Vinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.x
مشاوره و آموزش مدیریت منابع انسانی رایان راهبرد چابک
با بهره گیری از مدلهای جاری در دنیا و با توجه به تجربیات سازمانهای موفق و برگزیده
دوره ویژه کارگاهی آنالیز شغل و تهیه شناسنامه شغل به روش هی گروپ
دوره های کارگاهی با تعداد بسیار محدود متخصصین تشکیل می شود و مدرس دوره که دوره را در مؤسسه هی گروپ طی نموده و در پروژه تهیه شناسنامه شغل با ایشان همکاری داشته، بر تمامی موارد تهیه شده توسط شرکت کنندگان نظارت می کند
دوره های آموزش مجازی، با محتوایی غنی
دوره ها به صورت خودآموز طراحی شده اند، هرچند امکان پاسخگویی به سؤالات نیز وجود دارد
دوره های تخصصی و عملی مدیریت منابع انسانی رایان راهبرد چابک
بر اساس مدلهای روز دنیا و با رویکرد کارگاهی و اجرایی برگزار می شوند

تعهد و تعلق سازمانی هِی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

(چارچوب توسط هِی گروپ تهیه شده است)

بر اساس تحقیقی که توسط هِی گروپ انجام شده، توانمند کردن کارکنان پس از تقویت تعهد و تعلق، موجب افزایش چهل درصدی عملکرد کارکنان و افزایش 18 درصدی نرخ رضایت مشتریان می شود. این همه در حالی صورت خواهد گرفت که نرخ خروج خدمت کارکنان نیز 14 درصد کاهش خواهد یافت. تقویت این دو در نهایت موجب چهار و نیم برابر شدن موفقیتهای مالی شرکت خواهد شد.

به ‌منظور سنجش اثربخشی کارکنان (تعلق و تعهد سازمانی و توانمندی ایشان)؛ سازمانها نیاز به تحقیقی دارند که قادر به نشان دادن ردپای جمعیت‌شناختی شان بوده و فرهنگ منطقه ای را درک کرده و بدین ترتیب راه حلی جهانی و یکپارچه ارائه نماید.

در امتیازهای به دست آمده از کشورهای مختلف که در ذیل با یکدیگر مقایسه شده‌اند قابل مشاهده است که بین کشورها از دیدگاه میزان تعهد و تعلق سازمانی کارکنان تفاوت وجود دارد.

نمودار تعهد و تعلق سازمانی و توانمندسازی کارکنان در ارتباط با اثربخشی

همچنین در کنار چارچوب و آمار ارائه شده از سوی هِی؛ لیست زیر، 20 مورد از انگیزاننده‌ترین عوامل برای کارکنان (بدون درنظر گرفتن اهمیت) که در تحقیقات تعهد و تعلق سازمانی توسط مؤسسات دیگر مشخص شده است را نشان می‌دهد:

الف- تقدیر و تشکر

ü مورد اعتماد قرار گرفتن (با ارائه استقلال/ مالکیت)

ü مورد ستایش قرار گرفتن (ارائه بازخورد/ تقدیر)

ü مورد احترام واقع شدن و اهمیت قائل شدن

ب- روابط:

ü با مدیر

ü با همکاران

ج- کار:

ü فرصتهای کارراهه شغلی (آموختن/ رشد/ پیشرفت)

ü وظایف مورد علاقه؛ متنوع و چالش آمیز

ü کار معنی‌دار. هدف (متناسب با ارزشها)

ü فرصت استفاده از نقاط قوت (تناسب با مهارتها)

ü احساس پیشرفت و جلو رفتن

د- شرکت:

ü رهبری (اعتماد به رهبران ارشد)

ü فرهنگ (خط مشی ها و هنجارهای تعیین شده)

ü ارتباطات

ü برند شناخته شده و قابل احترام

ü شرایط کار (ابزارها و تجهیزات)

ü انعطاف (توازن بین کار و زندگی)

ü محل کار

ü عنوان شغلی

ü جبران خدمت و مزایا

هـ- فردی:

ü پشتکار/ انگیزه به عنوان گرایش اساسی

 

رایان راهبرد چابک در حال حاضر خدمات تحقیق، پایش و تحلیل اثربخشی را برای سازمانهای متقاضی ارائه می نماید. 

 

مطالب مرتبط:

تعلق خاطر کارکنان؛ موردکاوی مایکروسافت خاورمیانه

دو نقش همزاد استخدام و ایجاد تعهد در پرسنل

بهینه کردن اثر تقدیر و تشکر از کارکنان