرد سنتی/ چابک

    مدیریت عملکرد سنتی/ چابک

  • دانلود فرآیند منابع انسانی

    دانلود فرآیند منابع انسانی

  • روشهایی نوین در آموزش

    روشهایی نوین در آموزش

  • نوکیا اشتباه نکرده بود

    نوکیا اشتباه نکرده بود

  • نرخ خروج خدمت ایران/ جهان

    نرخ خروج خدمت ایران/ جهان

  • دامهای ارزیابی اثربخشی آموزش

    دامهای ارزیابی اثربخشی آموزش

  • کلیپ روانه سازی Onboarding

    کلیپ روانه سازی Onboarding

  • مشاغل آینده

    مشاغل آینده

  • دانلود کلیپ اثربخشی آموزش

    دانلود کلیپ اثربخشی آموزش

  • نردبان دو مسیره برای کارراهه شغلی

    نردبان دو مسیره برای کارراهه شغلی

  • آموزش مجازی منابع انسانی

    آموزش مجازی منابع انسانی

  • سوالات اساسی در جلسات مرور عملکرد

    سوالات اساسی در جلسات مرور عملکرد

  • مهارتهای تسهیلگری منابع انسانی Facilitation Skills

    مهارتهای تسهیلگری منابع انسانی Facilitation Skills

  • شکاف در شایستگی های میانی

    شکاف در شایستگی های میانی

  • شیوه های گوناگون توسعه کارکنان

    شیوه های گوناگون توسعه کارکنان

  • سنجش اثربخشی کارکنان – مدل هی گروپ

    سنجش اثربخشی کارکنان – مدل هی گروپ

  • سطح 3 آموزش – درسهایی از یک منبع غیرمتعارف

    سطح 3 آموزش – درسهایی از یک منبع غیرمتعارف

  • ارزیابی آمیخته؛ جدیدترین راه ارزیابی اثربخشی آموزش

    ارزیابی آمیخته؛ جدیدترین راه ارزیابی اثربخشی آموزش

  • فرآیند خروج خدمت کارکنان

    فرآیند خروج خدمت کارکنان

  • حقوق و مزایا در سازمان‌های عمومی و دولتی

    حقوق و مزایا در سازمان‌های عمومی و دولتی

  • دانلود فایلهای صوتی تصویری

  • دانلود فایلهای متنی

  • اصلاح نظام ارزیابی مشاغل و جبران خدمت وزارت کار

    اصلاح نظام ارزیابی مشاغل و جبران خدمت وزارت کار

  • ممیز منابع انسانی HR Auditor

    ممیز منابع انسانی HR Auditor

  • نحوه پاداش به مدیر ارشد اجرایی (CEO)

    نحوه پاداش به مدیر ارشد اجرایی (CEO)

  • جنگ استعدادها و افزایش دستمزدها

    جنگ استعدادها و افزایش دستمزدها

  • افراد دخیل در فرآیند کسب استعدادها (Talent Acquisition)

    افراد دخیل در فرآیند کسب استعدادها (Talent Acquisition)

  • دوره سازماندهی و ساختار واحد HR

    دوره سازماندهی و ساختار واحد HR

  • پاداش به کارکنان در شرایط سخت اقتصادی

    پاداش به کارکنان در شرایط سخت اقتصادی

  • واحد مناسب برای اداره امور حقوق و دستمزد

    واحد مناسب برای اداره امور حقوق و دستمزد

  • دانلود بخشنامه مزد 1396

    دانلود بخشنامه مزد 1396

  • قانون وبر در خصوص آستانه تشخیص تفاوت

    قانون وبر در خصوص آستانه تشخیص تفاوت

  • استراتژی جبران خدمت و مدیران صف

    استراتژی جبران خدمت و مدیران صف

  • عنوان شغلی جدید: مدیر توسعه افراد

    عنوان شغلی جدید: مدیر توسعه افراد

  • یک کارفرمای مطلوب منتخب

    یک کارفرمای مطلوب منتخب

  • جنگ استعدادها، بازیگران ABC

    جنگ استعدادها، بازیگران ABC

  • عوامل مؤثر بر تعهد و تعلق کاری

    عوامل مؤثر بر تعهد و تعلق کاری

  • دانلود کلیپ مدیریت استعدادها

    دانلود کلیپ مدیریت استعدادها

  • لینکدین:جذب و نگهداری 2016

    لینکدین:جذب و نگهداری 2016

  • شاخصهای سنجش مدیران؛ هِی

    شاخصهای سنجش مدیران؛ هِی

  • در برابر طوفان خروج خدمت

    در برابر طوفان خروج خدمت

  • اصول اخلاقی و حرفه ای HRM

    اصول اخلاقی و حرفه ای HRM

  • چالشهای برنامه ریزی نیروی کار

    چالشهای برنامه ریزی نیروی کار

  •  جدول نه خانه مدیریت استعدادها

    جدول نه خانه مدیریت استعدادها

  • تعهد و توانمندی در پاداش نهایی

    تعهد و توانمندی در پاداش نهایی

  • نقشهای کلیدی HR از دید اولریش

    نقشهای کلیدی HR از دید اولریش

دوره های آموزشی حرفه ای منابع انسانی

Vinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.x
دوره آموزشی مدیریت عملکرد کارکنان بر اساس توافقنامه های عملکردی
مخاطب دوره: مدیران واحدهای صف و نیز متخصصان و مدیران منابع انسانی، کارشناسان شرکتیار منابع انسانی؛ جهت مشاهده محتوای دوره، روی عکس کلیک کنید
دوره آموزشی آنالیز مشاغل برای تهیه شناسنامه های شغلی به روش هی گروپ
مخاطب دوره: مدیران واحدهای صف و نیز متخصصان و مدیران منابع انسانی، کارشناسان شرکتیار منابع انسانی و کارشناسان طراحی شغل؛ جهت مشاهده محتوای دوره، روی عکس کلیک کنید
دوره آموزشی ارزیابی مشاغل به روش هی گروپ
مخاطب دوره: متخصصان و مدیران منابع انسانی و اعضای کمیته های ارزیابی مشاغل، کارشناسان طبقه بندی مشاغل؛ جهت مشاهده محتوای دوره، روی عکس کلیک کنید
دوره آموزشی جبران خدمت و مزایای عادلانه و رقابتی بر اساس مدل هی گروپ
مخاطب دوره: متخصصان و مدیران منابع انسانی و کارشناسان جبران خدمت و کاارشناسان طبقه بندی مشاغل؛ جهت مشاهده محتوای دوره، روی عکس کلیک کنید
دوره آموزشی مدیریت استعدادها
مخاطب دوره: متخصصان و مدیران منابع انسانی و مدیران و کارشناسان آموزش و توسعه؛ جهت مشاهده محتوای دوره، روی عکس کلیک کنید
دوره آموزشی برنامه ریزی کارراهه شغلی
مخاطب دوره: مدیران منابع انسانی، جبران خدمت، آموزش؛ جهت مشاهده محتوای دوره، روی عکس کلیک کنید
دوره آموزشی طراحی ساختار واحد منابع انسانی پیشرو بر اساس مدل مرسر و دیو اولریش
مخاطب دوره: مدیران منابع انسانی و کارشناسان مهندسی وطراحی ساختار، سیستمها و روشها؛ جهت مشاهده محتوای دوره، روی عکس کلیک کنید

مقالات قبلی به ترتیب بازدید

اصل چاشنی ها (مطالب کوتاه)

مطالب کوتاه منابع انسانی