رسانه های اجتماعی امروزه به یکی از عوامل تأثیر گذار در ساختار و روابط شرکت و نیز حتی روابط عمومی تبدیل شده اند.
دیگر نمی توان به راحتی سازمان را با یک ساختار رسمی و نیز یک ساختار غیر رسمی در کنار آن تصور نمود.
اینفو گراف ذیل شامل اطلاعاتی است که توسط پِی اسکیل منتشر شده و می تواند شرکتها را در اتخاذ مواضع کارآتر در برابر رسانه های اجتماعی یاری نماید.
مطالب، یادداشتها و مقالات مرتبط:
مبانی نفوذ پیامهای تبلیغاتی |
آنچه که مدیران فوق العاده و افراد با روابط عمومی عالی نیاز دارند |