ویرایش محتوا

آموزش منابع انسانی ( آموزش مجازی و غیرحضوری )

آموزش مجازی

آموزش منابع انسانی به صورت مجازی و آنلاین برای پاسخ به درخواست هایی که از سوی متخصصین و مدیران منابع انسانی و مخاطبان سایت داشته ایم برنامه ریزی شده است. مدیران و کارشناسانی که علاقه مند به شرکت در دوره های آموزش منابع انسانی بوده اند؛ ولی به علت مشغله های کاری، دوری مسافت و یا عدم تناسب زمانبندی کلاس با برنامه شخصی شان و اخیرا به علت کرونا، امکان حضور در دوره ها را نیافته اند.

گفتنی است دوره های غیر حضوری و آنلاین آنالیز مشاغل و تهیه شناسنامه شغلی به روش هی گروپ، ارزیابی مشاغل، جبران خدمت به روش هی گروپ، مدیریت استعدادها، مدیریت عملکرد به روش توافقنامه عملکردی، برنامه ریزی کارراهه شغلی، جانشین پروری، طراحی ساختار سازمانی و ساختار منابع انسانی پیشرو و برخی از دوره ها و کارگاه های دیگر در اولویت قرار گرفته اند. محتوای دوره که به صورت وبیناری برگزار می شود، مشارکتی و با رویکرد توانمندسازی برای اجرا و دقیقاً بر اساس کارگاه های منابع انسانی برگزار شده هستند. 

دوره های آموزش منابع انسانی حاوی لینک توضیحات و محتوای دوره ها

در کنار این آموزش ها، ارائه مطالب و فایل های تخصصی و در صورت لزوم، تهیه مطالب بر اساس نیازهای خاص مخاطبان و سفارش ایشان در دستور کار قرار گرفته است.

برای سازمان هایی نیز که آموزش مدیران و متخصصان شان به صورت جمعی را در اولویت قرار داده اند.نیز تسهیلاتی در نظر گرفته شده است.

شایان ذکر است که گواهینامه دوره ها نیز پس از طی دوره و ارائه ی نمونه تمرینی خواسته شده / آزمون نهایی قابل ارائه خواهد بود.

تلاش شده تا علاوه بر ارائه محتوای تخصصی، امکان مربی گری در زمینه آموزشی انتخاب شده نیز برای یادگیرندگان فراهم گردد. بدین منظور علاوه بر اینکه نمونه های تمرینی توسط استاد دوره مورد بازبینی قرار خواهد گرفت،.شرکت کنندگان امکان رفع سؤالات خود و یا بیان نظرات خود در طی دوره و حتی پس از آن در شبکه های اجتماعی مجازی منابع انسانی رایان راهبرد چابک و یا از طریق ایمیل به استاد را نیز خواهند داشت؛ ایشان با هماهنگی قبلی می توانند در طول دوره به صورت مستقیم با یکی از اساتید آموزش منابع انسانی رایان راهبرد چابک صحبت نموده و راهنمایی بخواهند.

ضمناً در صورتی که شرکت کنندگان یا شرکت متبوع شان نیاز به مشاوره داشته باشند، پس از هماهنگی و توافق با شرکت، امکان دریافت مشاوره در زمینه های مختلف منابع انسانی را به صورت جلسات آنلاین و تلفنی را پیدا خواهند نمود.

به منظور ثبت نام و شرکت در دوره های آموزش منابع انسانی آنلاین لازم است گامهای ذیل پیگیری شوند:

  1. ورود به وب سایت isurvey.ir 
  2. مرور محتوا و سرفصل های دوره
  3. انتخاب دوره 
  4. ثبت نام با هماهنگی واحد آموزش رایان راهبرد
  5. پرداخت شهریه دوره 
  6. شرکت در پیش آزمون و جلسات آموزشی طبق برنامه و مشارکت فعالانه و ارائه ی نمونه های کارگاهی درخواست شده 
  7. شرکت و موفقیت در آزمون پایانی دوره

کارشناسان آموزش رایان راهبرد چابک از طریق شماره واتساپ و ایتا ۰۹۳۳۱۳۸۲۲۱۱ و تلفن ۴۴۶۶۷۴۰۸ (۰۲۱) آماده راهنمایی برای ثبت نام و شروع دوره ها خواهند بود.

 

تقویم آموزش منابع انسانی و برنامه کارگاه ها و دوره کاربردی مدیریت به صورت آنلاین و مجازی
تقویم آموزشی و برنامه آموزش منابع انسانی و کارگاه های هی گروپ دیکوم کرک پاتریک سروکوال مرسر ۱۴۰۲ شرکت مشاوره منابع انسانی رایان راهبرد

مجموعه ی دوره های آموزش منابع انسانی و کارگاه تخصصی

دوره، کارگاه ها و وبینارهای آموزش منابع انسانی هی گروپ ویژگی ها و پاسخ به پرسش ها

 

مطالب و یادداشت های مرتبط با دوره های آموزشی

آموزش مدیریت منابع انسانی: لیست دوره ها و کارگاه های آموزشی ۲

دوره آنالیز شغل و تهیه شناسنامه شغل به روش هی گروپ

آموزش ارزیابی مشاغل هی گروپ

آموزش جبران خدمت عادلانه و رقابتی – دوره کارگاهی با روش هی گروپ ۱

تجزیه و تحلیل و نیازسنجی آموزش مشاغل به روش DACUM

منابع انسانی ایران

ویژگی‌های خاص کارگاه‌های آموزشی رایان راهبرد چیست؟

کارگاه‌های رایان راهبرد بر اساس مدل‌ها و روش‌های روز دنیا و با رویکرد ایجاد مهارت تخصصی تدارک دیده شده‌اند و یادگیری انجام موضوع آموزش پس از مشارکت فعال تضمین شده است. این مهارت‌ها برای مدیران و متخصصان منابع انسانی یک مزیت رقابتی ایجاد می‌کنند تا در موقعیت‌های شغلی مناسبی در این حرفه قرار گیرند.

رویکرد رایان راهبرد در ارائۀ خدمات مشاوره منابع انسانی چگونه است؟

رایان راهبرد تأکید زیادی به درونی‌سازی متدهای به کار گرفته‌شده در سازمان‌ها دارد. به طوری که تمامی پروژه‌های مشاوره پس از آموزش به ذینفعان و متولیان منابع انسانی سازمان آغاز می‌شوند. بدین ترتیب اجرا با آگاهی از دورنما و تسلط بر تکنیک همراه خواهد بود. سازمان نیز در آینده وابسته به مشاور نبوده و می‌تواند خود، به‌روز‌رسانی‌ها را متناسب با تغییرات پیش برد.

مطالب و یادداشت‌های وب سایت رایان راهبرد چابک چه ویژگی‌هایی دارد؟

کادر تحریریه رایان راهبرد چابک متشکل از متخصصان منابع انسانی با تسلط بر روزنامه‌نگاری است و متفاوت با فعالان دیجیتال مارکتینگ فعال در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، به کیفیت محتوا وفادارند. مطالب و یادداشت‌هایی که در وب سایت منتشر می‌شوند، عمدتاً محتوای تولیدی و یا ترجمه‌ای از روندها و سیگنال‌های موجود در فضای جهانی منابع انسانی است که خاص رایان راهبرد است. این محتواها برای اولین بار به زبان فارسی منتشر می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top
error: این محتوا محافظت شده است