استراتژی جبران خدمت و مدیران صف

واحد منابع انسانی می تواند خط مشی ها و شیوه های جدید و استراتژی جبران خدمت را ارائه دهد، ولی مسئولیت اصلی اجرای آن با واحدهای صف است. روندها به درستی در جهت ایجاد مسئولیتهای بیشتر برای مدیران صف در خصوص مدیریت جبران خدمت است. برخی از آنها توانایی پاسخ دادن به این فرصتها و چالشهای جدید را دارند و برخی نیز هنوز شایستگی انجام این مسئولیتها بدون کسب راهنمایی دقیق از سوی منابع انسانی را ندارند. برخی نیز ممکن است هرگز این شایستگی را به دست نیاورند.

ممکن است مدیران همیشه آنچه را که منابع انسانی از آنها انتظار دارد را انجام ندهند و اگر وادار به این کار شوند، تنها نیمی از قلب خود را با آن همراه کنند که این کار موجب تحمیل باری سنگین بر دوش منابع انسانی و کارشناسان جبران خدمت برای توسعه ظرفیتهای مدیریت صف می گردد؛ تا بتوانند بدین ترتیب فرآیندهایی که باید به تازگی توسط مدیران صف اجرا شوند را شروع کرده و درکشان را با اطلاع رسانی آنچه که در حال اتفاق افتادن است، چرا در حال وقوع است و چگونه بر یکایک افراد تأثیر خواهد گذاشت، فراهم نمودن راهنمایی و کمک در زمانی که مورد نیاز است و مهیا نمودن آموزشهای رسمی که از ضروریات است، توسعه دهند.

Armstrong, Strategic Human Resources Management, A Guide to Action

ترجمه: رایان راهبرد چابک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top