Vinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.x
مشاوره و آموزش مدیریت منابع انسانی رایان راهبرد چابک
با بهره گیری از مدلهای جاری در دنیا و با توجه به تجربیات سازمانهای موفق و برگزیده
دوره های آموزش مجازی، با محتوایی غنی
دوره های کارگاهی با تعداد بسیار محدود متخصصین تشکیل می شود و مدرس دوره که دوره را در مؤسسه هی گروپ طی نموده و در پروژه تهیه شناسنامه شغل با ایشان همکاری داشته، بر تمامی موارد تهیه شده توسط شرکت کنندگان نظارت می کند
دوره های تخصصی و عملی مدیریت منابع انسانی رایان راهبرد چابک
دوره ها به صورت خودآموز طراحی شده اند، هرچند امکان پاسخگویی به سؤالات نیز وجود دارد

 

دوره های آموزشی مجازی تخصصی منابع انسانی

مورد کاوی استراتژی جبران خدمت و نگهداری

معیارهای جبران خدمات: چگونه از داده های بازار داخلی و خارجی برای حفظ مزیت رقابتی استفاده موثر به عمل آوریم؟

Aggreko چه کاری انجام می دهد؟ (مورد کاوی)

اگرکو یک رهبر جهانی در اجاره مولدهای نیرو و تجهیزات کنترل دماست.

اگرکو به شرکت های زیادی در صنایع مختلف خدمات می دهد، با بیش از 148 شعبه که به طور 24 ساعته در طول 7 روز هفته به بیش از 100 کشور خدمات ارائه می دهد.

آیا می دانید با کمی دقت، کارکنان شرکتها حرفهای مشابهی می زنند؟ چیزهایی که کسی در موردشان سخن نمی گوید با قرمز مشخص شده اند!

مواردی از این قبیل:

  • حقوق پایه من زیر نرخ بازار است- کل دریافتی های من در چارک سوم است به خاطر تشویق های عالی و مستمریها
  • در شرکت دوستم آنها ....دریافت می کنند- اما حقوق پایه آنها بسیار پائین است و این مزایا برایش در نظر گرفته شده است
  • هم کلاسی من در کالج کاری شبیه من انجام می دهد- اما دوبرابر آنچیزی که من دریافت می کنم دریافت می کند-اوه! اون عضو جامعه افراد با ضریب هوشی فوق العاده (منسا) هست

خط مشی پرداخت خود را مشخص کنید

خط مشی و استراتژی شما در پرداخت چیست؟

اهداف کسب و کار شما چیست؟

آیا شما در هدایت کننده هستید یا پیرو؟

آیا شما می خواهید در رنج صدک 25 ام پرداخت کنید یا 50 ام یا 75 ام؟

برای مشخص کردن استراتژی پرداخت، بایستی موارد ذیل را مشخص کنید:

بازار داخلی

پی ساختمان را درست پایه ریزی کنید:

  • سلسله مراتب اهمیت مشاغل را تعیین کنید
    • گروه ها
    • رتبه ها
    • مرزها
  • شغل ها را نظم دهید

جدول ذیل پراکندگی حقوق سالانه افراد را در برابر گرید (گروه) شان نشان می دهد.

  • دور افتاده ها (خارج از محدوده ها) کدامند ؟
  • آیا گریدها (گروهها) صحیح هستند؟
  • آیا بعضی از ناهنجاری ها از گذشته وجود داشته اند؟

منابع برای بررسی بازار خارجی عبارتند از:

تحقیقات خریداری شده

تحقیقات/اطلاعاتی که رأساً از صنعت به دست می آوریم.

اطلاعات کسب شده از نامزدهای بالقوه

خود را با چه کسی مقایسه می کنید؟

تمام سازمان ها؟

همکاران؟

بخش صنعت؟

مکان ها؟


  • فلسفه و استراتژی جبران خدمات خود را اعمال کنید
  • در صورت نیاز داده ها  را به روز رسانی کنید (میزان تازگی آنها را معین کنید)


مقایسه بازارهای درونی و بیرونی

آیا سازمان شما به طور رقابتی پرداخت می کند؟

آیا برنامه های جبران خدمت برای تمام کارمندان در هر رتبه ای برابر است؟

آیا تغییری مورد نیاز است؟

اگر تغییرات مورد نیاز اند آیا بودجه ی لازم را دارید؟

روشهایی برای تحقیق در مورد رضایت کارکنان وجود دارد که دوره آنها مشخص است:

  • Zoomerang ؛ سالانه
  • Survey Monkey؛ دوسالانه
  • surveyOnics؛ بر اساس مسأله مشخص

در فرآیند رضایت سنجی موارد ذیل را لحاظ کنید:

محرمانگی را حفظ کنید

یک فرایند قوی را به نمایش بگذارید

عبارت ها خیلی اهمیت دارند

شما تصمیم دارید با اطلاعاتی که به دست می آورید چه کاری انجام دهید؟

برنامه جبران خدمات خود را ارزیابی کنید:

لیستی از برنامه های جبران خدمات و مزایایی که در حال حاضر ارائه می دهید تهیه کنید

هدف از هر برنامه جبران خدمات را تعیین کنید

تحقیقات مرتبط با کارکنان را برای اندازه گیری ادراکات و احساسات به کار بگیرید

نتایج تحقیقات کارکنان را آزمون کنید

اکنون نیاز به بازنگری و یا باز طراحی برنامه های جبران خدمات و مزایا را برای افزایش اثربخشی مشخص کنید

معیارهای اساسی در جبران خدمات ومزایا

نرخ جابجایی کارکنان

میانگین مدت زمانی که کارکنان در شرکت به ارائه خدمات می پردازند

میانگین زمان مورد نیاز برای اولین ارتقا

میزان کل پرداختی از کل درآمد که برای کارکنان صرف شده است

مجموع هزینه های سالانه استخدام برای هر کارمند با توجه به رتبه

بازگشت سرمایه ROI در کار ما چیست؟

آیا می توانیم بازگشت سرمایه را در برنامه های جبران خدمات و مزایا اندازه بگیریم؟

می توانیم بازگشت سرمایه ای که اندازه گیری می شود را به این صورت تعریف کنیم:

سودی که از هر برنامه جبران خدمت و مزایا به دست می آید به عنوان نتیجه ی صرف هزینه در هر برنامه جبران خدمت و مزایا

چه مثبت و چه منفی، بازگشت سرمایه می تواند از طریق موارد زیر تحت تاثیر قرار گیرد:

محیط کار

فرهنگ سازمانی

وضعیت عمومی اقتصادی

شما چه چیزی را می خواهید اندازه گیری کنید

معیارهای مالی: درآمد، سود تجارت ، هزینه ی خسارات ، چه چیز دیگری می تواند اندازه گیری شود؟

معیارهای غیر مالی: باید به طور واضح و روشن قابل تعریف و اندازه گیری باشد، تعداد مشتریان دائم، رضایت  مشتریان(معیارهای رضایت)، رضایت کارکنان (نظرسنجی)

و یا ترکیبی از این دو؟

نتایج:

استفاده از بازگشت سرمایه به شما داده های مهمی را در مورد اثربخشی برنامه های جبران خدمت و مزایا ارائه می دهد

می تواند کمک کند تا برنامه های جبران خدمت و مزایا را با نیازهای کسب و کار همراستا کنیم

می تواند اثربخشی طراحی و تحویل برنامه های جبران خدمت و مزایا را بهبود بخشد

هر سازمانی نیاز دارد تا به تعادل مناسبی که آن را متمایز از سایرین  می کند برسد، بنابراین جرات متفاوت بودن داشته باشید

مشاوران منابع انسانی رایان راهبرد چابک آماده اند تا به شما در شکل دهی استراتژی پاداش یاری رسانده تا ضمن حداکثر کردن منافع حاصل از هزینه های پرداخت حقوق و مزایا، به شیوه ی عادلانه ای مطلوبیت را بازتوزیع کرده و نرخ بازگشت سرمایه در جبران خدمات و پاداشها را حداکثر کنید.

  • تجربه ارائه شده از شرکت اگرکو در سمینار سالانه جبران خدمت و مزایا در دبی 1391

دوره آموزشی "مدیریت استعدادها و کارراهه شغلی"

لینک مطلب گزینه های جبران خدمت انگیزشی و کارانه

فراخوان برای شرکت در سنجش بازار کار ایران

مطالب تخصصی منابع انسانی برای حرفه ای ها

بهاریه و شکل دهی جدید برای منابع انسانی

بهاریه و شکل دهی جدید برای منابع انسانی

اکنون زمان مناسبی برای تعریف دوباره و بازطراحی منابع انسانی است. در متن زیر ده چیزی که همه...

گامهایی برای پذیرفته شدن نقش منابع انسانی

گامهایی برای پذیرفته شدن نقش منابع انسانی

  بسیار دیده شده که متولیان منابع انسانی از اینکه توسط مدیران ارشد کسب و کار در برنامه ریزی...

حیطه نظارت مناسب مدیران

حیطه نظارت مناسب مدیران

در طول قرن بیستم، بسیاری از سازمانها به دنبال رؤیای کشف و استفاده از ایده های جهانشمول در مورد...

دسته بندی واحدهای عملکردی در خصوص میزان چابکی

دسته بندی واحدهای عملکردی در خصوص میزان چابکی

مؤسسه ­ی مک­ کینزی در خصوص میزان چابکی (Agile) واحدهای عملکردی (سازمان، شرکت، واحد عملیاتی و ...)...

منابع انسانی چابک

منابع انسانی چابک

منابع انسانی چابک (Agile HR) یک متدولوژی مدیریت کارهاست؛ راهی است که طی آن کار به عنوان اجزایی...

نسبت بهینه تعداد کارکنان منابع انسانی

نسبت بهینه تعداد کارکنان منابع انسانی

یکی از ابهاماتی که معمولن کارفرمایان و مدیران ارشد در هنگام برنامه ریزی برای تشکیل واحد منابع...

پیچیدگی برنامه ریزی نیروی انسانی در صنعت انرژی

پیچیدگی برنامه ریزی نیروی انسانی در صنعت انرژی

همه موافق این نکته هستند که آینده بسیار متفاوت خواهد بود و تغییرات تکراری برای ایجاد رشد و سهم...

مربی گری:دیدن،گفتن،انجام

مربی گری:دیدن،گفتن،انجام

کارآفرین، احتمالاً تاکنون تمام توصیه های ساده که می توانست هضم کند مانند "برجریان نقدینگی نظارت...

ابزار خط زندگی (Lifeline)

ابزار خط زندگی (Lifeline)

ابزار خط زندگی (Lifeline tool) ابزاری است که به افراد کمک می کند زندگی شان را در برابر...

پارادوکس سیمسون در پرداختهای عملکردی

پارادوکس سیمسون در پرداختهای عملکردی

  پارادوکس سیمسون (Simpson) ، یک پارادوکس آماری است که طی آن، روندهای مشاهده شده در چند گروه وقتی...

الگوهای مرخصی استحقاقی

الگوهای مرخصی استحقاقی

2.5 روز مرخصی در ماه برای هر کارمند یکی از الزامات و مواد قانون کار است که همگی بدون چون و چرا...

پیشنهاد تخفیف ویژه دوره آموزش مجازی

پیشنهاد تخفیف ویژه دوره آموزش مجازی

با تبریک شروع سال تحصیلی جدید و در جهت تقویت فضای یادگیری در سازمانها، دوره حرفه ای غیرحضوری...

گزارش بانک جهانی در مورد بازار کار ایران

گزارش بانک جهانی در مورد بازار کار ایران

خلاصه گزارش بانک جهانی در سال 2017 با عنوان: "انجام کسب و کار، فرصت برابر برای همگان" در خصوص...

واحد منابع‎انسانی یا تکنولوژی‎اطلاعات

واحد منابع‎انسانی یا تکنولوژی‎اطلاعات

مأموریتهای واحد منابع انسانی و تکنولوژی اطلاعات (IT) در بسیاری از مواقع مخصوصاً زمانی که ارتباط...

مدیریت عملکرد چابک کارکنان

مدیریت عملکرد چابک کارکنان

بازخوردهای مداوم در محیط کار هر روز اهمیت بیشتری برای کارکنان بیشتری پیدا می کند تحقیقات جدید...

پرورش رهبران آینده؛ فعالیت مهم منابع انسانی

پرورش رهبران آینده؛ فعالیت مهم منابع انسانی

این نوشته به مرور تجربه نگاشت سوزان پترز، معاون ارشد مدیر عامل در امور منابع انسانی شرکت جنرال...

چالش کسب و کار: نسل Y

چالش کسب و کار: نسل Y

زیرک است اما زود خسته می‌شود. مشتاق پیشرفت اما پیگیر توازن در ارزش‌هایش است. دوستدار شبیه‌سازی...

محاسبه ROI در آموزش

محاسبه ROI در آموزش

سازمانها معمولن روی اندازه گیری حضور، تکمیل دوره و رضایت کارآموزان برای تعیین میزان موفقیت...

بازطراحی واحد منابع انسانی

بازطراحی واحد منابع انسانی

جداکردن کارهای ضروری از کارهای استراتژیک یکی از مهمترین اقدامات در مسیر تحول منابع انسانی است....

آموزش مجازی منابع انسانی

آموزش مجازی منابع انسانی

خدمات غیر حضوری شرکت رایان راهبرد چابک شامل  آموزش های تخصصی غیرحضوری برای مدیران و متخصصان...

دانلود فایلهای صوتی تصویری

ریات مصاحبه کننده استخدام به نام ویرا چارچوب مدل کرک پاتریک در ارزیابی اثربخشی آموزش تفاوت در...

دانلود فایلهای متنی

گزارش مک کینزی از اقتصاد ایران در سال 97 دانلود گزارش برآورد افزایش حقوق 2018 در دنیا توسط هی/...

افراد دخیل در فرآیند کسب استعدادها (Talent Acquisition)

افراد دخیل در فرآیند کسب استعدادها (Talent Acquisition)

  لینک دوره های آموزشی هی گروپ و منابع انسانی     سازمانها باید بدانند که هر کدام از افراد...

  • بهاریه و شکل دهی جدید برای منابع انسانی

    بهاریه و شکل دهی جدید برای منابع انسانی

  • گامهایی برای پذیرفته شدن نقش منابع انسانی

    گامهایی برای پذیرفته شدن نقش منابع انسانی

  • حیطه نظارت مناسب مدیران

    حیطه نظارت مناسب مدیران

  • دسته بندی واحدهای عملکردی در خصوص میزان چابکی

    دسته بندی واحدهای عملکردی در خصوص میزان چابکی

  • منابع انسانی چابک

    منابع انسانی چابک

  • نسبت بهینه تعداد کارکنان منابع انسانی

    نسبت بهینه تعداد کارکنان منابع انسانی

  • پیچیدگی برنامه ریزی نیروی انسانی در صنعت انرژی

    پیچیدگی برنامه ریزی نیروی انسانی در صنعت انرژی

  • مربی گری:دیدن،گفتن،انجام

    مربی گری:دیدن،گفتن،انجام

  • ابزار خط زندگی (Lifeline)

    ابزار خط زندگی (Lifeline)

  • پارادوکس سیمسون در پرداختهای عملکردی

    پارادوکس سیمسون در پرداختهای عملکردی

  • الگوهای مرخصی استحقاقی

    الگوهای مرخصی استحقاقی

  • پیشنهاد تخفیف ویژه دوره آموزش مجازی

    پیشنهاد تخفیف ویژه دوره آموزش مجازی

  • گزارش بانک جهانی در مورد بازار کار ایران

    گزارش بانک جهانی در مورد بازار کار ایران

  • واحد منابع‎انسانی یا تکنولوژی‎اطلاعات

    واحد منابع‎انسانی یا تکنولوژی‎اطلاعات

  • مدیریت عملکرد چابک کارکنان

    مدیریت عملکرد چابک کارکنان

  • پرورش رهبران آینده؛ فعالیت مهم منابع انسانی

    پرورش رهبران آینده؛ فعالیت مهم منابع انسانی

  • چالش کسب و کار: نسل Y

    چالش کسب و کار: نسل Y

  • گامهای اصلاح جبران خدمت

    گامهای اصلاح جبران خدمت

  • محاسبه ROI در آموزش

    محاسبه ROI در آموزش

  • بازطراحی واحد منابع انسانی

    بازطراحی واحد منابع انسانی

  • 9 نشانه فرهنگ کاری سمی

    9 نشانه فرهنگ کاری سمی

  • مزایای مشوق جذب کارکنان

    مزایای مشوق جذب کارکنان

  • انجمن مجازی منابع انسانی

    انجمن مجازی منابع انسانی

  • مدیریت عملکرد سنتی/ چابک

    مدیریت عملکرد سنتی/ چابک

  • دانلود فرآیند منابع انسانی

    دانلود فرآیند منابع انسانی

  • روشهایی نوین در آموزش

    روشهایی نوین در آموزش

  • نوکیا اشتباه نکرده بود

    نوکیا اشتباه نکرده بود

  • نرخ خروج خدمت ایران/ جهان

    نرخ خروج خدمت ایران/ جهان

  • دامهای ارزیابی اثربخشی آموزش

    دامهای ارزیابی اثربخشی آموزش

  • کلیپ روانه سازی Onboarding

    کلیپ روانه سازی Onboarding

  • مشاغل آینده

    مشاغل آینده

  • دانلود کلیپ اثربخشی آموزش

    دانلود کلیپ اثربخشی آموزش

  • نردبان دو مسیره برای کارراهه شغلی

    نردبان دو مسیره برای کارراهه شغلی

  • آموزش مجازی منابع انسانی

    آموزش مجازی منابع انسانی

  • سوالات اساسی در جلسات مرور عملکرد

    سوالات اساسی در جلسات مرور عملکرد

  • مهارتهای تسهیلگری منابع انسانی Facilitation Skills

    مهارتهای تسهیلگری منابع انسانی Facilitation Skills

  • شکاف در شایستگی های میانی

    شکاف در شایستگی های میانی

  • شیوه های گوناگون توسعه کارکنان

    شیوه های گوناگون توسعه کارکنان

  • سنجش اثربخشی کارکنان – مدل هی گروپ

    سنجش اثربخشی کارکنان – مدل هی گروپ

  • سطح 3 آموزش – درسهایی از یک منبع غیرمتعارف

    سطح 3 آموزش – درسهایی از یک منبع غیرمتعارف

  • ارزیابی آمیخته؛ جدیدترین راه ارزیابی اثربخشی آموزش

    ارزیابی آمیخته؛ جدیدترین راه ارزیابی اثربخشی آموزش

  • فرآیند خروج خدمت کارکنان

    فرآیند خروج خدمت کارکنان

  • حقوق و مزایا در سازمان‌های عمومی و دولتی

    حقوق و مزایا در سازمان‌های عمومی و دولتی

  • دانلود فایلهای صوتی تصویری

  • دانلود فایلهای متنی

  • اصلاح نظام ارزیابی مشاغل و جبران خدمت وزارت کار

    اصلاح نظام ارزیابی مشاغل و جبران خدمت وزارت کار

  • ممیز منابع انسانی HR Auditor

    ممیز منابع انسانی HR Auditor

  • نحوه پاداش به مدیر ارشد اجرایی (CEO)

    نحوه پاداش به مدیر ارشد اجرایی (CEO)

  • جنگ استعدادها و افزایش دستمزدها

    جنگ استعدادها و افزایش دستمزدها

  • افراد دخیل در فرآیند کسب استعدادها (Talent Acquisition)

    افراد دخیل در فرآیند کسب استعدادها (Talent Acquisition)

  • دوره سازماندهی و ساختار واحد HR

    دوره سازماندهی و ساختار واحد HR

  • پاداش به کارکنان در شرایط سخت اقتصادی

    پاداش به کارکنان در شرایط سخت اقتصادی

  • واحد مناسب برای اداره امور حقوق و دستمزد

    واحد مناسب برای اداره امور حقوق و دستمزد

  • دانلود بخشنامه مزد 1396

    دانلود بخشنامه مزد 1396

  • قانون وبر در خصوص آستانه تشخیص تفاوت

    قانون وبر در خصوص آستانه تشخیص تفاوت

  • استراتژی جبران خدمت و مدیران صف

    استراتژی جبران خدمت و مدیران صف

  • عنوان شغلی جدید: مدیر توسعه افراد

    عنوان شغلی جدید: مدیر توسعه افراد

  • یک کارفرمای مطلوب منتخب

    یک کارفرمای مطلوب منتخب

  • جنگ استعدادها، بازیگران ABC

    جنگ استعدادها، بازیگران ABC

  • عوامل مؤثر بر تعهد و تعلق کاری

    عوامل مؤثر بر تعهد و تعلق کاری

دوره های آموزشی حرفه ای منابع انسانی

Vinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.x
دوره آموزشی مدیریت عملکرد کارکنان بر اساس توافقنامه های عملکردی
مخاطب دوره: مدیران واحدهای صف و نیز متخصصان و مدیران منابع انسانی، کارشناسان شرکتیار منابع انسانی؛ جهت مشاهده محتوای دوره، روی عکس کلیک کنید
دوره آموزشی آنالیز مشاغل برای تهیه شناسنامه های شغلی به روش هی گروپ
مخاطب دوره: مدیران واحدهای صف و نیز متخصصان و مدیران منابع انسانی، کارشناسان شرکتیار منابع انسانی و کارشناسان طراحی شغل؛ جهت مشاهده محتوای دوره، روی عکس کلیک کنید
دوره آموزشی ارزیابی مشاغل به روش هی گروپ
مخاطب دوره: متخصصان و مدیران منابع انسانی و اعضای کمیته های ارزیابی مشاغل، کارشناسان طبقه بندی مشاغل؛ جهت مشاهده محتوای دوره، روی عکس کلیک کنید
دوره آموزشی جبران خدمت و مزایای عادلانه و رقابتی بر اساس مدل هی گروپ
مخاطب دوره: متخصصان و مدیران منابع انسانی و کارشناسان جبران خدمت و کاارشناسان طبقه بندی مشاغل؛ جهت مشاهده محتوای دوره، روی عکس کلیک کنید
دوره آموزشی مدیریت استعدادها
مخاطب دوره: متخصصان و مدیران منابع انسانی و مدیران و کارشناسان آموزش و توسعه؛ جهت مشاهده محتوای دوره، روی عکس کلیک کنید
دوره آموزشی برنامه ریزی کارراهه شغلی
مخاطب دوره: مدیران منابع انسانی، جبران خدمت، آموزش؛ جهت مشاهده محتوای دوره، روی عکس کلیک کنید
دوره آموزشی طراحی ساختار واحد منابع انسانی پیشرو بر اساس مدل مرسر و دیو اولریش
مخاطب دوره: مدیران منابع انسانی و کارشناسان مهندسی وطراحی ساختار، سیستمها و روشها؛ جهت مشاهده محتوای دوره، روی عکس کلیک کنید

مقالات قبلی به ترتیب بازدید

مطالب کوتاه منابع انسانی