ویرایش محتوا

شرایط تخفیف شهریه دوره آموزش منابع انسانی رایان راهبرد

کلاس آموزشی منابع انسانی

رایان راهبرد برای فعالین منابع انسانی که در شبکه های اجتماعی نظیر لینکدین، واتساپ، تلگرام و نیز وب سایت های تخصصی فعال هستند، تخفیف هایی در شهریه دوره های کاربردی آموزش منابع انسانی، در نظر گرفته است.

کارگاه آموزش مدیریت مشاور منابع انسانی
کارگاه های آموزشی مدیریت در شرکت مشاوره منابع انسانی

در راستای گسترش شبکه اطلاع رسانی برای آگاهی و بهره مندی علاقه مندان از برنامه های بهبود مدیریت در سطح کشور، شرایط تخفیف شهریه دوره های آموزش منابع انسانی رایان راهبرد به شرح زیر است:

بدین ترتیب شرکت کنندگان و متقاضیان تخفیف در شهریه، در برنامه های اطلاع رسانی تقویم های آموزشی منابع انسانی رایان راهبرد مشارکت کرده و کمک خواهند کرد تا مخاطبین و علاقه مندان از تاریخ های برگزاری مطلع شوند. به همین مناسبت در تعامل با واحد آموزش شرکت رایان راهبرد، محتوای مورد نظر را توسعه داده و پس از تأیید منتشر خواهند کرد.

اطلاع رسانی شامل انتشار محتوا یک هفته قبل از برگزاری رخداد و نیز بازخورد پس از برگزاری خواهد بود.

گزینه های پیشنهادی برای متقاضیان شرکت در کارگاه ها و برنامه های آموزشی مدیریت منابع انسانی پس از تأیید رسانه توسط رایان راهبرد به شرح زیر است:

  • سازمان هایی که ۳ نفر و یا بیشتر را به هر یک از برنامه ها معرفی می کنند و یا شرکت کنندگانی که برای حداقل سه عنوان به صورت یکجا ثبت نام می کنند، از ۱۰% تخفیف برخوردار می شوند.
  • صاحبان وب سایت (و یا اداره کنندگان وب سایت ها با مجوز مالک دامنه بازدید بیش از هزار مخاطب در روز): پس از انتشار محتوای مورد نظر در صفحه اول وب سایت به مدت حداقل پانزده روز قبل از برگزاری از ۱۰ درصد تخفیف در شهریه برای یک نفر یا یک دوره آموزشی مدیریت منابع انسانی برخوردار خواهند شد.
  • صاحبان وب سایت و وبلاگ (و یا اداره کنندگان وب سایت ها با مجوز مالک دامنه بازدید بیش از دویست مخاطب در روز): پس از انتشار محتوای مورد نظر در صفحه اول وب سایت به مدت حداقل پانزده روز قبل از برگزاری و پانزده روز پس از برگزاری از ۵ درصد تخفیف در شهریه برای یک نفر یا یک دوره آموزشی مدیریت منابع انسانی برخوردار خواهند شد.
  • دارندگان اکانت های تخصصی در شبکه لینکدین با دنبال کننده بیش از ده هزار نفر: برخورداری از ۱۰ درصد تخفیف در شهریه کارگاه یا دوره آموزش منابع انسانی
  • دارندگان اکانت های تخصصی در شبکه لینکدین با دنبال کننده بیش از هزار نفر: برخورداری از ۵ درصد تخفیف در شهریه
  • اداره کنندگان کانال های تخصصی مدیریت در تلگرام با بیش از پنج هزار نفر عضو: برخورداری از ۱۰ درصد تخفیف در شهریه
  • اداره کنندگان کانال های تخصصی مدیریت در تلگرام با بیش از پانصد نفر عضو: برخورداری از ۵ درصد تخفیف در شهریه کارگاه آموزشی
  • اداره کنندگان گروه های تخصصی مدیریت در واتساپ با بیش از پانصد نفر عضو: برخورداری از ۵ درصد تخفیف
  • اداره کنندگان اکانت های تخصصی مدیریت در اینستاگرام با بیش از دو هزار نفر عضو: برخورداری از ۱۰ درصد تخفیف در شهریه آموزش
  • اداره کنندگان اکانت های تخصصی مدیریت در اینستاگرام با بیش از پانصد نفر عضو: برخورداری از ۵ درصد تخفیف
  • حمایت کنندگان از پست های رایان راهبرد چابک در شبکه های اجتماعی: ۵ درصد تخفیف

شایان ذکر است که هر شرکت کننده می تواند حداکثر از دو مورد از برنامه های فوق به طور همزمان بهره مند شود.

آموزش آنلاین مشاور منابع انسانی
آموزش آنلاین در شرکت مشاور منابع انسانی رایان راهبرد

ضمن اینکه متقاضیان و علاقه مندان به استفاده از شرایط تخفیف در صورت داشتن گزینه های متناسب دیگر، می توانند جهت هماهنگی با شماره واتساپی آموزش منابع انسانی رایان راهبرد (۰۹۳۳۱۳۸۲۲۱۱) ارتباط برقرار کنند.

تقویم آموزشی و برنامه آموزش و کارگاه های هی گروپ دیکوم کرک پاتریک سروکوال مرسر

تقویم آموزش منابع انسانی و برنامه کارگاه ها و دوره کاربردی مدیریت به صورت آنلاین و مجازی
تقویم آموزشی و برنامه آموزش منابع انسانی و کارگاه های هی گروپ دیکوم کرک پاتریک سروکوال مرسر ۱۴۰۳ شرکت مشاوره منابع انسانی رایان راهبرد

مطالب و یادداشت های مرتبط:

لیست دوره ها و کارگاه های آموزشی ۱۴۰۲

کارگاه های منابع انسانی رایان راهبرد چابک

اطلاعات و شهریه دوره های رایان راهبرد

ویژگی‌های خاص کارگاه‌های آموزشی رایان راهبرد چیست؟

کارگاه‌های رایان راهبرد بر اساس مدل‌ها و روش‌های روز دنیا و با رویکرد ایجاد مهارت تخصصی تدارک دیده شده‌اند و یادگیری انجام موضوع آموزش پس از مشارکت فعال تضمین شده است. این مهارت‌ها برای مدیران و متخصصان منابع انسانی یک مزیت رقابتی ایجاد می‌کنند تا در موقعیت‌های شغلی مناسبی در این حرفه قرار گیرند.

رویکرد رایان راهبرد در ارائۀ خدمات مشاوره منابع انسانی چگونه است؟

رایان راهبرد تأکید زیادی به درونی‌سازی متدهای به کار گرفته‌شده در سازمان‌ها دارد. به طوری که تمامی پروژه‌های مشاوره پس از آموزش به ذینفعان و متولیان منابع انسانی سازمان آغاز می‌شوند. بدین ترتیب اجرا با آگاهی از دورنما و تسلط بر تکنیک همراه خواهد بود. سازمان نیز در آینده وابسته به مشاور نبوده و می‌تواند خود، به‌روز‌رسانی‌ها را متناسب با تغییرات پیش برد.

مطالب و یادداشت‌های وب سایت رایان راهبرد چابک چه ویژگی‌هایی دارد؟

کادر تحریریه رایان راهبرد چابک متشکل از متخصصان منابع انسانی با تسلط بر روزنامه‌نگاری است و متفاوت با فعالان دیجیتال مارکتینگ فعال در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، به کیفیت محتوا وفادارند. مطالب و یادداشت‌هایی که در وب سایت منتشر می‌شوند، عمدتاً محتوای تولیدی و یا ترجمه‌ای از روندها و سیگنال‌های موجود در فضای جهانی منابع انسانی است که خاص رایان راهبرد است. این محتواها برای اولین بار به زبان فارسی منتشر می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top
error: این محتوا محافظت شده است