ویرایش محتوا

آموزش مجازی منابع انسانی (آنلاین)

برخی از دوره های آموزش مجازی منابع انسانی که منحصراً در زمینه های تخصصی منابع انسانی هستند، در شرکت رایان راهبرد به صورت آنلاین ارائه می شوند.

آموزش مجازی منابع انسانی شامل آموزش مدیریت عمکرد، ارزیابی عملکرد، آموزش کارراهه شغلی، مدیریت استعدادها، طراحی ساختار، تجزیه و تحلیل شغل دیکوم، تهیه ی شناسنامه شغلی، نحوه نگارش شرح شغل، شرح وظیفه، ارزیابی شغل و گریدینگ، جبران خدمت و مزایا سنجش اثربخشی کارکنان با روش هی گروپ، منابع انسانی شرکت یار (HR Busi­ness Part­ner) ، اثربخشی آموزش کرک پاتریک و فیلیپس، مدل سروکوال در سنجش کیفیت خدمات برخی از دوره های معمول است که به صورت فصلی ارائه می شوند.

این دوره ها که بر اساس مدل ها و روش ها و الگوهای موفق دنیا که در شرکت های پیشرو استفاده شده طراحی شده اند، به صورت مجازی در آمده اند تا علاقه مندانی که به خاطر دوری مسافت، شیوع و همه گیری کرونا و یا مشغله ی کاری امکان شرکت در دوره ها و کارگاه های حضوری را ندارند، بتوانند از آن استفاده کنند.

این فرصت برای این دسته از شرکت کنندگان در سیستم آموزش مجازی منابع انسانی فراهم خواهد بود که:

علاوه بر آشنایی با مفاهیم و محتوا، نمونه هایی از موضوع دوره را خودشان تهیه کرده و برای رفع اشکال با مدرس دوره در این موضوع ارتباط داشته باشند.

این دوره ها از بخش های آنلاین و آفلاین تشکیل شده اند تا به شرکت کنندگان امکان بهره برداری حداکثری بدهند.

شایان ذکر است که دوره های آموزشی معرفی شده قابل برگزاری اختصاصی در سازمان های متقاضی نیز هستند.

لیست دوره های آموزش مجازی فصل جاری را در لینک زیر دنبال کنید:

آموزش مدیریت منابع انسانی: لیست دوره ها و کارگاه های آموزشی ۱۴۰۲ 

تقویم آموزش منابع انسانی و برنامه کارگاه ها و دوره کاربردی مدیریت به صورت آنلاین و مجازی
تقویم آموزشی و برنامه آموزش منابع انسانی و کارگاه های هی گروپ دیکوم کرک پاتریک سروکوال مرسر ۱۴۰۲ شرکت مشاوره منابع انسانی رایان راهبرد

 همان طور که در تقویم آموزشی دیده می شود، آموزش مدیریت عمکرد، ارزیابی عملکرد، کارراهه شغلی، مدیریت استعدادها، طراحی ساختار، شناسنامه شغلی، شرح شغل، شرح وظیفه، آنالیز شغل، ارزیابی شغل، جبران خدمت و مزایا، اثربخشی کارکنان با روش هی گروپ، اثربخشی آموزش، روش دیکوم در تجزیه و تحلیل شغل و سنجش کیفیت خدمات با مدل سروکوال در برنامه آموزش آنلاین گنجانده شده است.

کارگاه های حضوری

آموزش غیر حضوری مدیریت منابع انسانی

کارگاه های آموزشی تخصصی مدیریت منابع انسانی رایان راهبرد چابک

کارگاه های آموزشی

آموزش کارراهه شغلی

آموزش – حرفه ای و کاربردی منابع انسانی

برون_سپاری منابع_انسانی : آموزش و درونی_سازی

آموزش مجازی مدیریت منابع انسانی شامل آموزش مدیریت عمکرد، ارزیابی عملکرد، آموزش کارراهه شغلی، مدیریت استعدادها، طراحی ساختار، شناسنامه شغلی، شرح شغل، شرح وظیفه، آنالیز شغل، ارزیابی شغل، جبران خدمت و مزایا

 

 

 

Scroll to top
error: این محتوا محافظت شده است