$doc->addStyleSheet('templates/'.$this->template.'/css/custom.css');
Vinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.x
رایان راهبرد چابک؛ مشاوره، آموزش و همکاری در پروژه های بهبود منابع انسانی
در پروژه های بهبود منابع انسانی، همزمان با اجرای مطلوب و استقرار سیستمهای نوین، دانش فنی نیز به تیم کارفرما منتقل می شود
آموزش مجازی و وبینارهای مدیریت منابع انسانی
آموزشهای مجازی بر اساس محتوای به روز و کاربردی تنظیم شده اند و فرصت راهنمایی و رفع ابهامات از طریق ایمیل و سایر ابزارهای تکنولوژی اطلاعات نیز وجود دارد

رسانه های اجتماعی در محیط کار

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

رسانه های اجتماعی امروزه به یکی از عوامل تأثیر گذار در ساختار و روابط شرکت و نیز حتی روابط عمومی تبدیل شده اند.

دیگر نمی توان به راحتی سازمان را با یک ساختار رسمی و نیز یک ساختار غیر رسمی در کنار آن تصور نمود.

اینفو گراف ذیل شامل اطلاعاتی است که توسط پِی اسکیل منتشر شده و می تواند شرکتها را در اتخاذ مواضع کارآتر در برابر رسانه های اجتماعی یاری نماید.

رسانه اجتماعی

 

مطالب، یادداشتها و مقالات مرتبط:

مبانی نفوذ پیامهای تبلیغاتی
آنچه که مدیران فوق العاده و افراد با روابط عمومی عالی نیاز دارند

نشست وزيران کار گروه بيست در مکزيک آغاز شد

مقاله روند رسانه های اجتماعی در سال 2010

نوشتن دیدگاه

از اینکه مطلب را مطالعه نموده و کامنت می گذارید متشکریم.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

یادداشتها و مقالات منتشر شده در وب سایت به ترتیب بیشترین بازدیدها