$doc->addStyleSheet('templates/'.$this->template.'/css/custom.css');
Vinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.x
رایان راهبرد چابک؛ مشاوره، آموزش و همکاری در پروژه های بهبود منابع انسانی
در پروژه های بهبود منابع انسانی، همزمان با اجرای مطلوب و استقرار سیستمهای نوین، دانش فنی نیز به تیم کارفرما منتقل می شود
آموزش مجازی و وبینارهای مدیریت منابع انسانی
آموزشهای مجازی بر اساس محتوای به روز و کاربردی تنظیم شده اند و فرصت راهنمایی و رفع ابهامات از طریق ایمیل و سایر ابزارهای تکنولوژی اطلاعات نیز وجود دارد

اولویتهای نسلی برای جبران خدمت و مزایا

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

هر نسلی در نیروی کار اهداف و اولویتهای متفاوتی دارد که در هنگام طراحی برنامه جبران خدمت و مزایا بایستی مورد ملاحظه قرار گیرد.

برنامه های جبران خدمت و مزایا حلقه حلقه هستند. حلقه اولیه فلسفه سازمان، استراتژی، مزایا و از این قبیل را پوشش می دهد. حلقه بعدی شامل برنامه پرداخت پایه است. سومین حلقه شامل برنامه پرداخت متغیر است؛ در حالی که بالاترین حلقه شامل پاداشها و تقدیرهای شخصی سازی شده است. ترکیب پرداخت به این مسأله بر می گردد که شما بودجه تان را چگونه در بین این حلقه ها تقسیم می کنید.

متولدین پس از جنگ جهانی که به Baby Boomer شهره شده اند، بیشتر روی بازنشستگی تمرکز می کنند و علاقه بیشتری به حقوق ثابت و مشخص به همراه مزایا و توازن کار و زندگی نشان می دهند تا بتوانند بچه های بزرگشان را به سر و سامان برسانند و یا مسافرت کنند.

نسل ایکس که تقریباً از دهه 1960 تا 1980 به دنیا آمده اند نیز تمایل به تمرکز روی توازن کار و زندگی و نیز برنامه پرداختی که تقریباً ثابت و پایدار باشد داشته و پیشنهاد می شود که برای ایشان مقدار بیشتری از مجموعه پرداخت به پرداختهای متغیر اختصاص داده شود.

در مقابل نسل هزاره Millennial که پس از ایشان و تا حدود سال 2000 متولد شده اند، روی پیشرفت شغلی تمرکز کرده اند و می خواهند که بخش بزرگتری از مزدشان را تحت ریسک و به صورت متغیر دریافت کنند. علاوه بر این، ایشان علاقه دارند که محیط کاری راحت و تفریحی داشته باشند؛ بدین معنی که سازمانها باید از برند کارفرمایی شان در زمینه محیط کار، به عنوان ابزاری برای نگهداری و جذب ایشان استفاده کنند.

PayScale  ترجمه: رایان راهبرد چابک

 

مطالب، یادداشتها و مقالات مرتبط:

دسته بندی نسلها در نیروی کار
اولویتهای نسل هزاره برای کار
چالش کسب و کار: نسل Y
اطلاع‌رسانی مزایا به کارکنان
مزایای مشوق جذب کارکنان
برای بازنشسته شدن به یازده برابر حقوق سالانه تان نیاز دارید
مزایا برای کارکنان فردا
زود بازنشسته شویم یا دیر؟
جبران خدمت انگیزشی و کارانه
اطلاع‌رسانی مزایا به کارکنان
قیمت در بازار کار؛ بسته جبران خدمت
واحد مناسب برای اداره امور حقوق و دستمزد
استراتژی جبران خدمت و مدیران صف
اصطلاحات کلیدی در جبران خدمت
پاداش به کارکنان در شرایط سخت اقتصادی
جنگ استعدادها و افزایش دستمزدها
نحوه پاداش به مدیر ارشد اجرایی (CEO)
بهینه کردن اثر تقدیر و تشکر از کارکنان
تحلیل بازار در جبران خدمت
حقوق و مزایا در سازمان‌های عمومی و دولتی
استراتژی جبران خدمات و نگهداشت
خلق طبقه های پرداخت در سازمان
چک لیست برنامه ریزی پاداش کارانه
هدف گیری: ارتباط عملکرد و پاداش
استراتژی های پاداش و استعدادها
گامهای اصلاح جبران خدمت
پارادوکس سیمسون در پرداختهای عملکردی
جبران خدمت عادلانه و رقابتی
بخشنامه های مزد در سالهای مختلف
جبران خدمت
گفت‌وگو درباره دستمزد در مصاحبه شغلی
چک لیست برون سپاری حقوق و دستمزد
پایین بودن دستمزد زنان نسبت به مردان تبعیض آمیز است
رویکرد کارراهه ای به پاداش
دوره آموزشی حرفه ای جبران خدمت عادلانه و رقابتی

نوشتن دیدگاه

از اینکه مطلب را مطالعه نموده و کامنت می گذارید متشکریم.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

یادداشتها و مقالات منتشر شده در وب سایت به ترتیب بیشترین بازدیدها