ویرایش محتوا

دوره مدیریت عملکرد بر اساس توافقنامه عملکردی

مدیریت عملکرد کارکنان

دوره مدیریت عملکرد با هدف مشارکت و با تمرکز بر ارتقای شایستگی ها و توانمندی های مدیران ارشد سازمان ها و متخصصان منابع انسانی که متولی ساماندهی این امور در سازمان هستند برگزار می شود. 

در این دوره مدیران از نگرش های سنتی ارزیابی عملکرد فاصله گرفته و از اینکه فرم واحدی را برای ارزیابی تمامی افراد مورد استفاده قرار دهند دوری می کنند. بدین ترتیب مفهوم مدیریت عملکرد فراتر از تنها ارزیابی کارکنان دیده شده؛ ضمن اینکه با مفاهیم شاخص های کلیدی عملکرد، توافق نامه های عملکردی و دوره های ارزیابی و نحوه ارائه بازخورد و اقدامات اصلاحی نیز آشنا شده و فرم های طراحی شده بدین منظور را دریافت خواهند نمود.

منابعی نیز برای مطالعه بیشتر و فراتر از دوره به زبان های فارسی و انگلیسی در اختیار ایشان قرار خواهد گرفت.

دوره مدیریت عملکرد بر اساس توافقنامه عملکردی به صورت وبیناری در چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ از ساعت ۱۷:۰۰ تا ۲۰:۰۰  و  پنجنشبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۶:۳۰ برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است فرم های مورد استفاده در فرآیند مدیریت عملکرد توسط کارشناسان بین المللی طراحی شده و در داخل ترجمه و متناسب سازی شده نیز متناسب با مباحث مطروحه برای شرکت کنندگان ارسال خواهد گردید. ویژگی این فرم ها باز بودن فضای فعالیت برای هدف گذاری و پایش عملکرد متناسب با شرایط واحدها و هر شغل است.

به منظور تقویت تبحر، کارهای عملی نیز در دوره گنجانده شده که توسط مدرس دوره مورد بررسی قرار گرفته و بازخوردهای اصلاحی برای تک تک شرکت کنندگان ارسال خواهد گردید.

همچنین شرکت کنندگان امکان خواهند داشت تا سؤالات موردی خود را در خصوص مباحث دوره از طریق گروه در شبکه اجتماعی واتساپ که در آن عضو خواهند گردید، به بحث گذاشته و راهکار مناسب را برای مشکلات عملی خود پیدا کنند.

در پایان دوره با توجه به فعالیت های عملی انجام شده گواهینامه دوزبانه طی دوره توسط شرکت مشاوره منابع انسانی رایان راهبرد چابک صادر خواهد شد.

با در نظر گرفتن این نکته که یکی از موانع مهم درتوسعه مدیران، عدم امکان اختصاص وقت برای توسعه فردی و بهبود مهارت های مدیریتی شان است و فاصله مکانی و زمان صرف شده در ترافیک های سنگین مزید بر علت شده و ایشان را از این امر حیاتی برای کارراهه مدیریتی دورتر می کند، این دوره به صورت غیرحضوری نیز برگزار می گردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از شما دعوت می شود پیامی به شماره واتساپ ۰۹۳۳۱۳۸۲۲۱۱ ارسال نموده و یا با شماره تلفن ۴۴۶۶۷۴۰۸ تماس برقرار نمایید.

دوره آموزش مدیریت عملکرد
دوره آموزش مدیریت عملکرد بر اساس توافق نامه عملکردی

بخشی از دوره آموزش مدیریت عملکرد با توافقنامه که درخصوص شاخض های کلیدی عملکرد صحبت می شود. شاخص ها ابزاری برای شناسایی نقاط قابل بهبود و تمرکز روی آنها برای بهبود هستند:

از علاقه مندان به شرکت در دوره دعوت می شود جهت ثبت نام، با شماره واتساپی ۰۹۳۳۱۳۸۲۲۱۱ و یا تلفن ۰۲۱۴۴۶۶۷۴۰۹ هماهنگی نمایند.

 

تقویم آموزش منابع انسانی و برنامه کارگاه ها و دوره کاربردی مدیریت به صورت آنلاین و مجازی
تقویم آموزشی و برنامه آموزش منابع انسانی و کارگاه های هی گروپ دیکوم کرک پاتریک سروکوال مرسر ۱۴۰۲ شرکت مشاوره منابع انسانی رایان راهبرد

گواهینامه های صادر شده برای شرکت کنندگان در این دوره

شرکت کنندگان دوره می توانند با وارد کردن شماره گواهینامه (۸ رقم) در قسمت زیر، گواهینامه خود را مشاهده کنند. یا این شماره را در اختیار شرکت مورد نظر قرار دهند تا از صحت گواهینامه ی صادره اطمینان پیدا کنند. شماره گواهینامه از طرف شرکت رایان راهبرد پس از قبولی در آزمون پایانی در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت.

 

مطالب و یادداشت های مرتبط با مدیریت عملکرد:

تحولات پیش روی مدیریتِ عملکرد

مدیریتِ عملکرد سنتی/ چابک

مدیریتِ عملکرد دورکاری و چالش های شیوع کرونا

مدیریت  عملکرد چابک کارکنان

بهبود مدیریت  عملکرد

مدیریت عملکرد در بحران (کرونا)

توزیع اجباری در مدیریت  عملکرد

گامهایی برای اجرای مدیریت  عملکرد اثربخش

منابع انسانی ایران

 

ویژگی‌های خاص کارگاه‌های آموزشی رایان راهبرد چیست؟

کارگاه‌های رایان راهبرد بر اساس مدل‌ها و روش‌های روز دنیا و با رویکرد ایجاد مهارت تخصصی تدارک دیده شده‌اند و یادگیری انجام موضوع آموزش پس از مشارکت فعال تضمین شده است. این مهارت‌ها برای مدیران و متخصصان منابع انسانی یک مزیت رقابتی ایجاد می‌کنند تا در موقعیت‌های شغلی مناسبی در این حرفه قرار گیرند.

رویکرد رایان راهبرد در ارائۀ خدمات مشاوره منابع انسانی چگونه است؟

رایان راهبرد تأکید زیادی به درونی‌سازی متدهای به کار گرفته‌شده در سازمان‌ها دارد. به طوری که تمامی پروژه‌های مشاوره پس از آموزش به ذینفعان و متولیان منابع انسانی سازمان آغاز می‌شوند. بدین ترتیب اجرا با آگاهی از دورنما و تسلط بر تکنیک همراه خواهد بود. سازمان نیز در آینده وابسته به مشاور نبوده و می‌تواند خود، به‌روز‌رسانی‌ها را متناسب با تغییرات پیش برد.

مطالب و یادداشت‌های وب سایت رایان راهبرد چابک چه ویژگی‌هایی دارد؟

کادر تحریریه رایان راهبرد چابک متشکل از متخصصان منابع انسانی با تسلط بر روزنامه‌نگاری است و متفاوت با فعالان دیجیتال مارکتینگ فعال در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، به کیفیت محتوا وفادارند. مطالب و یادداشت‌هایی که در وب سایت منتشر می‌شوند، عمدتاً محتوای تولیدی و یا ترجمه‌ای از روندها و سیگنال‌های موجود در فضای جهانی منابع انسانی است که خاص رایان راهبرد است. این محتواها برای اولین بار به زبان فارسی منتشر می‌شوند.

15 دیدگاه در مورد “دوره مدیریت عملکرد بر اساس توافقنامه عملکردی

  1. سلام. ضمن تشکر از زحمات شما، لطفا در مورد زمان وبینارها بررسی مجدد فرمائید.
    (به صورت وبیناری در ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۶:۳۰)

    واقعا کسی نمی تواند در محل کار این همه ساعت را به مانیتور زل بزند! 

    با تشکر فراوان و آرزوی سلامتی

    1. با سلام و احترام
      برنامه های دوره های آنلاین رایان راهبرد از جمله مدیریت عملکرد به صورت ۴۵ دقیقه کلاس و ۱۵ دقیقه استراحت تنظیم شده اند. دوره ها فشرده هستند و نیاز به مشارکت فعالانه شرکت کنندگان در طول دوره دارند.
      بنابراین حضور در محیطی آرام و بدون تداخل با وظایف روزمره ضروری است. توجه فرمایید که هدف یادگیری حجم بالایی از مطالب عمدتاً جدید و متفاوت با رویه های جاری در شرکت ها است که نیاز به پشتکار و توجه دقیق دارد. روشن است با توجه به تعاملی بودن کلاس، صرفاً روشن بودن مانیتور و نگاه کردن به آن نمی تواند منجر به موفقیت شود.
      با آرزوی موفقیت

  2. وبینار خوبی بود در حوزه مدیریت عملکرد. سپاس از تیم راهبرد و جناب دکتر مراد احمدی پور استاد محترم

  3. محتوای کلاس متناسب با عنوان دوره بود
    اسناد مربوطه تسلط کامل به موضوعات منابع انسانی داشتن
    اگر از تمرینات کلاسی بیشتر استفاده می‌شد بهتر بود تا موضوع جا بیفته
    ممنون

  4. سلام وعرض ادب
    ضمن تشکر از مطالب بسیار مفید و آموزنده
    یک سری مطالب باتوجه به نداشتن وقت در آخر کلاس با سرعت بیشتر آموزش داده شد اگر زمان بندی صورت بگیرد عالی می شود. سوال دیگه ای که داشتم این دوره برای کسی که تازه وارد این حیطه شده و مبتدی هست هم به همین روال باید آموزش داده بشه یا نیاز به شرکت در دوره دیگه ای هم هست. باتوجه به نداشتن اطلاعات کافی دراین حوزه ؟

    1. سرکار خانم اکبری
      شرکت کننده محترم دوره مدیریت عملکرد با توافقنامه عملکردی
      با سلام
      از اینکه مطالب دوره برای شما مفید و آموزنده بوده، بسیار خوشحالیم.
      سعی شده محتوای دوره مدیریت عملکرد غنی و کاربردی باشد. با این وصف در پایان دوره ها اساتید، آماده پاسخ به ابهام های احتمالی و کسانی که نیاز به توضیح بیشتر دارند هستند و دوره ها تنها با این ویژگی به پایان می رسند. علاوه بر این گروهی در واتساپ از شرکت کنندگان تشکیل می شود تا اگر پس از مطالعه جزوه ای که در اختیارشان قرار میگیرد، پرسش یا ابهامی داشته باشند، در آنجا مطرح کنند تا توضیحات استاد را داشته باشند.
      بهتر است با توجه به رویکرد سیستم مدیریت عملکرد بر اساس توافقنامه، که فرم های کلی را کنار گذاشته و تأکید روی مسئولیت های کلیدی شغل و شاخص ها دارد، قبل از این دوره، آموزش کارگاهی «آنالیز شغل و تهیه شناسنامه شغل با روش هی گروپ» طی شده باشد.
      با آرزوی موفقیت

  5. یکی از بهترین دوره های مدیریت عملکرد که نظیر آن قبلا ندیده بودم و نگاه بسیار متفاوتی به مدیریت عملکرد کارکنان سازمان داشت.
    مرسی

    1. درود بر شما جناب حسینی؛ شرکت کننده محترم دوره مدیریت عملکرد با توافقنامه عملکردی
      از اینکه این دوره توانسته نظر شما را جلب کند، خوشحالیم.
      با آرزوی موفقیت برای شما

    2. بسیار دوره کاربردی و مفیدی برای من بود . واقعا از استاد گرامی و رایان راهبرد چابک سپاسگزارم . فقط کاش این دوره به زودی دوباره برگزار میشد. چون من به همکاران و مدیرم پیشنهاد کردم و منتظر برگزاری مجدد دوره هستند.
      سپاس .

      1. با سلام
        سپاس از توصیه شما به همکاران تان برای شرکت در دوره مدیریت عملکرد
        دوره های رایان راهبرد به صورت فصلی برگزار می شوند. برگزاری دوره مدیریت عملکرد بر اساس توافقنامه عملکردی را در دستور کار تابستان ۱۴۰۲ نیز قرار داده ایم که برنامه دقیق آن به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.
        ضمن اینکه شرکت های متقاضی برگزاری اختصاصی این دوره آموزشی منابع انسانی به صورت داخل سازمانی می توانند با شرکت مشاوره منابع انسانی رایان راهبرد هماهنگ کنند

  6. با سلام و احترام، ضمن تشکر از برگزاری دوره های مفیدتان
    نکته لازم به ذکر به نظرم این است که با توجه به محدودیت زمان دوره بعضا مطالب جدی تر و کلیدی تر معمولا به ساعتهای انتهای دوره موکول می شود، که به دلیل کمبود وقت فرصت کافی به این مطالب اختصاص نمی یابد. در صورت صلاحدید ترتیبی اتخاذ شود که این مباحث حداکثر در وقت اول و دوم جمع بندی شوند.
    ضمنا یک سوالی که از استاد محترم داشتم این بود که ایا دوره های اموزش عملکرد و برنامه ریزی کارراهه هم بر اساس روش گروه هی بود یا خیر.
    با تشکر مجدد و با امید شرکت در دوره های بعدی.

    1. با سلام و احترام و تشکر از بازخوردتان
      تلاش بر این است که در دوره ی برنامه ریزی کارراهه برای استعدادها (که در گذشته دو روزه بوده و لی با تازگی در یک روز برگزار می شود) و مباحث فنی و پیچیده ای دارد، این برنامه ریزی و تغییر را از دوره های آتی اعمال کنیم.
      در پاسخ به پرسش شما شایان ذکر است که
      دوره ی برنامه ریزی کارارهه شغلی بر اساس مدل خانواده های شغلی هی گروپ: Job Fam­i­ly Mod­el­ing Hay Group ارائه می شود.
      دوره ی مدیریت عملکرد بر اساس توافقنامه عملکردی، سازگار و بر اساس رویکرد موجود در مدل شناسنامه شغلی هی گروپ است. ولی محتوای آن در لیست آموزش های هی گروپ نمی باشد و با الگوبرداری از چند شرکت بین المللی توسعه داده شده است.
      با آرزوی موفقیت

      1. با سلام و احترام
        سپاس از دوره مفید و کاربردیتان، بسیار بسیار دوره خوبی بود و دیدگاه جدید و متفاوتی در مورد مدیریت عملکرد ارائه نمودند، قطعا به سایر دوستان و همکارانم توصیه میکنم که در این دوره شرکت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top
error: این محتوا محافظت شده است