Vinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.x
مشاوره و آموزش مدیریت منابع انسانی رایان راهبرد چابک
با بهره گیری از مدلهای جاری در دنیا و با توجه به تجربیات سازمانهای موفق و برگزیده
دوره ویژه کارگاهی آنالیز شغل و تهیه شناسنامه شغل به روش هی گروپ
دوره های کارگاهی با تعداد بسیار محدود متخصصین تشکیل می شود و مدرس دوره که دوره را در مؤسسه هی گروپ طی نموده و در پروژه تهیه شناسنامه شغل با ایشان همکاری داشته، بر تمامی موارد تهیه شده توسط شرکت کنندگان نظارت می کند
دوره های آموزش مجازی، با محتوایی غنی
دوره ها به صورت خودآموز طراحی شده اند، هرچند امکان پاسخگویی به سؤالات نیز وجود دارد
دوره های تخصصی و عملی مدیریت منابع انسانی رایان راهبرد چابک
بر اساس مدلهای روز دنیا و با رویکرد کارگاهی و اجرایی برگزار می شوند

مجموعه «اهداف کسب و کار» شرکت SAP

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

آخرین نسخه «مجموعه بی آی» در تلاش است که احساس عدم هماهنگی از سوی کاربران را رفع کند.

کریس کاناراسوس

نام شرکت: SAP

تعداد کارکنان: 53500

درآمد در سال 2010: 25/17 میلیارد دلار

مدیران عالی اجرایی: جیم هاگمن اسناب و بیل مک درموت

خلاصه فعالیت: شرکت سَپ در سال 2007 مجموعه "اهداف کسب و کار" را به منظور بنانهادن خود در بازار داغ نرم افزارهای هوشمند کسب و کار تهیه کرده است. مجموعه "اهداف سازمانی" دارای دنباله ی قوی نرم افزار بی آی (که نسخه 4.0 آن تاکنون ارائه شده) به همراه افزونه بی آی جدید برای آی پَد است.

واحد سنجش

سَپ با کسب اهداف کسب و کار سال 2007، وارد بزرگ راه حوزه هوش کسب و کار شده است. بوریس اویلسون، تحلیلگر موسسه تحقیقات فورستر می گوید که آنان به ابزار خوبی در هر استفاده ای از بی آی دست یافته اند. باز آنطور که استیو لوکاس مدیر عمومی بخش تحلیل کسب و کار و تکنولوژی سَپ می گوید، محصولات هدفهای کسب و کار وابسته به طیف وسیع محصولات سَپ نیستند. او همچنین می گوید که نیمی از منابع توسعه [اهداف کسب و کار] ما روی موارد استفاده غیر سَپ متمرکز شده است. بیش از نیمی از مشتریان ما غیر از تحلیلها چیزی از سَپ نگرفته اند. سَپ همچنین در حال جایگذاری موتور جدید داده کاوی خود به نام هانا به عنوان اساس « مجموعه اهداف کسب و کار» و سری جدید افزونه های مخصوص تحلیلگری می باشد.

شرکتهای بزرگ شمار زیادی از مشتریان « اهداف کسب و کار» را تشکیل می دهد، ولی در عین حال، سَپ بخشهایی از این مجموعه بزرگ را به شرکتهای متوسط و کوچک نیز می فروشد.

دستاوردها

اویلسون می گوید که برخلاف تمام قوتهای محصولات «اهداف کسب و کار» نقص آن عدم یگانگی و ایجاد مقداری احساس تجربه نامربوط در کاربران است.

به هر حال آنطور که لوکاس می گوید، نسخه جدید اهداف کسب و کار 4.0 این مشکل را با یک رابط یگانه، یک لایه معمولی دسترسی به داده ها و تعدادی بهبود دیگر حل نموده است.

در حالی که می دانیم که نسخه 4.0 قدمی در جهت درست است، اویلسون بدین صورت تصحیح می کند که سَپ در ورای این پوسته ها باید بیش از اینها در جهت هماهنگ سازی تلاش کند.

مشکل دیگر نسخه 4.0 ورود دیرهنگام آن است. در حقیقت سَپ قول داده بود که دسترسی عمومی به آن در سال 2010 خواهد بود، ولی معرفی و عرضه اولیه آن به بازار در فوریه امسال (2011) اتفاق افتاد در حالی که عرضه کامل در ماه مِی 2012 خواهد بود. آخر هم تاریخ به سمت اواسط سپتامبر لغزید.

ویلسون می گوید: «اگر یک سازنده چند هفته یا چند ماه دیر کند، یک چیز است، ولی اگر یک سال دیر کند، شما به عنوان خریدار چگونه می توانید بر اساس آن برنامه ریزی کرده و وابسته باشید؟»

آنطور که لوکاس می گوید، سَپ عرضه عمومی را به دلایل درست و مهمی به تأخیر انداخت: «ما برای خودمان ضوابط بسیار دقیقی برای شروع به کار آن در نظر گرفتیم. اگر آن را انجام نمی دادیم، نمی توانستیم مرحله به کار گیری را شروع کنیم.»

او همچنین اضافه کرد که تنها تعداد معدودی از مشتریانی که در برنامه رَمپ آپ – نامی که سَپ برای زمانی که محصول از نسخه آزمایشی بتا در آمده ولی هنوز عرضه انبوه نشده گذاشته است – نسخه 4.0 مشارکت کردند، همچنان در پایان مواجه با مشکلاتی بودند.

لوکاس می گوید: «عدادی از آنها به خاطر راه اندازی و اجرا بوده و تعدادی نیز درخواستهای مشتریان برای اضافه کردن شاخصهایی غیر اساسی بودند.»

امتیاز

جیمی اوسوالد که یکی از تحلیلگران ارشد بی آی در آنجاست می گوید:  شرکت زغال سنگ آرک در حال حاضر از نسخه 3.1 مجموعه بی آی اهداف کسب و کار با موفقیت کامل استفاده می کند.

اوسوالد می گوید که این شرکت معدنی که از افزونه ها و برنامه های دیگر سَپ استفاده نمی کند، احتمالاً از ابتدای سال آینده به دنبال ارتقای برنامه به نسخه 4.0 است. درست در حال حاضر کار بر روی ارتقای نرم افزار زنجیره عرضه زغال سنگ اولویت نخست است.

او همچنین می گوید که من به این نقشه راه که شامل دور هم جمع کردن این ابزارها در عین اینکه یک مجموعه اساسمند متفاوت با بنای اولیه باشند، علاقه مندم.

او اضافه می کند که این نرم افزار هم اکنون سود زیادی را به صاحبان سهام برگردانده است. به عنوان نمونه شرکت زغال سنگ آرک قادر است که به مدیریت ابزارها و قطعاتی تعویضی که همچنان مشمول وارانتی هستند، بپردازد و از این راه صرفه جویی مالی عظیمی انجام دهد.

ترجمه از:

http://www.cio.com/article/693036/SAP_x2019_s_Business_Objects

 

 

اصل مقالات قبلی سایت به ترتیب بازدید