Vinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.x
مشاوره و آموزش مدیریت منابع انسانی رایان راهبرد چابک
با بهره گیری از مدلهای جاری در دنیا و با توجه به تجربیات سازمانهای موفق و برگزیده
تقویم کارگاههای آموزش تخصصی مدیریت منابع انسانی
دوره های آموزشی کارگاهی منابع انسانی بر اساس مدل هی و دیکوم در فصل تابستان برای حدود 10 نفر از مدیران و متخصصان منابع انسانی منتخب برگزار خواهد شد
دوره های آموزش مجازی، با محتوایی غنی
دوره ها به صورت خودآموز طراحی شده اند، هرچند امکان پاسخگویی به سؤالات نیز وجود دارد
دوره های تخصصی و عملی مدیریت منابع انسانی رایان راهبرد چابک
بر اساس مدلهای روز دنیا و با رویکرد کارگاهی و اجرایی برگزار می شوند

 

دوره های آموزشی مجازی تخصصی منابع انسانی

گامهای اصلاح جبران خدمت

 

 توضیح هر کدام از مراحل:

 1- برنامه ریزی

  • 1-1 تدوین برنامه زیربنایی بهبود جبران خدمت و اهداف مورد نظر از برنامه به همراه توافق روی تاریخ و حدود بودجه
  • 1-2 مشخص کردن دایره تسری برنامه جبران خدمت و نیز افرادی که مشمول این برنامه نخواهند بود
  • 1-3 توسعه فلسفه جبران خدمت Pay Philosophy شامل اطلاعات حیاتی ذیل:
  • موارد مهم و حیاتی از نظر شرکت که آمادگی اختصاص بودجه در این موارد وجود دارد
  • مشخص کردن رقبا و مبنای مقایسه در بازار کار
  • تعریف موقعیت مناسب و هدف در بین رقبا / بازار کار Lead / Lag
  • نسبت و رویکرد شرکت در برابر حداقلهای قانونی به همراه موقعیتهایی که حرکت فراتر از قانون توصیه می شود
  • عواملی که باید به طور مداوم پایش شده و روی وزن هر یک از آنها در پرداخت نهایی توافق شود
  • اندازه و نسبت پرداخت نقدی و میزان مزایای غیر نقدی و عوامل غیر محسوس
  • نرم افزارها و بسترهای تکنولوژی اطلاعات لازم
  • ملاحظاتی که در ارزیابی ها و اندازه گیری ها باید رعایت شود

 

  • 1-4 صحه گذاری فلسفه جبران خدمت توسط مدیریت ارشد و هیأت مدیره
  • 1-5 سیاستگذاری تعامل با نهادهای قانونی و گروههای صنفی رسمی و غیررسمی

 2- طراحی سیستم جبران خدمت

  • تعیین و پیشنهاد روش اجرایی و نظام جبران خدمت
  • تشکیل ترکیب و حیطه عمل و سطح اختیارات کمیته جبران خدمت متشکل از مدیران ارشد شرکت
  • تعیین بازه مورد نظر برای انعطاف مزدی و میزان دخالت متغیر عملکرد در پرداخت کارکنان Narrow / Broad Banding
  • تصمیم گیری در خصوص گزینه های پاداشهای موردی و جایزه ای و سهم آنها در بسته جبران خدمت

 3- فراهم نمودن الزامات و زیرساختهای سیستم جبران خدمت

  • تصریح در نحوه برآورد سطح عملکرد و میزان تأثیر سطوح مختلف عملکردی در پرداخت
  • به روز نمودن شرح مشاغل و شناسنامه های شغلی و اخذ تاییدیه های لازم به عنوان مبنای اصل جبران خدمت
  • تعیین مراجع تشخیص سطوح شایستگی برای تعیین موقعیت فرد در طیف پرداخت و میزان استحقاق افراد از بسته جبران خدمت
  • ابزارها و زیرساختهای نرم افزاری برای راندن سیستم جبران خدمت به صورت یکپارچه
  • برنامه ریزی آموزش افرادی که در راندن سیستم پس از استقرار نقش خواهند داشت
  • اجرای مراحل مهم فرآیند مدیریت تغییر Change Management و برنامه اطلاع رسانی Communication Plan

 4- مقدمات اجرایی سیستم جبران خدمت

  • آئین نامه ها و دستورالعملهای ارزیابی مشاغل بر مبنای ترکیب مسئولیتها و شرح مشاغل
  • جستجو و بررسی اطلاعات موجود از بازار کار و بازخوردهای واصله از واحدها
  • تعیین استراتژی ترمیم مزد و دوره زمانی (یکساله، دوساله و بالاتر) و برنامه اجرایی هر کدام
  • پیشنهاد جدول مزد Pay Structure و تصویب در کمیته جبران خدمت/ مدیریت ارشد
  • روش اجرایی محاسبه پرداخت و جبران خدمت و پیشنهاد بسته پیشنهادی بر اساس میزان استحقاق
  • اخذ مصوبه های لازم از سطوح دارای اختیار سازمان

 

 5- اجرای سیستم جبران خدمت

  • محاسبه بسته جبران خدمت هر فرد و برآورد بودجه نهایی و هزینه های جانبی
  • تفاهم نهایی با نهادهای قانونی و نمایندگان ذینفعان برای دوره انتقالی به دور از ریسکهای عمده و اطمینان پیدا کردن از تصویب
  • به روز نگهداری و پایش و ممیزی جبران خدمت

مطالب تخصصی منابع انسانی برای حرفه ای ها

پرورش رهبران آینده؛ فعالیت مهم منابع انسانی

پرورش رهبران آینده؛ فعالیت مهم منابع انسانی

این نوشته به مرور تجربه نگاشت سوزان پترز، معاون ارشد مدیر عامل در امور منابع انسانی شرکت جنرال...

چالش کسب و کار: نسل Y

چالش کسب و کار: نسل Y

زیرک است اما زود خسته می‌شود. مشتاق پیشرفت اما پیگیر توازن در ارزش‌هایش است. دوستدار شبیه‌سازی...

محاسبه ROI در آموزش

محاسبه ROI در آموزش

سازمانها معمولن روی اندازه گیری حضور، تکمیل دوره و رضایت کارآموزان برای تعیین میزان موفقیت...

بازطراحی واحد منابع انسانی

بازطراحی واحد منابع انسانی

جداکردن کارهای ضروری از کارهای استراتژیک یکی از مهمترین اقدامات در مسیر تحول منابع انسانی است....

آموزش مجازی منابع انسانی

آموزش مجازی منابع انسانی

خدمات غیر حضوری شرکت رایان راهبرد چابک شامل  آموزش های تخصصی غیرحضوری برای مدیران و متخصصان...

دانلود فایلهای صوتی تصویری

روند شکل گیری مدیریت منابع انسانی سخنرانی انگلیسی با موضوع آینده مشاغل نمودار فرآیند اصلی منابع...

دانلود فایلهای متنی

دانلود فایل دیکشنری تخصصی منابع انسانی (انگلیسی به انگلیسی) اصول اخلاقی و استانداردهای حرفه ای...

افراد دخیل در فرآیند کسب استعدادها (Talent Acquisition)

افراد دخیل در فرآیند کسب استعدادها (Talent Acquisition)

  لینک دوره های آموزشی هی گروپ و منابع انسانی     سازمانها باید بدانند که هر کدام از افراد...

دستورالعمل وزارت کار برای قراردادهای موقت

دستورالعمل وزارت کار برای قراردادهای موقت

در خبری جدیدتر (26 خرداد 1394) سيد حسن هفده تن، معاون وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي دستورالعمل...

  • پرورش رهبران آینده؛ فعالیت مهم منابع انسانی

    پرورش رهبران آینده؛ فعالیت مهم منابع انسانی

  • چالش کسب و کار: نسل Y

    چالش کسب و کار: نسل Y

  • گامهای اصلاح جبران خدمت

    گامهای اصلاح جبران خدمت

  • محاسبه ROI در آموزش

    محاسبه ROI در آموزش

  • بازطراحی واحد منابع انسانی

    بازطراحی واحد منابع انسانی

  • 9 نشانه فرهنگ کاری سمی

    9 نشانه فرهنگ کاری سمی

  • مزایای مشوق جذب کارکنان

    مزایای مشوق جذب کارکنان

  • انجمن مجازی منابع انسانی

    انجمن مجازی منابع انسانی

  • مدیریت عملکرد سنتی/ چابک

    مدیریت عملکرد سنتی/ چابک

  • دانلود فرآیند منابع انسانی

    دانلود فرآیند منابع انسانی

  • روشهایی نوین در آموزش

    روشهایی نوین در آموزش

  • نوکیا اشتباه نکرده بود

    نوکیا اشتباه نکرده بود

  • نرخ خروج خدمت ایران/ جهان

    نرخ خروج خدمت ایران/ جهان

  • دامهای ارزیابی اثربخشی آموزش

    دامهای ارزیابی اثربخشی آموزش

  • کلیپ روانه سازی Onboarding

    کلیپ روانه سازی Onboarding

  • مشاغل آینده

    مشاغل آینده

  • دانلود کلیپ اثربخشی آموزش

    دانلود کلیپ اثربخشی آموزش

  • نردبان دو مسیره برای کارراهه شغلی

    نردبان دو مسیره برای کارراهه شغلی

  • آموزش مجازی منابع انسانی

    آموزش مجازی منابع انسانی

  • سوالات اساسی در جلسات مرور عملکرد

    سوالات اساسی در جلسات مرور عملکرد

  • مهارتهای تسهیلگری منابع انسانی Facilitation Skills

    مهارتهای تسهیلگری منابع انسانی Facilitation Skills

  • شکاف در شایستگی های میانی

    شکاف در شایستگی های میانی

  • شیوه های گوناگون توسعه کارکنان

    شیوه های گوناگون توسعه کارکنان

  • سنجش اثربخشی کارکنان – مدل هی گروپ

    سنجش اثربخشی کارکنان – مدل هی گروپ

  • سطح 3 آموزش – درسهایی از یک منبع غیرمتعارف

    سطح 3 آموزش – درسهایی از یک منبع غیرمتعارف

  • ارزیابی آمیخته؛ جدیدترین راه ارزیابی اثربخشی آموزش

    ارزیابی آمیخته؛ جدیدترین راه ارزیابی اثربخشی آموزش

  • فرآیند خروج خدمت کارکنان

    فرآیند خروج خدمت کارکنان

  • حقوق و مزایا در سازمان‌های عمومی و دولتی

    حقوق و مزایا در سازمان‌های عمومی و دولتی

  • دانلود فایلهای صوتی تصویری

  • دانلود فایلهای متنی

  • اصلاح نظام ارزیابی مشاغل و جبران خدمت وزارت کار

    اصلاح نظام ارزیابی مشاغل و جبران خدمت وزارت کار

  • ممیز منابع انسانی HR Auditor

    ممیز منابع انسانی HR Auditor

  • نحوه پاداش به مدیر ارشد اجرایی (CEO)

    نحوه پاداش به مدیر ارشد اجرایی (CEO)

  • جنگ استعدادها و افزایش دستمزدها

    جنگ استعدادها و افزایش دستمزدها

  • افراد دخیل در فرآیند کسب استعدادها (Talent Acquisition)

    افراد دخیل در فرآیند کسب استعدادها (Talent Acquisition)

  • دوره سازماندهی و ساختار واحد HR

    دوره سازماندهی و ساختار واحد HR

  • پاداش به کارکنان در شرایط سخت اقتصادی

    پاداش به کارکنان در شرایط سخت اقتصادی

  • واحد مناسب برای اداره امور حقوق و دستمزد

    واحد مناسب برای اداره امور حقوق و دستمزد

  • دانلود بخشنامه مزد 1396

    دانلود بخشنامه مزد 1396

  • قانون وبر در خصوص آستانه تشخیص تفاوت

    قانون وبر در خصوص آستانه تشخیص تفاوت

  • استراتژی جبران خدمت و مدیران صف

    استراتژی جبران خدمت و مدیران صف

  • عنوان شغلی جدید: مدیر توسعه افراد

    عنوان شغلی جدید: مدیر توسعه افراد

  • یک کارفرمای مطلوب منتخب

    یک کارفرمای مطلوب منتخب

  • جنگ استعدادها، بازیگران ABC

    جنگ استعدادها، بازیگران ABC

  • عوامل مؤثر بر تعهد و تعلق کاری

    عوامل مؤثر بر تعهد و تعلق کاری

  • دانلود کلیپ مدیریت استعدادها

    دانلود کلیپ مدیریت استعدادها

  • لینکدین:جذب و نگهداری 2016

    لینکدین:جذب و نگهداری 2016

  • شاخصهای سنجش مدیران؛ هِی

    شاخصهای سنجش مدیران؛ هِی

  • در برابر طوفان خروج خدمت

    در برابر طوفان خروج خدمت

  • اصول اخلاقی و حرفه ای HRM

    اصول اخلاقی و حرفه ای HRM

  • چالشهای برنامه ریزی نیروی کار

    چالشهای برنامه ریزی نیروی کار

  •  جدول نه خانه مدیریت استعدادها

    جدول نه خانه مدیریت استعدادها

  • تعهد و توانمندی در پاداش نهایی

    تعهد و توانمندی در پاداش نهایی

  • نقشهای کلیدی HR از دید اولریش

    نقشهای کلیدی HR از دید اولریش

  • شایستگی های HRM پسا تحریم

    شایستگی های HRM پسا تحریم

  • کانالهای تخصصی منابع انسانی در تلگرام

    کانالهای تخصصی منابع انسانی در تلگرام

  • مدل Wifi تعهد و تعلق سازمانی

    مدل Wifi تعهد و تعلق سازمانی

  • کارراهه به مثابه صخره نوردی

    کارراهه به مثابه صخره نوردی

  • دستورالعمل وزارت کار برای قراردادهای موقت

    دستورالعمل وزارت کار برای قراردادهای موقت

  • دورنمای شبکه در کسب و کارها

    دورنمای شبکه در کسب و کارها

دوره های آموزشی حرفه ای منابع انسانی

Vinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.x
دوره آموزشی مدیریت عملکرد کارکنان بر اساس توافقنامه های عملکردی
مخاطب دوره: مدیران واحدهای صف و نیز متخصصان و مدیران منابع انسانی، کارشناسان شرکتیار منابع انسانی؛ جهت مشاهده محتوای دوره، روی عکس کلیک کنید
دوره آموزشی آنالیز مشاغل برای تهیه شناسنامه های شغلی به روش هی گروپ
مخاطب دوره: مدیران واحدهای صف و نیز متخصصان و مدیران منابع انسانی، کارشناسان شرکتیار منابع انسانی و کارشناسان طراحی شغل؛ جهت مشاهده محتوای دوره، روی عکس کلیک کنید
دوره آموزشی ارزیابی مشاغل به روش هی گروپ
مخاطب دوره: متخصصان و مدیران منابع انسانی و اعضای کمیته های ارزیابی مشاغل، کارشناسان طبقه بندی مشاغل؛ جهت مشاهده محتوای دوره، روی عکس کلیک کنید
دوره آموزشی جبران خدمت و مزایای عادلانه و رقابتی بر اساس مدل هی گروپ
مخاطب دوره: متخصصان و مدیران منابع انسانی و کارشناسان جبران خدمت و کاارشناسان طبقه بندی مشاغل؛ جهت مشاهده محتوای دوره، روی عکس کلیک کنید
دوره آموزشی مدیریت استعدادها
مخاطب دوره: متخصصان و مدیران منابع انسانی و مدیران و کارشناسان آموزش و توسعه؛ جهت مشاهده محتوای دوره، روی عکس کلیک کنید
دوره آموزشی برنامه ریزی کارراهه شغلی
مخاطب دوره: مدیران منابع انسانی، جبران خدمت، آموزش؛ جهت مشاهده محتوای دوره، روی عکس کلیک کنید
دوره آموزشی طراحی ساختار واحد منابع انسانی پیشرو بر اساس مدل مرسر و دیو اولریش
مخاطب دوره: مدیران منابع انسانی و کارشناسان مهندسی وطراحی ساختار، سیستمها و روشها؛ جهت مشاهده محتوای دوره، روی عکس کلیک کنید

مقالات قبلی به ترتیب بازدید

مطالب کوتاه منابع انسانی