$doc->addStyleSheet('templates/'.$this->template.'/css/custom.css');
Vinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.x
رایان راهبرد چابک؛ مشاوره، آموزش و همکاری در پروژه های بهبود منابع انسانی
در پروژه های بهبود منابع انسانی، همزمان با اجرای مطلوب و استقرار سیستمهای نوین، دانش فنی نیز به تیم کارفرما منتقل می شود
آموزش مجازی و وبینارهای مدیریت منابع انسانی
آموزشهای مجازی بر اساس محتوای به روز و کاربردی تنظیم شده اند و فرصت راهنمایی و رفع ابهامات از طریق ایمیل و سایر ابزارهای تکنولوژی اطلاعات نیز وجود دارد
خدمات تخصصی منابع انسانی
شامل مشاوره و برون سپاری پروژه های بهبود
ارائه خدمت تخصصی به شرکتهای متقاضی بر اساس مدل هی گروپ
دوره های کارگاهی حضوری
بر اساس محتوای دوره های معادل بین المللی
شامل آنالیز مشاغل، ارزیابی مشاغل، جبران خدمت و مزایا به روش هی گروپ و تدوین استاندارد آموزشی به روش دیکوم

سوالات اساسی در جلسات مرور عملکرد

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

هر چند ممکن است که نیازی برای انتشار دستور جلسه ای رسمی برای هر جلسه مرور عملکرد وجود نداشته باشد، اما شروع با موضوعات تعریف شده برای تمرکز مباحث می تواند ایده خوبی باشد. این جلسات باید بتوانند پنج حیطه اساسی ذیل را پوشش دهند:

 

 

در این نوشته مروری می کنیم بر این مراحل و پرسشهای اساسی که باید در جلسه مرور عملکرد بین مدیر و کارمند تبادل شود:

برنامه ریزی هدف - به صورت فصلی ( 4 بار )

سوالات مربوطه :

1 چه اهدافی در فصل قبل دست یافته شدند ؟

2 چه اهدافی هنوز باید دست یافته شوند ؟

3- سه تا پنج الویت اصل سازمان / واحد برای این فصل کدامند ؟

4 دوست دارید که در این فصل روی چه پروژه هایی کار کرده یا آنها را هدایت کنید ؟

5 برای پشتیبانی از این اولویتهای کلیدی چه اهدافی باید گذاشته شود ؟

6 برای موفقیت به چه پشتیبانی ها و یا منابعی نیازمندید ؟

7 چه چیزی شما را به کار روزمره تان متعهد و دلبسته می سازد ؟ برای ایجاد دلبستگی بیشتر در کارهای روزانه چه کاری می توانیم انجام دهیم ؟

8 از کار کردن بر روی چه نوع پروژه هایی لذت می برید ؟

 

عملکرد تیم - به صورت فصلی ( 4 بار )

سوالات مربوطه :

1 در خصوص اثر بخشی کلی تیممان چه نظری دارید ؟

2 ایده های چه کسی برایتان ارزشمند است ؟ آنها چه کارهایی کرده اند ؟

3 آیا کسی در تیم وجود دارد که کار کردن با وی برای شما مشکل باشد؟ می توانید علت آن را هم بگویید ؟

4 در خصوص میزان باخوردهایی که در تیممان رد وبدل می شود چه نظری دارید ؟

5 از بازخوردهایی که توسط اعضای تیم مهیا شده اند چه چیزهایی آموخته اید ؟

6 چه ایده ای برای اینکه بتوانیم در کنار یکدیگر بهتر کار کنیم دارید ؟ آیا پیشنهادی در این خصوص دارید ؟

 

پیشرفت در هدف به صورت ماهانه ( 12 بار )

سوالات مربوطه :

1 موارد مرتبط با اهداف عملکردی شما چگونه پیش می روند ؟

2 چه چیزهایی انجام شده است ؟

3 چه چیزی هنوز باید انجام شود ؟

4 در راه دستیابی به اهداف به چه مواردی دست یافته ایم ؟ ( در صورت وجود )

5 -  با توجه به تغییر در اولویتها آیا نیاز به متناسب کردن اهداف احساس می شود ؟

 

توسعه کارراهه - یک یا دوبار درسال ( 2 بار )

سوالات مربوطه :

1 اهداف و برنامه های کار راهه ( مسیر ) شغلی تان چیستند ؟

2 در چه حیطه ای علاقمند به رشد و توسعه هستید تا بتوانید به اهداف کارراهه تان دست پیدا کنید ؟

3 چه تجربیاتی یا فرصتهایی برای کمک به شما در دستیابی به اهداف کارراهه می تواند برای شما فراهم گردد ؟

4 شرکت برای حمایت از توسعه شما چه کاری می تواند انجام دهد ؟

 

مربی گری برای توسعه به صورت ماهانه بنا به نیاز ( 12 بار )

سوالات مربوطه :

1 کارمند باید چه رفتارهایی را همچنان از خود بروز دهد؟

2 کارمند در جهت دستیابی به اهداف مطلوب چه رفتارهایی را باید شروع کند ؟

3 برای دستیابی به نتایج دلخواه، کارمند باید چه رفتارهایی را متوقف کند ؟

4 آیا به اندازه کافی باز خورد از من یا سایر اعضای تیم دریافت می کنید ؟ آیا بازخوردهایی که دریافت می کنید در توسعه شما کمک کننده هستند ؟

5 چگونه برای دستیابی به اهدافمان می توانیم همکاری داشته باشیم ؟

 

مطالب، یادداشتها و مقالات مرتبط:

ارائه بازخورد منفی
جنگ استعدادها، بازیگران ABC
سنجش اثربخشی کارکنان – مدل هی گروپ
بازخوردهای ساندویچی در مرور عملکرد کارکنان
مدیریت عملکرد؛ نه به روش سنتی
مدیریت عملکرد سنتی/ چابک
هدف گیری: ارتباط عملکرد و پاداش
مدیریت عملکرد چابک کارکنان
پارادوکس سیمسون در پرداختهای عملکردی
9 فعالیت اساسی برای مدیریت مؤثر دورکاری
موفقیت بدون استخدام ستاره های گران قیمت
مدیریت و ارزیابی عملکرد؛ ابزار روزآمد پیشبرد اهداف سازمان
شرکتهای با استاندارد بالای اخلاقی High Road
گامهایی برای اجرای مدیریت عملکرد اثربخش
مدیریت عملکرد؛ مورد کاوی نوکیا
دوره مدیریت عملکرد بر اساس توافقنامه عملکردی

نوشتن دیدگاه

از اینکه مطلب را مطالعه نموده و کامنت می گذارید متشکریم.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

یادداشتها و مقالات منتشر شده در وب سایت به ترتیب بیشترین بازدیدها