توصیه ی شرکت مشاوره ای مرسر به کسانی که به تازگی به عنوان مدیر ارشد منابع انسانی به یک شرکت بزرگ وارد می شوند:
اگر به تازگی به عنوان مدیر ارشد منابع انسانی (CHRO) شده اید، در صد روز اول کاریتان این سه گام را پیگیری کنید:
گام اول: مسائل کسب و کار و نیروی کار آن را بفهمید
- عوامل پویای فعلی و در حال تغییر بازارها، مشتریان کلیدی و اثرشان روی استراتژی کسب و کار، برند و اولویتهای نیروی کار را پیدا و درک کنید.
گام دوم: استراتژی نیروی کار و واحد منابع انسانی را توسعه دهید
- بخشهایی از نیروی کار و ویژگیهای آنها که مزیتهای رقابتی ایجاد می کنند را توصیف کنید.
- افراد را در راستای استراتژی کسب و کار قرار دهید.
- اولویتهای منابع انسانی و اینکه بهترین راه برای سازماندهی و ارائه ی خدمات کدام است ار مشخص کنید.
گام سوم:تغییر را تشویق کرده و هدایت کنید
- تغییرات مورد نیاز، موانع بالقوه و فعالیتهایی که برای اطمینان از اجرای اثربخش تغییر لازم است را تعریف کنید.