جلب مشارکت و اثربخشی دوره آموزشی
برای جلب مشارکت در دوره آموزشی ، باید مدیریت منابع انسانی اطمینان پیدا کند که آموزش به صورت فعالانه (رفت و برگشتی) همراه با فعالیت جدی شرکت کنندگان طراحی شده است.
گنجاندن برخی جنبه های تفریحی در دوره می تواند در این راستا کمک کند. البته که محتوای دوره آموزشی باید با شغل و علائق افراد متناسب باشد.
به ویژه اگر آموزش برای یک تیم خاص مورد نظر باشد، نحوه ی اجرا هم باید با ترجیحات تیم سازگار باشد.
تنوعی از فعالیت ها از جمله مرور داستان های موفقیت و سرگذشت ها، بازی سازی و بازخورد و حتا گنجاندن جایزه در این زمینه مفید خواهد بود.
مطالب و یادداشت های مرتبط
بازی سازی برای شروع آموزش منابع انسانی و تسهیل گری جلسات
کارگاه های آموزش منابع انسانی رایان راهبرد چابک
آموزش مدل اثربخشی کارکنان هی گروپ
تجزیه و تحلیل و نیازسنجی آموزش مشاغل به روش دیکوم ( DACUM )
مطالب و مقالات مشابه:
- کارگاه دیکوم برای بهبود محتوای آموزش
- مدل چهارسطحی ارزیابی اثربخشی کرک پاتریک
- تجزیه و تحلیل و نیازسنجی آموزش مشاغل به روش دیکوم ( DACUM )
- دوره آموزشی اثربخشی آموزش با مدل کرک پاتریک
- محاسبه ROI در آموزش
- سطح سوم آموزش – درسهایی از یک منبع غیرمتعارف
- اطلاعات و شهریه دوره های آموزش منابع انسانی رایان راهبرد
- آموزش مدیریت منابع انسانی: لیست دوره ها و کارگاه های آموزشی ۱۴۰۳
ویژگیهای خاص کارگاههای آموزشی رایان راهبرد چیست؟
کارگاههای رایان راهبرد بر اساس مدلها و روشهای روز دنیا و با رویکرد ایجاد مهارت تخصصی تدارک دیده شدهاند و یادگیری انجام موضوع آموزش پس از مشارکت فعال تضمین شده است. این مهارتها برای مدیران و متخصصان منابع انسانی یک مزیت رقابتی ایجاد میکنند تا در موقعیتهای شغلی مناسبی در این حرفه قرار گیرند.
رویکرد رایان راهبرد در ارائۀ خدمات مشاوره منابع انسانی چگونه است؟
رایان راهبرد تأکید زیادی به درونیسازی متدهای به کار گرفتهشده در سازمانها دارد. به طوری که تمامی پروژههای مشاوره پس از آموزش به ذینفعان و متولیان منابع انسانی سازمان آغاز میشوند. بدین ترتیب اجرا با آگاهی از دورنما و تسلط بر تکنیک همراه خواهد بود. سازمان نیز در آینده وابسته به مشاور نبوده و میتواند خود، بهروزرسانیها را متناسب با تغییرات پیش برد.
مطالب و یادداشتهای وب سایت رایان راهبرد چابک چه ویژگیهایی دارد؟
کادر تحریریه رایان راهبرد چابک متشکل از متخصصان منابع انسانی با تسلط بر روزنامهنگاری است و متفاوت با فعالان دیجیتال مارکتینگ فعال در فضای مجازی و شبکههای اجتماعی، به کیفیت محتوا وفادارند. مطالب و یادداشتهایی که در وب سایت منتشر میشوند، عمدتاً محتوای تولیدی و یا ترجمهای از روندها و سیگنالهای موجود در فضای جهانی منابع انسانی است که خاص رایان راهبرد است. این محتواها برای اولین بار به زبان فارسی منتشر میشوند.