ویرایش محتوا

دوره، کارگاه ها و وبینارهای آموزش منابع انسانی هی گروپ ویژگی ها و پاسخ به پرسش ها

کارگاه آموزش منابع انسانی

ثبت شد

ویژگی های دوره های آموزش منابع انسانی و کارگاه ها و وبینارهای هی گروپ رایان راهبرد

دوره های آموزشی منابع انسانی رایان راهبرد بر اساس محتوای دوره های بین المللی و توسط اساتیدی که علاوه بر طی تحصیلات تکمیلی، در فضای کسب و کار داخلی و بین المللی نیز فعالیت اجرایی و مشاوره ای و آموزشی داشته اند برگزار می شود. این دوره های آموزشی در صورتی که همراه مشارکت فعالانه شرکت کننده باشد، منجر به یادگیری مفهومی و عملی محتوای دوره خواهد شد.

دوره های آموزشی منابع انسانی رایان راهبرد که عمدتاً بر اساس رویکرد هی گروپ می باشد، متفاوت از دوره های آکادمیک معمول بوده و ابزارها و تکنیک های اجرایی را به طور کامل به شرکت کننده منتقل خواهند نمود.

کیفیت دوره ها تضمین شده است؛ به طوری که بارها شاهد بوده ایم افرادی که در دوره های آموزشی شرکت کرده اند، همکاران و دوستان خود را نیز برای طی دوره معرفی می کنند. بسیاری نیز بیان کرده اند که این دوره ها منجر به تسریع در پیشرفت شغلی شان شده است.

لیست دوره ها

سؤالات معمول شرکت کنندگان در دوره های آموزش منابع انسانی رایان راهبرد:

۱- آیا برای شرکت در دوره های آموزشی منابع انسانی مقررات الزامی رعایت پیش نیاز وجود دارد؟
برای اجرای آموخته ها در سازمان رعایت پیش نیازهای توصیه شده می تواند در موفق شدن تأثیر بسیاری گذارد. برای یادگیری هم بهتر است که این پیش نیازها رعایت شوند، هرچند الزامی به این کار نیست و شرکت کنندگان در دوره های آموزشی منابع انسانی می توانند دوره ها را بر اساس اولویت های خود انتخاب کنند.

۲- آیا می توان تنها بخشی از هی گروپ را در سازمان اجرا کرد و از مدل های ترکیبی بهره برد؟
با توجه به پیوستگی و تناسب بین مفاهیم هی گروپ، پیشنهاد می کنیم در صورتی که نظر به یادگیری و اجرای آن در سازمان خود را دارید، دوره های آموزشی رایان راهبرد را به شکل یک پکیج ببینید و از اجرای بخشی و یا ترکیب آن با روش های خودساخته پرهیز کنید. در صورت استفاده از مدل های تجربه نشده و ترکیبی، تضمینی برای بهره مندی از پتانسیل های بالای مدل هی گروپ – آن طور که بسیاری از شرکت های موفق نمایه شده توسط مجله فورچون از آن استفاده کرده اند — وجود نخواهد داشت.

۳- آیا نیاز به مطالعه قبل از شروع دوره آموزش منابع انسانی داریم؟
با توجه به اینکه در دوره های آموزشی منابع انسانی رایان راهبرد تکنیک های منحصر به فرد به صورت کارگاهی/ وبیناری آموزش داده می شود، نیاز به مطالعه قبل از دوره وجود ندارد. به طوری که حتا کسانی که تحصیلات دانشگاهی در زمینه مدیریت ندارند هم می توانند با شرکت فعالانه در دوره ی آموزشی و تمرین و مطالعه و یادآوری مفاهیم جزوه های تهیه شده، مطالب را فراگیرند.

۴- طول دوره آموزش چند روز/ ساعت است؟
برخی از دوره ها دو روز کامل و یا سه روز پاره وقت برنامه ریزی شده اند. (از جمله آنالیز مشاغل و تهیه شناسنامه شغل به روش هی گروپ، ارزیابی مشاغل به روش هی گروپ و جبران خدمت و مزایای عادلانه و رقابتی به روش هی گروپ و نیز تجزیه و تحلیل شغل به روش دیکوم)

برخی از دوره ها نیز یک روزه هستند. (نظیر مدیریت عملکرد بر اساس توافق نامه آموزشی، برنامه ریزی کارراهه شغلی سازماندهی و طراحی ساختار، منابع انسانی شرکت یار HRBP بر اساس مدل مرسر – اولریش، سنجش اثربخشی کارکنان با مدل هی گروپ، سنجش اثربخشی آموزش با مدل کرک پاتریک، ارتباطات سازمانی، مذاکرات و صدای کارکنان)
برای شرکت در دوره های آموزش منابع انسانی دو روزه و سه روزه (سه نیم روز)، گواهینامه ی حضور ۱۴ ساعته و برای دوره های یک روزه گواهینامه هفت ساعته صادر می شود.

۵- نحوه و فرآیند ثبت نام در دوره های آموزش منابع انسانی چگونه است؟
علاقه مندان می توانند با پر کردن فرم ثبت نام، آمادگی خود را اعلام نمایند. در صورتی که ظرفیت دوره تکمیل نشده باشد، پس از واریز شهریه ثبت نام خود را قطعی می کنند. با توجه به طولانی بودن فرآیند پرداخت در برخی از شرکت ها، تسهیلاتی برای شرکت کنندگان دوره های آموزشی منابع انسانی در نظر گرفته شده است. بدین منظور نیاز به عقد تفاهم نامه¬ی آموزشی از سوی شرکت معرفی کننده با شرکت مشاوره مدیریت منابع انسانی رایان راهبرد وجود خواهد داشت.

۶- چگونه ثبت نام در کارگاه آموزش منابع انسانی را قطعی کنم؟

ثبت نام در دوره پس از پرداخت شهریه و تأیید شرکت رایان راهبرد درخصوص موجود بودن ظرفیت قطعی خواهد شد. برای شرکت کنندگانی که از طرف شرکت ها معرفی می شوند، عقد قرارداد و معرفی رسمی فرد/ افراد شرکت کننده به منزله قطعی شدن ثبت نام است.

۷- مهلت پرداخت شهریه کارگاه های آموزشی تا چه زمانی است؟
شهریه ثبت نام توسط افراد شرکت کننده، حداکثر تا سه روز قبل از شروع دوره بایستی پرداخت شود. با توجه به محدودیت ظرفیت دوره ها، پیشنهاد می شود پرداخت شهریه و قطعی کردن ثبت نام را به روز های آخر موکول نفرمایید. چون در صورت تأخیر و تکمیل ظرفیت، شرکت فرد در دوره کنسل شده و محدودیت هایی برای آن فرد در دوره های آینده نیز درنظر گرفته خواهد شد.

۸- در صورت مواجهه با مشکل در مراحل ثبت نام چگونه آن را رفع نمایم؟
شماره تلفن های شرکت : ۰۲۱۴۴۶۶۷۴۰۸ و ۰۹ درخصوص مشکلات احتمالی پیش آمده راهنمایی خواهند کرد. ضمناً واتساپ رسمی شرکت به شماره ۰۹۳۳۱۳۸۲۲۱۱ در اکثر ساعات شبانه روز پاسخگوی پیام های واتساپی در این زمینه ها است.

۹- آیا امکان دریافت فایل های آموزشی وجود دارد؟
با توجه به قوانین حقوق مؤلف و قوانین بین المللی کپی رایت، امکان ارائه ی فایل های آموزشی وجود ندارد.

۱۰- آیا امکان تصویر برداری و یا ضبط صدا از دوره ها وجود دارد؟
هر نوع فیلمبرداری، ضبط صدا و یا انتشار جزوه و یا بخش هایی از آن ممنوع است.

۱۱- آیا برای شرکت کنندگان گواهینامه شرکت در دوره صادر می شود؟
شرکت کنندگانی که در پیش آزمون شرکت نموده و در ساعات برگزاری دوره حضور داشته باشند و آزمون پایانی را نیز با موفقیت طی کنند، از سوی شرکت رایان راهبرد چابک گواهینامه حضور در دوره دریافت خواهند نمود.
شرکت رایان راهبرد چابک عضو انجمن مشاوران مدیریت ایران است و برخی از مدرسان دوره های تخصصی، از مؤسسات بین المللی از جمله هی گروپ دارای گواهینامه هستند.

۱۲- در صورتی که قبل از شروع دوره انصراف دهم، چه اتفاقی می افتد؟
انصراف قبل از شروع دوره مجاز نیست. در شرایط خاص و بروز مسائل پیش بینی نشده، با هماهنگی قبلی، شرکت کنندگان می توانند در دوره ی آموزشی که مجدداً برگزار خواهد شد شرکت نمایند. تاریخ تکرار دوره ها به طور دقیق روشن نیست ولی برخی از دوره های آموزشی هر سه ماه و برخی دیگر هر شش ماه و یا یک سال تکرار می شوند.

۱۳- آیا امکان برگزاری دوره های آموزش منابع انسانی به صورت اختصاصی وجود دارد؟
بله. امکان برگزاری اختصاصی دوره ها برای شرکت های متقاضی وجود دارد. در صورتی که شرکتی مایل به برگزاری دوره به صورت اختصاصی باشد، می تواند پس از انجام هماهنگی و توافق روی زمان دوره ای را به صورت اختصاصی با تمرکز روی مسائل آن سازمان داشته باشد.

۱۴- در وبینارها از چه نرم افزار و پلت فرمی استفاده می شود؟

در آموزش های مجازی و وبینارهای رایان راهبرد از نرم افزار اسکای روم و یا ادوبی کانکت استفاده می شود. لینک هر دوره به هرماه نام کاربری و رمز عبور در روز قبل از کلاس به شرکت کنندگان ارسال می شود و پیشنهاد می شود در ساعت مقرر آن را تست کنند. شرکت کنندگان با نام کاربری شان تنها از طریق یک سیستم مجوز ورود خواهند یافت. از واتساپ نیز برای هماهنگی و پشتیبانی و رد و بدل کردن پیام های قبل و بعد از کلاس استفاده می شود.

با آرزوی موفقیت برای شما در مسیر حرفه ای شغلی

با بهره مندی از مفاهیم ناب و روز بین المللی در زمینه های مدیریت منابع انسانی

شرکت مشاوره و آموزش مدیریت منابع انسانی رایان راهبرد چابک

کارگاه های آموزشی تخصصی مدیریت منابع انسانی رایان راهبرد چابک

آموزش مدیریت منابع انسانی: لیست دوره ها و کارگاه های آموزشی ۲

متد هی گروپ و برخی از ویژگی های آن

دوره آنالیز شغل و تهیه شناسنامه شغل به روش هی گروپ

منابع انسانی ایران

Scroll to top
error: این محتوا محافظت شده است