سازمانتان را از ناکارآیی ای میل برهانید

یک صندوق ورودی ایمیل که پر شده باشد، در بهترین حالت آزار دهنده و در بدترین حالت نیز مخل زمان و از بین برنده کارآیی خواهد بود. اگر به کارکنانتان شک دارید که از این رسانه ارتباطی به بهترین نحو استفاده می کنند یا خیر، یک بازرسی ایمیل ترتیب دهید.

در زمان مرور، از کارکنانتان بخواهید که دو مثال که نشان دهنده استفاده همراه با کارآیی از ایمیل باشند، انتخاب کنند. در انتخابهایشان ایشان را هدایت کنید. آنهایی که پاسخهای شیوایی را مشخص می کنند، ممکن است برای ارائه ایده هایشان به تشویق نیاز داشته باشند. آنهایی که مدارک سنگینی را ارسال می کنند، ممکن است نیاز باشد بشنوند که “طولانی بودن” استفاده صحیحی از وقت همکاران نیست. این فرآیند وقتی که عادتهای بد ایمیلی در مورد عملکرد فردی را آشکار می کنید، برای شما و کارکنانتان راهگشاست.

نکته مدیریتی روز
مجله مروری بر کسب و کار هاروارد 

کتاب مجموعه نکات مدیریتی مروری بر کسب و کار هاروارد را می توانید از لینک ذیل تهیه فرمایید:

http://naghoospress.ir/bookview.aspx?bookid=1486648

ترجمه: مراد احمدی پور
مشاور مدیریت منابع انسانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top