شکست مدیران تازه کار

بسیاری از مدیران تازه منصوب شده در ماههای اول ارتقایشان، شکستهای سنگینی را تجربه می کنند.

به عبارت دیگر آنها ارتقا پیدا می کنند، چون در شغل فعلیشان می درخشیدند؛ نه به خاطر اینکه واقعاً توانمندی مدیریت کارکنان را داشته اند.

مدیران تازه کار، روزهای اول مدیریت، آموزش مدیریت، آموزش مدیریت منابع انسانی، مدیر تازه، مدیر تازه استخدام شده، مدیر جدید، مدیریت جدید، آموزش منابع انسانی، آموزش مدیران

اما چرا شکست می خورند؟ علت اصلی این است که از توانایی و پشتیبانی کافی برای مواجهه با شرایط دشوار، تعارضات، مسائل منابع انسانی نظیر استخدام و اخراج و مدیریت عملکرد و بسیاری دیگر از شرایط جدیدی که با آن مواجه می شوند، برخوردار نیستند.

مدیران تازه کار، روزهای اول مدیریت، آموزش مدیریت، آموزش مدیریت منابع انسانی، مدیر تازه، مدیر تازه استخدام شده، مدیر جدید، مدیریت جدید، آموزش منابع انسانی، آموزش مدیران

لینک های ذیل و مقالات موجود در سایت، که حاوی بسیاری از تکنیکها و روشهای مدیریت است را برای مدیران تازه کاری که دوستشان دارید، ارسال کنید:

یادداشت های مرتبط:

ده سؤال قبل از استخدام کارمندی با تحصیلاتMBA

راهنمایی هایی کاربردی برای استخدام کارمند جدید

مسابقه برای رئیس جمهور شدن

هفت نکته برای اولین روز ورود یک کارمند تازه وارد

راهنمایی هایی کاربردی برای استخدام کارمند جدید

خلق فرهنگ ارتباط در سازمان

مدیران تازه کار مربی (Coach) 

یک الگوی مدیریتی به شکل مربی، سطح بالایی از مسؤولیت فردی داشته. و در عین حال از طرف دیگران پشتیبانی اجرایی دریافت می کند. در این وضعیت، خطوط راهنمای فرآیندی تهیه شده اند. افراد زیر مجموعه، معمولاً بیش از یک نوع کار را انجام می دهند. علاوه بر این برای یک نوع کار واگذار شده. فعالیتهای مدیر به طرز متفاوتی انجام می شود. خودکفایی معمولاٌ در طول یک سال قابل کسب شدن است. چون این کارها نیازمند مهارتهایی است.  که تنها در طول دوره ی کارآموزی بلند مدت ساختارمند قابل اکتسابند. نظارت مناسب مدیران نمونه ی شغل: مدیر تحلیلهای مشتریان در یک گروه بازاریابی حیطه ی نظارت مناسب بین ۶ تا ۷ نفر به صورت مستقیم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top