دریافت اخبار ناگوار خوشایند نیست. ارسال این اخبار هم همینطور است. در هر زمینه ای که مشغول باشید، در اینجا به ذکر سه نکته برای بررسی و ارسال اخبار ناگوار می پردازیم.
۱- همیشه این اخبار را به هنگام منتقل کنید. ویژگی شگفت کنندگی را با نقل این اخبار در اسرع وقت از بین ببرید. اگر شما خود این آمار و ارقام را ارائه ندهید، مدیرتان می تواند به مدیریت این شرایط در جولای در عوض نوامبر بپردازد. [به نظر می رسد کنایه از اعمال این ضعفها در جولای و زمان ارزیابی های پرسنلی باشد]
۲- گذشته را به خاطر بیاورید. معمولاً شما تجربیاتی از گذشته دارید که می توانید آنها را به کار گیرید. بگذارید که این مورد باعث آمادگی ذهنی تان شود، ولی فروتن باشید و اینطور تلقی نکنید که می دانید این اخبار بد دقیقاً چه پیامدهایی دارند.
۳- به کسی که پیام را آورده سخت نگیرید. اگر می خواهید که افراد با شما رو راست باشند، فردی که خبرهای بد را برایتان آورده مقصر نگیرید. از او تشکر کرده و با پاداش دادن او را تشویق کنید که در شرایط بحرانی با شما گفتگو کند.