Vinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.x
مشاوره و آموزش مدیریت منابع انسانی رایان راهبرد چابک
با بهره گیری از مدلهای جاری در دنیا و با توجه به تجربیات سازمانهای موفق و برگزیده
دوره های آموزش مجازی، با محتوایی غنی
دوره های کارگاهی با تعداد بسیار محدود متخصصین تشکیل می شود و مدرس دوره که دوره را در مؤسسه هی گروپ طی نموده و در پروژه تهیه شناسنامه شغل با ایشان همکاری داشته، بر تمامی موارد تهیه شده توسط شرکت کنندگان نظارت می کند
دوره های تخصصی و عملی مدیریت منابع انسانی رایان راهبرد چابک
دوره ها به صورت خودآموز طراحی شده اند، هرچند امکان پاسخگویی به سؤالات نیز وجود دارد

 

دوره های آموزشی مجازی تخصصی منابع انسانی

شرح شغل مدیر کارخانه صنعتی

وظایف اصلی و اساسی مدیر کارخانه

برنامه ریزی، هدایت یا هماهنگی فعالیتهای کاری و منابع لازم برای تولید محصولات با در نظر گرفتن هزینه، کیفیت و مقدار مشخص شده

وظایف

v هدایت و هماهنگی تولید و فرآیندهای سازمان

v مرور برنامه ها و جداول فرآیندی و دستورات تولید برای تصمیم گیری با در نظر گرفتن نیازهای مختلف خط تولید، نیروی انسانی، فرآیندهای کاری و وظایف محوله با لحاظ بودجه و زمان مشخص شده

v مرور عملیات با ملاحظه مدارک فنی و اداری به منظور حل مشکلات فرآیند یا تولید

v توسعه و اجرای فرآیند تولید و سیستم های کنترل کیفیت، تجزیه تحلیل گزارش های تولید، تعمیرات و گزارشهای دیگر عملیاتی برای محافظت از بروز مشکلات در تولید

v استخدام، آموزش یا اخراج کارکنان و حل درگیری و مشکلات پرسنلی

v مشارکت در تدوین و کنترل استانداردهای تولید، آزمایش نمونه های مواد خام و هدایت انجام تستها در طول فرآیند به منظور اطمینان از اینکه محصول تولیدی بر اساس کیفیت توافق شده تولید شده است.

v آماده سازی گزارشهای تولید و نیز ثبت های مربوط به پرسنل

v هماهنگی و پیشنهاد رویه های مربوط به تعمیرات و نگهداری ابزارها و تسهیلات تولید و هر گونه تغییرات از جمله تعویض ماشین آلات

v معرفی و هماهنگی برنامه ریزی های مربوط به کنترل هزینه ها و مواد خام

v برقراری سیستم مشارکت کارکنان و جمع آوری و بررسی پیشنهادات

دانش مورد نیاز

v تولید و فرآیند تبدیل مواد خام به محصول نهایی

v مکانیک ماشین آلات و ابزارها از قبیل نحوه طراحی، استفاده و تعمیر و نگهداری

v دانش ریاضیات، آمار، حساب، معادلات و فرمولهای مربوطه

v امور مدیریت و اداری، اصول مدیریت و کسب و کار که در برنامه ریزی استراتژیک، تخصیص منابع مختلف، نیروی انسانی، تکنیک های رهبری، متدهای تولید و هماهنگی افراد و منابع

v آموزش اصول و روشهای طراحی حرفه و آموزش، تعلیم افراد و گروهها و اندازه گیری اثربخشی آموزش

v خدمات مشتریان دانش اصول و فرآیند مهیا نمودن خدمات برای مشتریان از قبیل برآورد نیازهای مشتریان، تطابق این خدمات با استانداردهای کیفی و اندازه گیری رضایت مشتریان

v دانش طراحی مورد نیاز برای تکنیکهای طراحی، ابزارها و اصولی که در تولید برنامه های فنی صحیح، نقشه ها، ترسیمات و مدلها مورد استفاده قرار می گیرند.

مهارتهای مورد نیاز

v هماهنگ کردن

v تفکر منطقی و استدلال برای سبک سنگین کردن نقاط قوت و ضعف آلترناتیوهای مختلف، نتایج و رویکرد به مسأله

v کنترل و ارزیابی عملکرد خود، دیگران، سازمان به منظور بهبود و انجام عمل اصلاحی

v مدیریت پرسنلی از حیث انگیزش، توسعه و مربیگری افراد و تبدیل ایشان به عنوان مناسبترین گزینه ها برای شغل

v مدیریت زمان و اولویت بندی امور

v گوش دادن فعالانه با توجه کامل به آنچه که افراد می گویند

v مکالمه و صحبت به منظور انتقال بهینه اطلاعات

v یادگیری فعالانه با درک اثر اطلاعات جدید برای حل مسائل فعلی و آینده و تصمیم گیری

v حل مسائل پیچیده: تعریف مسائل پیچیده و مرور اطلاعات مربوطه و ارزیابی گزینه ها و اجرای راه حل ها

v قضاوت و تصمیم گیری: با ملاحظه هزینه و فایده هر عمل بالقوه برای انتخاب مورد مناسب

تواناییهای مورد نیاز:

حساس بودن نسبت به وجود مشکل توانایی اظهار نظر وقتی که چیزی درست نیست یا ممکن است خراب شود (در موقع تشخیص)

توانایی استدلال قیاسی (توانایی بسط قوانین عمومی به مسائل خرد به منظور فراهم نمودن پاسخهای منطقی)

درک مطالب و انتقال آن به صورت شفاهی، طوری که همه متوجه شوند

استدلال استقرایی (توانایی کنار هم گذاشتن قطعاتی از اطلاعات به منظور ایجاد قوانین کلی و نتایج از جمله پیدا کردن ارتباط بین مسائلی که در وهله اول بی ارتباط به نظر می رسند.

روان بودن ایده ها که به صورت توانایی خلاقیت تعداد زیادی ایده در مورد موضوع مشخص بروز می کند

فعالیتهای کاری

ارتباط با سرپرستان ، همکاران و زیردستان

کسب اطلاعات با روشهای مشاهده و نیز کسب آن از منابع متنوع

هماهنگ کردن فعالیتهای کاری که با دیگران در ارتباط است

راهنمایی، هدایت و انگیزش زیردستان

تصمیم گیری و حل مشکلات

سازماندهی، برنامه ریزی و اولویت بندی کارها

برنامه زمانبندی برای کار و فعالیتها

ایجاد و حفظ و تقویت ارتباطات بین فردی

کنترل فرآیندها، مواد اولیه و محیط اطراف

حل تضادها و تعارضات با مذاکره با افراد دیگر (درون و برون سازمانی)

سبک کار:

رهبری و هدایت و مسئولیت پذیری

قابلیت اعتماد و عمل به تعهدات

ابتکار

خودکنترلی

انعطاف و تطابق پذیری

توجه به جزئیات

امانت داری، درستکاری و اخلاق مداری

تفکر تحلیلی

دارای نگرش همکاری و نشان دادن روحیه علاقه مند به کار با دیگران

نوآوری

 

* شناسنامه و شرح شغل مدیر منابع انسانی

 

گفتنی است که نمونه های فوق الذکر تنها به موارد عمومی شغل که به نظر می رسد در مشاغل این دسته مشترک است می پردازد. شرح شغل واقعی، عملی و کارآ بایستی با در نظر گرفتن این موارد و نیز تکنیکهای تکمیلی جمع آوری اطلاعات برای شغل و با در نظر گرفتن محیط انجام شغل تهیه گردد.

کارشناسان متخصص رایان راهبرد چابک تنها موسسه در داخل کشور می باشند که این تکنیکها را بر اساس سرفصل های مؤسسه هِی گروپ و به زبان فارسی و طی برنامه های بهبود منابع انسانی تهیه و ارائه می دهند.

بدین منظور، دوره آموزشی دو روزه ای نیز برنامه ریزی و تدوین شده است که قابل اجرا برای شرکتهای متقاضی می باشد. بدین منظور با شماره تلفن 44667408 تماس برقرار نمایید.


دوره آموزشی مدیریت منابع انسانی برای مدیران غیر منابع انسانی


 

مطالب تخصصی منابع انسانی برای حرفه ای ها

بهاریه و شکل دهی جدید برای منابع انسانی

بهاریه و شکل دهی جدید برای منابع انسانی

اکنون زمان مناسبی برای تعریف دوباره و بازطراحی منابع انسانی است. در متن زیر ده چیزی که همه...

گامهایی برای پذیرفته شدن نقش منابع انسانی

گامهایی برای پذیرفته شدن نقش منابع انسانی

  بسیار دیده شده که متولیان منابع انسانی از اینکه توسط مدیران ارشد کسب و کار در برنامه ریزی...

حیطه نظارت مناسب مدیران

حیطه نظارت مناسب مدیران

در طول قرن بیستم، بسیاری از سازمانها به دنبال رؤیای کشف و استفاده از ایده های جهانشمول در مورد...

دسته بندی واحدهای عملکردی در خصوص میزان چابکی

دسته بندی واحدهای عملکردی در خصوص میزان چابکی

مؤسسه ­ی مک­ کینزی در خصوص میزان چابکی (Agile) واحدهای عملکردی (سازمان، شرکت، واحد عملیاتی و ...)...

منابع انسانی چابک

منابع انسانی چابک

منابع انسانی چابک (Agile HR) یک متدولوژی مدیریت کارهاست؛ راهی است که طی آن کار به عنوان اجزایی...

نسبت بهینه تعداد کارکنان منابع انسانی

نسبت بهینه تعداد کارکنان منابع انسانی

یکی از ابهاماتی که معمولن کارفرمایان و مدیران ارشد در هنگام برنامه ریزی برای تشکیل واحد منابع...

پیچیدگی برنامه ریزی نیروی انسانی در صنعت انرژی

پیچیدگی برنامه ریزی نیروی انسانی در صنعت انرژی

همه موافق این نکته هستند که آینده بسیار متفاوت خواهد بود و تغییرات تکراری برای ایجاد رشد و سهم...

مربی گری:دیدن،گفتن،انجام

مربی گری:دیدن،گفتن،انجام

کارآفرین، احتمالاً تاکنون تمام توصیه های ساده که می توانست هضم کند مانند "برجریان نقدینگی نظارت...

ابزار خط زندگی (Lifeline)

ابزار خط زندگی (Lifeline)

ابزار خط زندگی (Lifeline tool) ابزاری است که به افراد کمک می کند زندگی شان را در برابر...

پارادوکس سیمسون در پرداختهای عملکردی

پارادوکس سیمسون در پرداختهای عملکردی

  پارادوکس سیمسون (Simpson) ، یک پارادوکس آماری است که طی آن، روندهای مشاهده شده در چند گروه وقتی...

الگوهای مرخصی استحقاقی

الگوهای مرخصی استحقاقی

2.5 روز مرخصی در ماه برای هر کارمند یکی از الزامات و مواد قانون کار است که همگی بدون چون و چرا...

پیشنهاد تخفیف ویژه دوره آموزش مجازی

پیشنهاد تخفیف ویژه دوره آموزش مجازی

با تبریک شروع سال تحصیلی جدید و در جهت تقویت فضای یادگیری در سازمانها، دوره حرفه ای غیرحضوری...

گزارش بانک جهانی در مورد بازار کار ایران

گزارش بانک جهانی در مورد بازار کار ایران

خلاصه گزارش بانک جهانی در سال 2017 با عنوان: "انجام کسب و کار، فرصت برابر برای همگان" در خصوص...

واحد منابع‎انسانی یا تکنولوژی‎اطلاعات

واحد منابع‎انسانی یا تکنولوژی‎اطلاعات

مأموریتهای واحد منابع انسانی و تکنولوژی اطلاعات (IT) در بسیاری از مواقع مخصوصاً زمانی که ارتباط...

مدیریت عملکرد چابک کارکنان

مدیریت عملکرد چابک کارکنان

بازخوردهای مداوم در محیط کار هر روز اهمیت بیشتری برای کارکنان بیشتری پیدا می کند تحقیقات جدید...

پرورش رهبران آینده؛ فعالیت مهم منابع انسانی

پرورش رهبران آینده؛ فعالیت مهم منابع انسانی

این نوشته به مرور تجربه نگاشت سوزان پترز، معاون ارشد مدیر عامل در امور منابع انسانی شرکت جنرال...

چالش کسب و کار: نسل Y

چالش کسب و کار: نسل Y

زیرک است اما زود خسته می‌شود. مشتاق پیشرفت اما پیگیر توازن در ارزش‌هایش است. دوستدار شبیه‌سازی...

محاسبه ROI در آموزش

محاسبه ROI در آموزش

سازمانها معمولن روی اندازه گیری حضور، تکمیل دوره و رضایت کارآموزان برای تعیین میزان موفقیت...

بازطراحی واحد منابع انسانی

بازطراحی واحد منابع انسانی

جداکردن کارهای ضروری از کارهای استراتژیک یکی از مهمترین اقدامات در مسیر تحول منابع انسانی است....

آموزش مجازی منابع انسانی

آموزش مجازی منابع انسانی

خدمات غیر حضوری شرکت رایان راهبرد چابک شامل  آموزش های تخصصی غیرحضوری برای مدیران و متخصصان...

دانلود فایلهای صوتی تصویری

ریات مصاحبه کننده استخدام به نام ویرا چارچوب مدل کرک پاتریک در ارزیابی اثربخشی آموزش تفاوت در...

دانلود فایلهای متنی

گزارش مک کینزی از اقتصاد ایران در سال 97 دانلود گزارش برآورد افزایش حقوق 2018 در دنیا توسط هی/...

افراد دخیل در فرآیند کسب استعدادها (Talent Acquisition)

افراد دخیل در فرآیند کسب استعدادها (Talent Acquisition)

  لینک دوره های آموزشی هی گروپ و منابع انسانی     سازمانها باید بدانند که هر کدام از افراد...

  • بهاریه و شکل دهی جدید برای منابع انسانی

    بهاریه و شکل دهی جدید برای منابع انسانی

  • گامهایی برای پذیرفته شدن نقش منابع انسانی

    گامهایی برای پذیرفته شدن نقش منابع انسانی

  • حیطه نظارت مناسب مدیران

    حیطه نظارت مناسب مدیران

  • دسته بندی واحدهای عملکردی در خصوص میزان چابکی

    دسته بندی واحدهای عملکردی در خصوص میزان چابکی

  • منابع انسانی چابک

    منابع انسانی چابک

  • نسبت بهینه تعداد کارکنان منابع انسانی

    نسبت بهینه تعداد کارکنان منابع انسانی

  • پیچیدگی برنامه ریزی نیروی انسانی در صنعت انرژی

    پیچیدگی برنامه ریزی نیروی انسانی در صنعت انرژی

  • مربی گری:دیدن،گفتن،انجام

    مربی گری:دیدن،گفتن،انجام

  • ابزار خط زندگی (Lifeline)

    ابزار خط زندگی (Lifeline)

  • پارادوکس سیمسون در پرداختهای عملکردی

    پارادوکس سیمسون در پرداختهای عملکردی

  • الگوهای مرخصی استحقاقی

    الگوهای مرخصی استحقاقی

  • پیشنهاد تخفیف ویژه دوره آموزش مجازی

    پیشنهاد تخفیف ویژه دوره آموزش مجازی

  • گزارش بانک جهانی در مورد بازار کار ایران

    گزارش بانک جهانی در مورد بازار کار ایران

  • واحد منابع‎انسانی یا تکنولوژی‎اطلاعات

    واحد منابع‎انسانی یا تکنولوژی‎اطلاعات

  • مدیریت عملکرد چابک کارکنان

    مدیریت عملکرد چابک کارکنان

  • پرورش رهبران آینده؛ فعالیت مهم منابع انسانی

    پرورش رهبران آینده؛ فعالیت مهم منابع انسانی

  • چالش کسب و کار: نسل Y

    چالش کسب و کار: نسل Y

  • گامهای اصلاح جبران خدمت

    گامهای اصلاح جبران خدمت

  • محاسبه ROI در آموزش

    محاسبه ROI در آموزش

  • بازطراحی واحد منابع انسانی

    بازطراحی واحد منابع انسانی

  • 9 نشانه فرهنگ کاری سمی

    9 نشانه فرهنگ کاری سمی

  • مزایای مشوق جذب کارکنان

    مزایای مشوق جذب کارکنان

  • انجمن مجازی منابع انسانی

    انجمن مجازی منابع انسانی

  • مدیریت عملکرد سنتی/ چابک

    مدیریت عملکرد سنتی/ چابک

  • دانلود فرآیند منابع انسانی

    دانلود فرآیند منابع انسانی

  • روشهایی نوین در آموزش

    روشهایی نوین در آموزش

  • نوکیا اشتباه نکرده بود

    نوکیا اشتباه نکرده بود

  • نرخ خروج خدمت ایران/ جهان

    نرخ خروج خدمت ایران/ جهان

  • دامهای ارزیابی اثربخشی آموزش

    دامهای ارزیابی اثربخشی آموزش

  • کلیپ روانه سازی Onboarding

    کلیپ روانه سازی Onboarding

  • مشاغل آینده

    مشاغل آینده

  • دانلود کلیپ اثربخشی آموزش

    دانلود کلیپ اثربخشی آموزش

  • نردبان دو مسیره برای کارراهه شغلی

    نردبان دو مسیره برای کارراهه شغلی

  • آموزش مجازی منابع انسانی

    آموزش مجازی منابع انسانی

  • سوالات اساسی در جلسات مرور عملکرد

    سوالات اساسی در جلسات مرور عملکرد

  • مهارتهای تسهیلگری منابع انسانی Facilitation Skills

    مهارتهای تسهیلگری منابع انسانی Facilitation Skills

  • شکاف در شایستگی های میانی

    شکاف در شایستگی های میانی

  • شیوه های گوناگون توسعه کارکنان

    شیوه های گوناگون توسعه کارکنان

  • سنجش اثربخشی کارکنان – مدل هی گروپ

    سنجش اثربخشی کارکنان – مدل هی گروپ

  • سطح 3 آموزش – درسهایی از یک منبع غیرمتعارف

    سطح 3 آموزش – درسهایی از یک منبع غیرمتعارف

  • ارزیابی آمیخته؛ جدیدترین راه ارزیابی اثربخشی آموزش

    ارزیابی آمیخته؛ جدیدترین راه ارزیابی اثربخشی آموزش

  • فرآیند خروج خدمت کارکنان

    فرآیند خروج خدمت کارکنان

  • حقوق و مزایا در سازمان‌های عمومی و دولتی

    حقوق و مزایا در سازمان‌های عمومی و دولتی

  • دانلود فایلهای صوتی تصویری

  • دانلود فایلهای متنی

  • اصلاح نظام ارزیابی مشاغل و جبران خدمت وزارت کار

    اصلاح نظام ارزیابی مشاغل و جبران خدمت وزارت کار

  • ممیز منابع انسانی HR Auditor

    ممیز منابع انسانی HR Auditor

  • نحوه پاداش به مدیر ارشد اجرایی (CEO)

    نحوه پاداش به مدیر ارشد اجرایی (CEO)

  • جنگ استعدادها و افزایش دستمزدها

    جنگ استعدادها و افزایش دستمزدها

  • افراد دخیل در فرآیند کسب استعدادها (Talent Acquisition)

    افراد دخیل در فرآیند کسب استعدادها (Talent Acquisition)

  • دوره سازماندهی و ساختار واحد HR

    دوره سازماندهی و ساختار واحد HR

  • پاداش به کارکنان در شرایط سخت اقتصادی

    پاداش به کارکنان در شرایط سخت اقتصادی

  • واحد مناسب برای اداره امور حقوق و دستمزد

    واحد مناسب برای اداره امور حقوق و دستمزد

  • دانلود بخشنامه مزد 1396

    دانلود بخشنامه مزد 1396

  • قانون وبر در خصوص آستانه تشخیص تفاوت

    قانون وبر در خصوص آستانه تشخیص تفاوت

  • استراتژی جبران خدمت و مدیران صف

    استراتژی جبران خدمت و مدیران صف

  • عنوان شغلی جدید: مدیر توسعه افراد

    عنوان شغلی جدید: مدیر توسعه افراد

  • یک کارفرمای مطلوب منتخب

    یک کارفرمای مطلوب منتخب

  • جنگ استعدادها، بازیگران ABC

    جنگ استعدادها، بازیگران ABC

  • عوامل مؤثر بر تعهد و تعلق کاری

    عوامل مؤثر بر تعهد و تعلق کاری

دوره های آموزشی حرفه ای منابع انسانی

Vinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.x
دوره آموزشی مدیریت عملکرد کارکنان بر اساس توافقنامه های عملکردی
مخاطب دوره: مدیران واحدهای صف و نیز متخصصان و مدیران منابع انسانی، کارشناسان شرکتیار منابع انسانی؛ جهت مشاهده محتوای دوره، روی عکس کلیک کنید
دوره آموزشی آنالیز مشاغل برای تهیه شناسنامه های شغلی به روش هی گروپ
مخاطب دوره: مدیران واحدهای صف و نیز متخصصان و مدیران منابع انسانی، کارشناسان شرکتیار منابع انسانی و کارشناسان طراحی شغل؛ جهت مشاهده محتوای دوره، روی عکس کلیک کنید
دوره آموزشی ارزیابی مشاغل به روش هی گروپ
مخاطب دوره: متخصصان و مدیران منابع انسانی و اعضای کمیته های ارزیابی مشاغل، کارشناسان طبقه بندی مشاغل؛ جهت مشاهده محتوای دوره، روی عکس کلیک کنید
دوره آموزشی جبران خدمت و مزایای عادلانه و رقابتی بر اساس مدل هی گروپ
مخاطب دوره: متخصصان و مدیران منابع انسانی و کارشناسان جبران خدمت و کاارشناسان طبقه بندی مشاغل؛ جهت مشاهده محتوای دوره، روی عکس کلیک کنید
دوره آموزشی مدیریت استعدادها
مخاطب دوره: متخصصان و مدیران منابع انسانی و مدیران و کارشناسان آموزش و توسعه؛ جهت مشاهده محتوای دوره، روی عکس کلیک کنید
دوره آموزشی برنامه ریزی کارراهه شغلی
مخاطب دوره: مدیران منابع انسانی، جبران خدمت، آموزش؛ جهت مشاهده محتوای دوره، روی عکس کلیک کنید
دوره آموزشی طراحی ساختار واحد منابع انسانی پیشرو بر اساس مدل مرسر و دیو اولریش
مخاطب دوره: مدیران منابع انسانی و کارشناسان مهندسی وطراحی ساختار، سیستمها و روشها؛ جهت مشاهده محتوای دوره، روی عکس کلیک کنید

مقالات قبلی به ترتیب بازدید

مطالب کوتاه منابع انسانی