بسیاری از مدیران تازه منصوب شده در ماههای اول ارتقایشان، شکستهای سنگینی را تجربه می کنند.
به عبارت دیگر آنها ارتقا پیدا می کنند، چون در شغل فعلیشان می درخشیدند؛ نه به خاطر اینکه واقعاً توانمندی مدیریت کارکنان را داشته اند.
مدیران تازه کار، روزهای اول مدیریت، آموزش مدیریت، آموزش مدیریت منابع انسانی، مدیر تازه، مدیر تازه استخدام شده، مدیر جدید، مدیریت جدید، آموزش منابع انسانی، آموزش مدیران
اما چرا شکست می خورند؟ علت اصلی این است که از توانایی و پشتیبانی کافی برای مواجهه با شرایط دشوار، تعارضات، مسائل منابع انسانی نظیر استخدام و اخراج و مدیریت عملکرد و بسیاری دیگر از شرایط جدیدی که با آن مواجه می شوند، برخوردار نیستند.
لینک های ذیل و مقالات موجود در سایت، که حاوی بسیاری از تکنیکها و روشهای مدیریت است را برای مدیران تازه کاری که دوستشان دارید، ارسال کنید:
یادداشت های مرتبط:
ده سؤال قبل از استخدام کارمندی با تحصیلاتMBA
راهنمایی هایی کاربردی برای استخدام کارمند جدید
هفت نکته برای اولین روز ورود یک کارمند تازه وارد
راهنمایی هایی کاربردی برای استخدام کارمند جدید