ویرایش محتوا

آموزش جبران خدمت عادلانه و رقابتی — دوره کارگاهی با روش هی گروپ ۱۴۰۲

روندهای جبران خدمت و ساختار مزد

آموزش جبران خدمت عادلانه و رقابتی — دوره کارگاهی با روش هی گروپ در ۱۷ و ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ (ساعت ۹:۳۰ تا ۱۶:۳۰)  به صورت وبینار و آنلاین برگزار خواهد شد.

آموزش جبران خدمت: جبران خدمت و پاداش را می توان هر آنچه که کارمند/ کارگر در ازای انجام خدمت در سازمان از آن برخوردار می شود دانسته اند. این عایدی می تواند از جنس نقدینگی باشد (شامل اجزای ثابت و متغیر) و یا از جنس امور رفاهی و تسهیلات باشد. ضمن اینکه مواردی نظیر فرصت هایی که سازمان برای کارکنان ایجاد می کند نیز در زمره این سیاست ها محسوب می شوند.

استقرار سیستم پرداخت مناسب که عادلانه بوده و بتواند انتظارات کارکنان را به نسبت کاری که انجام می دهند برآورده ساخته، دید ایشان را نسبت به برقراری عدالت در سازمان شکل دهد و در عین حال به شرکت توان رقابت در بازار کار برای جذب متناسب ترین استعدادهای مورد نیاز سازمان را بدهد، یکی از ظریف ترین فعالیت های بنیانگذاران و اداره کنندگان کسب و کار هاست. سیستمی که از انعطاف پذیری کافی در راستای پاسخ به نیازهای بازار رقابتی کار برخوردار باشد و در عین حال با تقویت سیستم بودجه بندی، امکان پیش بینی و برنامه ریزی را نیز فراهم آورد.

آموزش جبران خدمت هی گروپ
دوره کارگاهی / وبینارهای آموزش جبران خدمت هی گروپ برگزار می شود

ویژگی های دوره آموزش جبران خدمت و مزایا به روش هی گروپ

دوره آموزش جبران خدمت بر اساس سرفصل های هی گروپ برنامه ریزی شده است. این سرفصل ها مشترکات زیادی با سایر روش های حرفه ای روز دنیا دارد. باید دقت کرد که این دوره که با هدف تنظیم سیاست ها و خط مشی ها و روش های جبران خدمت و مزایا برگزار می شود، در ادامه دوره های حرفه ای آنالیز و ارزیابی مشاغل بر اساس روش هی گروپ ارائه می گردد و بابی جدید برای مدیران و متخصصین منابع انسانی بوده و به ایشان قدرت رقابت با همتایان بین الملی شان در اتخاذ تصمیمات حرفه ای را اعطا می کند.

دوره کاملاً کاربردی مزبور به صورت کارگاهی برای تعداد محدودی از مدیران وکارشناسان منابع انسانی برگزار خواهد گردید. کارشناسان ضمن آشنایی با مفاهیم نوین جبران خدمت و مزایا، و ادبیات موضوعی طبق مدل مورد نظر، اصول تجزیه و تحلیل سیستم پرداخت فعلی و نحوه تهیه گزارشات حرفه ای جبران خدمت به هیأت مدیره و تهیه سناریوها و نیز چگونگی پیگیری اقدامات اصلاحی را یاد خواهند گرفت. 

این وبینار همراه با تمرین آموحته ها روی نمونه های آزمایشی و استفاده از فرمول ها و منوهای مرتبط در نرم افزار اکسل به صورت کاربردی است. بدین ترتیب شرکت کنندگان در این دوره قادر خواهند بود ضمن تحلیل وضعیت فعلی جبران خدمت شرکت متبوع خود، نقاط قابل بهبود را شناسایی کرده و طبق اصول جبران خدمت رقابتی و عادلانه هی گروپ، برای اصلاح برنامه ریزی کنند و بودجه ی لازم را نیز اصلاح کنند.

  دوره کارگاهی جبران خدمت و مزایا به صورت آنلاین و وبیناری برگزار می شود. اولویت برای شرکت ها و افرادی خواهد بود که زودتر حضور خود را قطعی نموده اند.

مدرس دوره، آقای دکتر مراد احمدی پور، ضمن اینکه دارای سابقه انجام پروژه جبران خدمت با مؤسسه ی هی گروپ است، از برخی از الگوهای بهینه در کشورهای مختلف بازدید کرده و مورد مطالعه و بررسی قرار داده است. او همچنین اجرای پروژه های بهبود جبران خدمت متعددی را در صنایع کشور هدایت نموده است و تجربیات خود از اجرا را نیز در حین آموزش بازگو خواهد نمود.

توضیحات تکمیلی را در بروشور ذیل مطالعه فرمایید.

آموزش جبران خدمت و مزایا هی گروپ
جبران خدمت و مزایا هی گروپ از مجموعه طبقه بندی مشاغل به روش هی گروپ

 

تقویم آموزش منابع انسانی و برنامه کارگاه ها و دوره کاربردی مدیریت به صورت آنلاین و مجازی
تقویم آموزشی و برنامه آموزش منابع انسانی و کارگاه های هی گروپ دیکوم کرک پاتریک سروکوال مرسر ۱۴۰۲ شرکت مشاوره منابع انسانی رایان راهبرد

دریافت گواهینامه برای شرکت کنندگان دوره:

 

یادداشت های مرتبط با جبران خدمت:

گفتارهایی در شفافیت جبران خدمت

گامهای اصلاح جبران خدمت

اصلاح نظام ارزیابی مشاغل و جبران خدمت وزارت کار

تحلیل بازار در جبران خدمت به روش هی گروپ

جبران خدمت عادلانه و رقابتی

کارگاه های آموزشی

منابع انسانی ایران

فایلهای منابع انسانی

ویژگی‌های خاص کارگاه‌های آموزشی رایان راهبرد چیست؟

کارگاه‌های رایان راهبرد بر اساس مدل‌ها و روش‌های روز دنیا و با رویکرد ایجاد مهارت تخصصی تدارک دیده شده‌اند و یادگیری انجام موضوع آموزش پس از مشارکت فعال تضمین شده است. این مهارت‌ها برای مدیران و متخصصان منابع انسانی یک مزیت رقابتی ایجاد می‌کنند تا در موقعیت‌های شغلی مناسبی در این حرفه قرار گیرند.

رویکرد رایان راهبرد در ارائۀ خدمات مشاوره منابع انسانی چگونه است؟

رایان راهبرد تأکید زیادی به درونی‌سازی متدهای به کار گرفته‌شده در سازمان‌ها دارد. به طوری که تمامی پروژه‌های مشاوره پس از آموزش به ذینفعان و متولیان منابع انسانی سازمان آغاز می‌شوند. بدین ترتیب اجرا با آگاهی از دورنما و تسلط بر تکنیک همراه خواهد بود. سازمان نیز در آینده وابسته به مشاور نبوده و می‌تواند خود، به‌روز‌رسانی‌ها را متناسب با تغییرات پیش برد.

مطالب و یادداشت‌های وب سایت رایان راهبرد چابک چه ویژگی‌هایی دارد؟

کادر تحریریه رایان راهبرد چابک متشکل از متخصصان منابع انسانی با تسلط بر روزنامه‌نگاری است و متفاوت با فعالان دیجیتال مارکتینگ فعال در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، به کیفیت محتوا وفادارند. مطالب و یادداشت‌هایی که در وب سایت منتشر می‌شوند، عمدتاً محتوای تولیدی و یا ترجمه‌ای از روندها و سیگنال‌های موجود در فضای جهانی منابع انسانی است که خاص رایان راهبرد است. این محتواها برای اولین بار به زبان فارسی منتشر می‌شوند.

15 دیدگاه در مورد “آموزش جبران خدمت عادلانه و رقابتی — دوره کارگاهی با روش هی گروپ ۱۴۰۲

  1. جدا از اینکه دوره جبران خدمات بسیار عالی بود اینکه استاد گرامی هم مدیریت زمانی بسیار مناسبی داشتند.
    باتشکر

  2. دوره جبران خدمت و مزایای عادلانه و رقابتی بسیار دوره خوبی بود آقای دکتر احمدی پور ضمن ارائه کامل مطالب با صبوری پاسخگوی سوالات شرکت کنندگان بودند

  3. با درود و ادب
    دوره جبران خدمات بسسسیار عالی بود برای بنده . بخصوص اینکه اقای احمدی پور با صبر و شکیبایی اموزش میدادند .. کارگاه این دوره برای بنده بسیار اموزنده و مفید بود
    واقعا سپاسگزارم

    1. سرکار خانم پاپن
      شرکت کننده دوره کارگاهی آنلاین جبران خدمت

      درود
      و تشکر از اظهار نظر شما
      بسیار خوشحالیم که دوره را مفید و اثرگذار یافتید.
      با امید موفقیت حرفه ای برای شما
      مشاوره و آموزش منابع انسانی رایان راهبرد

  4. با سلام

    مثل همیشه استاد احمدی پور با روشی کاملا شیوا تدریس نمودند و من دوره رو سر کلاس یاد گرفتم
    توصیه میکنم برای ماندگاری در ذهن ماهیانه مرور شود.
    با سپاس از استاد بابت انتقال تجارب

    1. جناب آقای مرادی بابرصاد
      شرکت کننده ی محترم جبران خدمت و مزایا به روش هی گروپ
      سلام و احترام
      از اینکه از شرکت در دوره ی آنلاین مزبور رضایت دارید بسیار خوشحالیم.
      از بازخورد دلگرم کننده ی شما متشکریم و حتماً آن را به استاد دوره، آقای دکتر احمدی پور انتقال خواهیم داد.
      پیشنهاد شما برای به یادماندن یادگرفته ها کاملاً درست است.
      موفق باشید

  5. با سلام و احترام
    در دوره زمستانی جبران خدمات شرکت کردم و بواقع چه به لحاظ نحوه برگزاری و چه به لحاظ محتوای کاربردی دوره عالی بود
    بی نهایت از مجموعه رایان راهبرد و شخص اقای دکتر احمدی پور برای برگزاری دوره سپاسگذارم که در روزگار مدعیان پوشالی بی شمار حوزه منابع انسانی به حرفه ای ترین شکل ممکن درحال توسعه دانش واقعی منابع انسانی در این برهوت هستند خداقوت.

    1. جناب آقای فروغی
      شرکت کننده محترم دوره کارگاهی جبران خدمت و مزایای عادلانه و رقابتی با روش هی گروپ
      از اینکه این دوره برای شما مفید بوده و توانسته رضایت شما را جلب کند بسیار خوشحالیم.
      به امید اینکه در مسیر شغلی حرفه ای تان در زمینه مدیریت منابع انسانی موفق و سربلند باشید.

    2. عرض سلام خدمت شما جناب آقای فروغی؛ مدیر محترم منابع انسانی
      سپاس از اظهار لطفتان و خوشحالم که دوره برایتان کاربردی بوده.
      بازخورد شما بسیار مایه ی دلگرمی برای ادامه ی مسیر است.
      من هم از همراهی با دوستان خوبی چون شما احساس بالندگی می کنم.
      با آرزوی موفقیت و سلامتی و سربلندی همیشگی برای شما

  6. سلام
    من تشکر میکنم بابت دوره جبران خدمات، نحوه آموزش بسیار خوب و اثربخش بود، با تا توجه به اینکه دوره فشرده و آن لاین برگزار شد ولی کلیه مطالب ارائه شده کاربردی و مورد استفاده می باشد.

    1. سرکار خانم موسوی
      از حضور و مشارکت شما در دوره جبران خدمت و مزایای عادلانه و رقابتی با روش هی گروپ خوشحالیم. جای افتخار دارد که دوره های آموزش منابع انسانی آنلاین اثربخش هستند و چنین بازخوردهایی مبنی بر کاربردی بودن دوره ها دریافت می کنیم.
      امیدواریم که همچنان در مسیر شغلی حرفه ای خود موفق باشید.

  7. سلام و روزبخیر

    از برگزاری منظم و کیفیت مطالب ارائه شده سپاسگزارم.
    من آشنایی زیادی با این مباحث نداشتم و برای اولین بار بود که در این دوره با این عنوان شرکت میکردم ولی به نظرم چون با گریدبندی مشاغل آشنا نبودم و جز سرفصل های این دوره هم نبود، آموزش برای من کامل نیست و حتما باید این گریدبندی رو در یک دوره یاد بگیرم. و خیلی خوشحال میشدم اگر آشنایی با گریدینگ از پیش نیازهای این دوره می بود.
    موضوع بعدی مدت زمان اختصاص داده شده برای روز اول بود که به نظرم اگه با سرعت بیشتری ارائه میشد، احتمال میدم مدت زمان دوره کوتاهتر میشد.

    از توجه شما سپاسگزارم.

    1. با سلام و احترام
      از بازخورد شما سپاسگزاریم. بله همانطور که اشاره نمودید، ارزیابی مشاغل جزو سرفصل های دوره ی جبران خدمت هی گروپ نبود و در دوره ای جداگانه طی دو روز ارائه می شود.
      ارزیابی مشاغل مقدمه ای برای جبران خدمت است و بدون انجام ارزیابی منصفانه از مشاغل، نمی توان برنامه ی جبران خدمت عادلانه را مستقر کرد. به همین دلیل هم معمولاً به شرکت کنندگان توصیه می شود در صورت اینکه برنامه ی جدی برای استقرار مدل هی گروپ در سازمان خود دارند، هر سه دوره ی آنالیز مشاغل و تهیه ی شناسنامه شغلی، ارزیابی مشاغل هی گروپ و جبران خدمت را طی کنند. البته یادگیری این سه مورد به همدیگر وابسته نیست و شما می توانید در دوره های آتی شرکت کنید و بدون هیچ مشکلی مدل جبران خدمت هی گروپ را در سازمان خود پیاده سازی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top
error: این محتوا محافظت شده است