ویرایش محتوا

بهاریه و شکل دهی منابع انسانی

شکل دهی منابع انسانی

نمایش ذخیره خودکار

شکل دهی منابع انسانی : از تلاش برای نوآوری همیشگی دست بردارید!

نوآوری به خودی خود تاکنون به کسی کمک نکرده است!

پیش آمدن با یک فرایند جدید، یک مدل یا فرم یا فرمت جدید، چیزی نیست که کسب و کار از شما انتظار داشته باشد.

بلکه کسب و کار می خواهد که از نوآوری در جای مناسب و با هدفی روشن استفاده شود!

شکل دهی منابع انسانی

بیایید از ایده های قدیمی گذشته برای مشخص کردن جایی که به درستی باید نوآوری را برای کمک فرا خواند، استفاده کنیم. از خودتان بپرسید که با این تغییر در نظر داریم .کدام گره از کسب و کار را بگشاییم؟ (شکل دهی منابع انسانی)

انجام همه کارها توسط خودتان را متوقف کنید.

این روش همان جمع سپاری است. که باید به عنوان فرآیند و استراتژی کلیدی منابع انسانی مورد توجه قرار بگیرد. همکاری کارکنان را برای طراحی نقشه تان جلب کنید.

شکل دهی منابع انسانی

از کلمات و اصطلاحات جدید به صورت بی­ رویه استفاده نکنید.

همه ی کارکنان و مخصوصاً رهبران کسب و کار رویکردهای ساده ­ای که اثرگذار باشند. را به آنچه که شما می ­دانید یا اصطلاحاتی که در منطقه ­ی شما باب شده ­اند. ترجیح می­ دهند.

از برعهده ­گرفتن مسئولیت برگزاری همه­ ی جشنها و سرگرمی­ های محیط کار پرهیز کنید(شکل دهی منابع انسانی)

و بگذارید واحدهای دیگر به این کارها بپردازند. ما نمی­ خواهیم که فقط به عنوان برگزار کننده ­ی جشنها و میهمانیها و گشت و گذار شناخته شویم. به­ جای این کار بگذارید بر روی مسیرهای مشخص برای برقراری توازن بین میزان هواداری از کارکنان و بهره­ وری از طریق ساختن برند استعداد قوی و هدایت پایداری کسب­ و­کار با تمایز عملکرد بپردازیم.

شکل دهی منابع انسانی
شکل دهی منابع انسانی
از پذیرش افرادی که از نظر عملکردی در سایر واحدها ضعیف بودند، به عنوان همکار منابع­ انسانی امتناع کنید.

منابع ­انسانی واقعاً جای افراد ته­ مانده نیست. به­ جای این کار ما باید راههایی برای جلب رهبران قوی کسب­ و­کار. با رویکرد مناسب درخصوص استعداد و منابع­ انسانی در نقشهای رهبری پیدا کنیم.

مسابقه ­ی ناراحت کننده ­ی بهره ­وری از راه تعدیل نیروی انسانی، قبل از تعدیل کارها را متوقف کنیم(شکل دهی منابع انسانی)

. جایی را نمی­توان نشان داد که بهره ­وری، تنها با کاهش نیروی انسانی کسب ­شده­باشد. اگر این بازطراحی به­ خوبی انجام نشده ­باشد، بسیاری از این فعالیتها پایدار نبوده و در بهترین حالت منجر به دوره ­های تکراری تعدیل نیروی انسانی و سپس استخدام مجدد خواهد شد!

از پیچیدگی ایده­ ها لذت نبرید.

پیچیده بودن به صورت خودکار موجب ارزشمند شدن و یا اثرگذار بودن شما نخواهد شد. ما ناچاریم که به قلبهای کارکنان نفوذ کرده. تا از طریق ایشان، فعالیتهای کسب­ وکار انجام شوند.

شکل دهی منابع انسانی

در ساختارتان تکنولوژی منابع ­انسانی و سیستم اطلاعات منابع ­انسانی جداگانه نداشته­ باشید.

اکنون زمانی است که تکنولوژی به خوبی با فرآیندهای منابع انسانی متصل شده. و مطمئنیم که کارکنان منابع انسانی در زمینه­ های کامپیوتری مهارت کافی دارند. وقت آن است که دلبستگی و تعهد سازمانی کارکنان را از طریق پیمایش آنلاین انجام داده .و با استفاده از یک سیستم آمیخته ­ی آنلاین و شخصی به یکدیگر متصل شده. و با همدیگر طرحهایمان را ساخته و اجرا کنیم.

از نشستن بیش از حد خودداری کنید (شکل دهی منابع انسانی)

. هیچ­کدام از کارهای منابع انسانی در یک ایستگاه کاری تمام نمی ­شوند. بیرون رفته و با مشتریان و ذینفعانتان ارتباط دوسویه برقرار نموده.و بدین­ترتیب بفهمید که چه مشکلاتی باید حل شوند و چطور باید این کار را انجام داد.

حالت دفاعی به خودتان نگیرید.

اگر بتوانید در این اقتصاد استعداد­محور بیشتر و بیشتر اثرگذار باشید، هیچکس به­ دنبال این نخواهد بود. که میز و صندلی شما را بگیرد. بنابراین از واکنش نشان دادن به نظراتی با این مضمون “آیا اصلا به واحد منابع انسانی احتیاج داریم؟” که از واحد صف می آیند پرهیز کنید . هرچه­ بیشتر بتوانید این نظرات را نادیده بگیرید. و درعوض روی انجام کارها تمرکز کنید. این صداها انرژی کمتری از شما خواهند گرفت.

به امید توانمندی شما برای شکل­ دهی مناسب به منابع ­انسانی در سال جدید
شکل دهی منابع انسانی
شکل دهی منابع انسانی

بهاریه و شکل دهی منابع انسانی

آموزش مجازی مدیریت منابع انسانی

کارگاه های آموزشی تخصصی مدیریت منابع انسانی رایان راهبرد چابک

شناسنامه و شرح شغل مدیر منابع انسانی (۰۰-۳۰۴۰-۱۱)

توصیه مرسر برای صد روز اول CHRO

شرح شغل مدیر کارخانه صنعتی

نسخه ی به روز از منابع انسانی شرکت یار (HRBP 2.0)

ویژگی‌های خاص کارگاه‌های آموزشی رایان راهبرد چیست؟

کارگاه‌های رایان راهبرد بر اساس مدل‌ها و روش‌های روز دنیا و با رویکرد ایجاد مهارت تخصصی تدارک دیده شده‌اند و یادگیری انجام موضوع آموزش پس از مشارکت فعال تضمین شده است. این مهارت‌ها برای مدیران و متخصصان منابع انسانی یک مزیت رقابتی ایجاد می‌کنند تا در موقعیت‌های شغلی مناسبی در این حرفه قرار گیرند.

رویکرد رایان راهبرد در ارائۀ خدمات مشاوره منابع انسانی چگونه است؟

رایان راهبرد تأکید زیادی به درونی‌سازی متدهای به کار گرفته‌شده در سازمان‌ها دارد. به طوری که تمامی پروژه‌های مشاوره پس از آموزش به ذینفعان و متولیان منابع انسانی سازمان آغاز می‌شوند. بدین ترتیب اجرا با آگاهی از دورنما و تسلط بر تکنیک همراه خواهد بود. سازمان نیز در آینده وابسته به مشاور نبوده و می‌تواند خود، به‌روز‌رسانی‌ها را متناسب با تغییرات پیش برد.

مطالب و یادداشت‌های وب سایت رایان راهبرد چابک چه ویژگی‌هایی دارد؟

کادر تحریریه رایان راهبرد چابک متشکل از متخصصان منابع انسانی با تسلط بر روزنامه‌نگاری است و متفاوت با فعالان دیجیتال مارکتینگ فعال در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، به کیفیت محتوا وفادارند. مطالب و یادداشت‌هایی که در وب سایت منتشر می‌شوند، عمدتاً محتوای تولیدی و یا ترجمه‌ای از روندها و سیگنال‌های موجود در فضای جهانی منابع انسانی است که خاص رایان راهبرد است. این محتواها برای اولین بار به زبان فارسی منتشر می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top
error: این محتوا محافظت شده است