ویرایش محتوا

توسعه به کارگیری روانه سازی (On boarding)

روانه سازی هنجار کارکنان جدید : نتایج تحقیقات جدید نشان می دهد

که فعالیتهای مرتبط با روانه سازی و هنجارپذیری در بین شرکتها در حال توسعه یافتن است.

بر اساس یافته های جدید تحقیقی که با حمایت رسانه سرمایه انسانی (Human Cap­i­tal Media) به عنوان بازوی تحقیقاتی نشریه مدیر ارشد یادگیری (Chief Learn­ing Offi­cer) و SilkRoad انجام شده، نشانه هایی در خصوص توسعه برنامه های روانه سازی توسط ۴۰۰ شرکت بروز یافته که عبارتند از:

  • متوسط زمان روانه سازی: سه ماه یا بیشتر است
  • متولی سازمانی: ۴۹% واحد عملیاتی را گزارش نمودند
  • شیوه ای که بیشترین عمومیت را داشته: ارتباط دادن افراد جدیدالاستخدام با همکاران
  • یک شرکت از هر ۴ شرکت، از روانه سازی برای کمک در جهت انتقال به نقش جدید استفاده کرده اند.

روانه سازی هنجار کارکنان جدید

هنجارپذیری در شرکتها، کارراهه شغلی، مسیر شغلی، ارتباط دادن افراد، مشاوره منابع انسانی، آموزش منابع انسانی، شناسنامه شغل، شرح شغل، شرح وظایف، آنالیز شغل، ارزیابی شغل، شرح مشاغل، مشاور منابع انسانی

ویژگی‌های خاص کارگاه‌های آموزشی رایان راهبرد چیست؟

کارگاه‌های رایان راهبرد بر اساس مدل‌ها و روش‌های روز دنیا و با رویکرد ایجاد مهارت تخصصی تدارک دیده شده‌اند و یادگیری انجام موضوع آموزش پس از مشارکت فعال تضمین شده است. این مهارت‌ها برای مدیران و متخصصان منابع انسانی یک مزیت رقابتی ایجاد می‌کنند تا در موقعیت‌های شغلی مناسبی در این حرفه قرار گیرند.

رویکرد رایان راهبرد در ارائۀ خدمات مشاوره منابع انسانی چگونه است؟

رایان راهبرد تأکید زیادی به درونی‌سازی متدهای به کار گرفته‌شده در سازمان‌ها دارد. به طوری که تمامی پروژه‌های مشاوره پس از آموزش به ذینفعان و متولیان منابع انسانی سازمان آغاز می‌شوند. بدین ترتیب اجرا با آگاهی از دورنما و تسلط بر تکنیک همراه خواهد بود. سازمان نیز در آینده وابسته به مشاور نبوده و می‌تواند خود، به‌روز‌رسانی‌ها را متناسب با تغییرات پیش برد.

مطالب و یادداشت‌های وب سایت رایان راهبرد چابک چه ویژگی‌هایی دارد؟

کادر تحریریه رایان راهبرد چابک متشکل از متخصصان منابع انسانی با تسلط بر روزنامه‌نگاری است و متفاوت با فعالان دیجیتال مارکتینگ فعال در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، به کیفیت محتوا وفادارند. مطالب و یادداشت‌هایی که در وب سایت منتشر می‌شوند، عمدتاً محتوای تولیدی و یا ترجمه‌ای از روندها و سیگنال‌های موجود در فضای جهانی منابع انسانی است که خاص رایان راهبرد است. این محتواها برای اولین بار به زبان فارسی منتشر می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top
error: این محتوا محافظت شده است