$doc->addStyleSheet('templates/'.$this->template.'/css/custom.css');
Vinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.x
رایان راهبرد چابک؛ مشاوره، آموزش و همکاری در پروژه های بهبود منابع انسانی
در پروژه های بهبود منابع انسانی، همزمان با اجرای مطلوب و استقرار سیستمهای نوین، دانش فنی نیز به تیم کارفرما منتقل می شود
آموزش مجازی و وبینارهای مدیریت منابع انسانی
آموزشهای مجازی بر اساس محتوای به روز و کاربردی تنظیم شده اند و فرصت راهنمایی و رفع ابهامات از طریق ایمیل و سایر ابزارهای تکنولوژی اطلاعات نیز وجود دارد

ارائه بازخورد منفی

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

ارائه بازخورد یکی از وظایف مهم مدیران است، البته نه یکی از وظایف آسان ایشان؛ مخصوصاً زمانی که این بازخورد، نمایانگر وضعیت درخشانی نباشد. بازخورد منفی نیاز به مدیری دارد که به طریقی کارکنان را برانگیزاند، مشاوره داده و نقد کند که جایگاه مشکل را به ایشان تذکر داده و یاد آور شود که برای حل مشکل چه کاری باید بکنند. خوشبختانه این موضوع مهارتی است که می توان آن را آموخت. زمانی که میخواهید بازخورد منفی بدهید، از این متد پنج گامی پیروی کنید:

1- آن را به صورتی که هست بازگو کنید. از مشکل شانه خالی نکنید؛ صریح بوده و دقیقاً در مورد نگرانیتان با وی صحبت کنید.

2- بازخورد را فوراً ارائه دهید. بازخورد وقتی بسیار مفید است که در نزدیکترین فرصت پس از بروز پیشامد ارائه شود.

3- انتظارات عملکرد را بازگویه کنید. به عنوان یک مدیر مهم است که تلاش کنید به کارکنان بفهمانید که برای موفقیت در شغلشان چه کاری لازم است.

4- حقایق و رازهای مربوط به خروجی‌ها را بگویید. مطمئن شوید کارکنان ارتباط بین رفتارشان و نتایج منفی را درک کرده‌اند. این روش به کارکنان اجازه می‌دهد بدانند که می توانند نتایج و حاصل فعالیتها را کنترل کنند.

5- بازخورد را به عنوان ابزاری برای تغییر و نه تنبیه ارائه نمایید.

 

یادآوری: جلسات مرور عملکرد تنها به معنی ارزیابی نیستند. بلکه فرصتی برای افزایش بهره‌وری بوده و برای پرهیز از دادخواهی باید به درستی انجام شوند.

 

منبع: وب سایت HR Morning

مطالب مرتبط:

 

 

 

مطالب، یادداشتها و مقالات مرتبط:

جنگ استعدادها، بازیگران ABC
سنجش اثربخشی کارکنان – مدل هی گروپ
بازخوردهای ساندویچی در مرور عملکرد کارکنان
سوالات اساسی در جلسات مرور عملکرد
مدیریت عملکرد؛ نه به روش سنتی
مدیریت عملکرد سنتی/ چابک
هدف گیری: ارتباط عملکرد و پاداش
مدیریت عملکرد چابک کارکنان
پارادوکس سیمسون در پرداختهای عملکردی
9 فعالیت اساسی برای مدیریت مؤثر دورکاری
موفقیت بدون استخدام ستاره های گران قیمت
مدیریت و ارزیابی عملکرد؛ ابزار روزآمد پیشبرد اهداف سازمان
شرکتهای با استاندارد بالای اخلاقی High Road
گامهایی برای اجرای مدیریت عملکرد اثربخش
مدیریت عملکرد؛ مورد کاوی نوکیا
دوره مدیریت عملکرد بر اساس توافقنامه عملکردی

دوره غیرحضوری مدیریت عملکرد بر مبنای توافقنامه عملکردی

 

The Art of Giving Negative Feedback:

A 5 Step-Approach

Giving feedback is an important management task but certainly not an easy one...especially when the feedback isn't all sunshine


Negative feedback requires a manager to motivate, counsel and criticize in a way that alerts employees to where the problems lie and what must be done to solve them. Fortunately, it's a skill that can be learned. Follow this 5-step method whenever giving negative feedback

Tell it like it is. Don't sidestep the issue; be straightforward and tell the employee exactly what your concerns are

Give feedback immediately. Feedback is most useful when given at the earliest opportunity after a particular incident

Reiterate performance expectations. As a manager, it is important that you try to make employees understand what it takes for job success

Give the lowdown of the outcome. Make sure employees understand the connection between their behavior and the negative results. This lets employees know that they can control the consequences

Give feedback as a means of change, not punishment

Remember: Performance reviews are more than just evaluations. They're an opportunity to increase productivity - and must be done correctly to prevent lawsuits

Ref: www.HRmorning.com

نوشتن دیدگاه

از اینکه مطلب را مطالعه نموده و کامنت می گذارید متشکریم.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

یادداشتها و مقالات منتشر شده در وب سایت به ترتیب بیشترین بازدیدها