دوره آموزشی مدیریت مذاکرات دسته جمعی و صدای کارکنان در روابط کار گر — کارفرمایی
با توجه به مسائل معمول در سازمان ها و نیازهای منعکس شده از سوی شرکت های پیشرو که به اهمیت موضوع مدیریت ارتباطات صنعتی، تعامل و صدای کارکنان پی برده اند، دوره آموزشی مدیریت ارتباطات صنعتی، تعامل و صدای کارکنان برای اولین بار در کشور برگزار می شود.
این حیطه در گذشته و نیز در حال حاضر در برخی سازمان ها صرفاً به مسائل فردی و ارائه ی خدمات مشاوره و مددکاری به کارکنان محدود شده بود. دوره مزبور با رویکرد تأکید بر تجربیات و یافته های علمی و تخصصی در مدیریت منابع انسانی برگزار می شود.
سرفصل های دوره که در شرح ذیل ذکر شده است، با رویکرد تحلیل مسائل و مشکلات ارتباط با کارکنان و نیز شناخت و معرفی راهکارهایی برای آنها جمع آوری شده اند.
دوره مدیریت مذاکرات دسته جمعی و صدای کارکنان در روابط کارگر — کارفرمایی در تاریخ ۲۱ دی ۱۴۰۳ به صورت آنلاین برگزار خواهد گردید.
سرفصل محتوای دوره آموزشی مدیریت مذاکرات دسته جمعی و صدای کارکنان در روابط کار
پیشینه و اهمیت ارتباطات صنعتی
وضعیت گذشته و فعلی ارتباطات صنعتی در ایران
انضباط در محیط صنعتی و مدیریت تعارضات
عدالت، گوناگونی و ترجیحات کارکنان نسل جدید
شبکه های داخلی و سازمان غیررسمی
صدای کارکنان (شنیدن و انعکاس یافته ها)
فنون و نکات قابل توجه در مذاکره با معترضان
تعامل با کارکنان در طی دورکاری و کار از راه دور
آسیب های عدم توجه به ارتباطات صنعتی و صدای کارکنان
مسئولیت ها و نقش ها در ارتباطات (مدیران و سرپرستان، واحد منابع انسانی، کارکنان)
از علاقه مندان دعوت می شود برای ثبت نام به شماره واتساپ ۰۹۳۳۱۳۸۲۲۱۱ پیام ارسال کنند و یا جهت دریافت راهنمایی بیشتر با شماره تلفن شرکت مشاوره منابع انسانی رایان راهبرد ۰۲۱۴۴۶۶۷۴۰۸ تماس برقرار نمایند.
شایان ذکر است که این دوره قابل برگزاری به صورت حضوری برای شرکت های متقاضی به صورت اختصاصی است.
مطالب مرتبط با ارتباطات و روابط کارگر و کارفرما:
طراحی و ساختار ارتباطات سازمان
خط مشی استفاده از لوازم الکترونیکی شخصی در محیط کار
مطالب و مقالات مشابه:
- مشاور منابع انسانی رایان راهبرد چابک — همکاران
- چارچوب ۱۰-۲۰-۷۰
- آموزش جبران خدمت عادلانه و رقابتی — دوره کارگاهی با روش هی گروپ ۱۴۰۳
- نقش امور رفاهی در جبران خدمت — مورد کاوی تصمیم شرکت متا
- آنچه که یک کارشناس منابع انسانی باید بداند ( شایستگی ها — آموزش منابع انسانی )
- دوره آموزش قانون کار و تأمین اجتماعی (مواد مهم و کاربردی)
- دورنمای شبکه در کسب و کارها
- دوره ی تغییر، فرهنگ سازمانی و جنبه های مختلف تحلیل آن
ویژگیهای خاص کارگاههای آموزشی رایان راهبرد چیست؟
کارگاههای رایان راهبرد بر اساس مدلها و روشهای روز دنیا و با رویکرد ایجاد مهارت تخصصی تدارک دیده شدهاند و یادگیری انجام موضوع آموزش پس از مشارکت فعال تضمین شده است. این مهارتها برای مدیران و متخصصان منابع انسانی یک مزیت رقابتی ایجاد میکنند تا در موقعیتهای شغلی مناسبی در این حرفه قرار گیرند.
رویکرد رایان راهبرد در ارائۀ خدمات مشاوره منابع انسانی چگونه است؟
رایان راهبرد تأکید زیادی به درونیسازی متدهای به کار گرفتهشده در سازمانها دارد. به طوری که تمامی پروژههای مشاوره پس از آموزش به ذینفعان و متولیان منابع انسانی سازمان آغاز میشوند. بدین ترتیب اجرا با آگاهی از دورنما و تسلط بر تکنیک همراه خواهد بود. سازمان نیز در آینده وابسته به مشاور نبوده و میتواند خود، بهروزرسانیها را متناسب با تغییرات پیش برد.
مطالب و یادداشتهای وب سایت رایان راهبرد چابک چه ویژگیهایی دارد؟
کادر تحریریه رایان راهبرد چابک متشکل از متخصصان منابع انسانی با تسلط بر روزنامهنگاری است و متفاوت با فعالان دیجیتال مارکتینگ فعال در فضای مجازی و شبکههای اجتماعی، به کیفیت محتوا وفادارند. مطالب و یادداشتهایی که در وب سایت منتشر میشوند، عمدتاً محتوای تولیدی و یا ترجمهای از روندها و سیگنالهای موجود در فضای جهانی منابع انسانی است که خاص رایان راهبرد است. این محتواها برای اولین بار به زبان فارسی منتشر میشوند.