$doc->addStyleSheet('templates/'.$this->template.'/css/custom.css');
Vinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.x
رایان راهبرد چابک؛ مشاوره، آموزش و همکاری در پروژه های بهبود منابع انسانی
در پروژه های بهبود منابع انسانی، همزمان با اجرای مطلوب و استقرار سیستمهای نوین، دانش فنی نیز به تیم کارفرما منتقل می شود
شناخت چالش ها و ارائه ی راهکارها بر اساس الگوهای موفق دنیا
راهکارهای پیشنهادی علاوه بر انطباق با صنایع و وضعیت سازمانهای کشور، در شرکت های موفق دنیا پذیرفته شده و به کار بسته شده اند
آموزش مجازی و وبینارهای مدیریت منابع انسانی
آموزشهای مجازی بر اساس محتوای به روز و کاربردی تنظیم شده اند و فرصت راهنمایی و رفع ابهامات از طریق ایمیل و سایر ابزارهای تکنولوژی اطلاعات نیز وجود دارد

نسخه به روز از منابع انسانی شرکت­یار (HRBP 2.0)

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

پس از حدود 20 سال که از ارائه ­ی ایده ­ی منابع انسانی شرکت ­یار (HR Business Partner) گذشت، این مدل به گفته ­ی بنیانگذارش یعنی دیو اولریش، برای پاسخگویی به شرایط فعلی و نیازهای کسب ­وکارهای امروزی کافی نیست.

سؤالی که در این خصوص از سوی وی مطرح می ­شود این است: «مهمترین چیزی که منابع انسانی هم ­اکنون می­ تواند به کارکنان ارائه دهد چیست؟»

روشن است که داشتن احساس و درک نسبت به هدف، معنی­ دار بودن، تعلق، کار تیمی، پول، فرصت، چشم­ انداز، جامعه و چیزهای جذاب دیگر، برخی از مهمترین چیزهایی است که نصیب کارکنان می­ شود؛ اما در این میان، کار کردن در «سازمانی که در بازار موفق است» شاید بهترین چیزی است که منابع انسانی به کارکنان هدیه می­ دهد. اگر شرکت در بازار موفق نباشد، هیچکدام از این چیزهای خوب وجود نخواهند داشت.

شرکت یاری منابع انسانی به معنی انجام فعالیت­های منابع انسانی برای منابع انسانی سازمان نیست؛ بلکه انجام کارهایی است که کسب­ وکار را در بازار موفق می ­کند.

نکته­ ی کلیدی اینجاست که کار منابع ­انسانی خلق ارزش برای کسب­ وکار است و «ارزش» را گیرنده­ ی آن تعیین می­ کند.

در این راستا دیو اولریش نسخه ­ی دوم از منابع انسانی شرکت­ یار را بر پایه ­ی این سؤال و مفاهیم تبعی آن ارائه نموده است. در مدل به ­روز شده، ذی­نفعان تنها مدیران و کارکنان شرکت نیستند و بدین ترتیب با توسعه­ ی دایره­ ی ذینفعان منابع انسانی، مشتریان، جامعه و سهامداران نیز به دایره ­ی ذینفعان منابع انسانی وارد شده­ اند.

 

مطالب، یادداشتها و مقالات مرتبط:

نقشهای کلیدی HR از دید اولریش (HR Business Partner)
دستاوردهای دِیو اولریش
HRBP* در 2025

دوره آموزشی طراحی ساختار واحد منابع انسانی پیشرو

فایل اینفوگرافیک آینده سمت کارشناس شرکتیار منابع انسانی HR Business Partner

نوشتن دیدگاه

از اینکه مطلب را مطالعه نموده و کامنت می گذارید متشکریم.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

یادداشتها و مقالات منتشر شده در وب سایت به ترتیب بیشترین بازدیدها