ویرایش محتوا

شکست مدیران تازه کار

مدیران تازه کار

بسیاری از مدیران تازه منصوب شده در ماههای اول ارتقایشان، شکستهای سنگینی را تجربه می کنند.

مدیران تازه کار

به عبارت دیگر آنها ارتقا پیدا می کنند، چون در شغل فعلیشان می درخشیدند؛ نه به خاطر اینکه واقعاً توانمندی مدیریت کارکنان را داشته اند.

اما چرا شکست می خورند؟ علت اصلی این است که از توانایی و پشتیبانی کافی برای مواجهه با شرایط دشوار، تعارضات، مسائل منابع انسانی نظیر استخدام و اخراج و مدیریت عملکرد و بسیاری دیگر از شرایط جدیدی که با آن مواجه می شوند، برخوردار نیستند.

مدیران تازه کار، روزهای اول مدیریت، آموزش مدیریت، آموزش مدیریت منابع انسانی، مدیر تازه، مدیر تازه استخدام شده، مدیر جدید، مدیریت جدید، آموزش منابع انسانی، آموزش مدیران
مدیران تازه کار

مدیران تازه کار

لینک های ذیل و مقالات موجود در سایت، که حاوی بسیاری از تکنیکها و روشهای مدیریت است را برای مدیران تازه کاری که دوستشان دارید، ارسال کنید:

یادداشت های مرتبط:

ده سؤال قبل از استخدام کارمندی با تحصیلاتMBA

راهنمایی هایی کاربردی برای استخدام کارمند جدید

مسابقه برای رئیس جمهور شدن

هفت نکته برای اولین روز ورود یک کارمند تازه وارد

راهنمایی هایی کاربردی برای استخدام کارمند جدید

خلق فرهنگ ارتباط در سازمان

مدیران تازه کار مربی (Coach)

یک الگوی مدیریتی به شکل مربی، سطح بالایی از مسؤولیت فردی داشته. و در عین حال از طرف دیگران پشتیبانی اجرایی دریافت می کند.
در این وضعیت، خطوط راهنمای فرآیندی تهیه شده اند. افراد زیر مجموعه، معمولاً بیش از یک نوع کار را انجام می دهند. علاوه بر این برای یک نوع کار واگذار شده. فعالیتهای مدیر به طرز متفاوتی انجام می شود.
خودکفایی معمولاٌ در طول یک سال قابل کسب شدن است. چون این کارها نیازمند مهارتهایی است.  که تنها در طول دوره ی کارآموزی بلند مدت ساختارمند قابل اکتسابند.
نظارت مناسب مدیران نمونه ی شغل: مدیر تحلیلهای مشتریان در یک گروه بازاریابی حیطه ی نظارت مناسب بین ۶ تا ۷ نفر به صورت مستقیم است.

ویژگی‌های خاص کارگاه‌های آموزشی رایان راهبرد چیست؟

کارگاه‌های رایان راهبرد بر اساس مدل‌ها و روش‌های روز دنیا و با رویکرد ایجاد مهارت تخصصی تدارک دیده شده‌اند و یادگیری انجام موضوع آموزش پس از مشارکت فعال تضمین شده است. این مهارت‌ها برای مدیران و متخصصان منابع انسانی یک مزیت رقابتی ایجاد می‌کنند تا در موقعیت‌های شغلی مناسبی در این حرفه قرار گیرند.

رویکرد رایان راهبرد در ارائۀ خدمات مشاوره منابع انسانی چگونه است؟

رایان راهبرد تأکید زیادی به درونی‌سازی متدهای به کار گرفته‌شده در سازمان‌ها دارد. به طوری که تمامی پروژه‌های مشاوره پس از آموزش به ذینفعان و متولیان منابع انسانی سازمان آغاز می‌شوند. بدین ترتیب اجرا با آگاهی از دورنما و تسلط بر تکنیک همراه خواهد بود. سازمان نیز در آینده وابسته به مشاور نبوده و می‌تواند خود، به‌روز‌رسانی‌ها را متناسب با تغییرات پیش برد.

مطالب و یادداشت‌های وب سایت رایان راهبرد چابک چه ویژگی‌هایی دارد؟

کادر تحریریه رایان راهبرد چابک متشکل از متخصصان منابع انسانی با تسلط بر روزنامه‌نگاری است و متفاوت با فعالان دیجیتال مارکتینگ فعال در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، به کیفیت محتوا وفادارند. مطالب و یادداشت‌هایی که در وب سایت منتشر می‌شوند، عمدتاً محتوای تولیدی و یا ترجمه‌ای از روندها و سیگنال‌های موجود در فضای جهانی منابع انسانی است که خاص رایان راهبرد است. این محتواها برای اولین بار به زبان فارسی منتشر می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top
error: این محتوا محافظت شده است