مدیر ارشد خوشنامی شرکت CRO

مدیر برند روابط عمومی

مدیر ارشد خوشنامی یا مدیر برند شرکت یا Chief Reputation Officer (CRO)

مدیر برند

مدیر ارشد خوشنامی یا مدیر برند شرکت سمتی جدید در سطح مدیران ارشد اجرایی در یک شرکت، سازمان یا مؤسسه است که :

عضوی از اعضای هیأت مدیران اجرایی و رهبر تیم روابط عمومی بوده و به طور معمول مستقیماً به مدیر ارشد اجرایی Chief Executive Officer (CEO) که تقریباً معادل مدیر عامل است و یا هیأت مدیره گزارش می دهد.

مدیر برند

این سمت مسئول خوشنامی، (مدیر برند) برند، روابط عمومی و مدیریت یکپارچه، مؤثر و کارآ و باثبات ارتباطات داخلی و خارجی می باشد.

مدیر برند

وی این کار را از طریق به کارگیری تمامی نقاط تماس فیزیکی و مجازی قابل استفاده در ایجاد مبنایی دلپذیر از روابط قوی و پایدار با ذینفعان انجام می دهد؛

ذینفعانی که سازمان برای فعالیت به ایشان وابسته است.

ویژگی‌های خاص کارگاه‌های آموزشی رایان راهبرد چیست؟

کارگاه‌های رایان راهبرد بر اساس مدل‌ها و روش‌های روز دنیا و با رویکرد ایجاد مهارت تخصصی تدارک دیده شده‌اند و یادگیری انجام موضوع آموزش پس از مشارکت فعال تضمین شده است. این مهارت‌ها برای مدیران و متخصصان منابع انسانی یک مزیت رقابتی ایجاد می‌کنند تا در موقعیت‌های شغلی مناسبی در این حرفه قرار گیرند.

رویکرد رایان راهبرد در ارائۀ خدمات مشاوره منابع انسانی چگونه است؟

رایان راهبرد تأکید زیادی به درونی‌سازی متدهای به کار گرفته‌شده در سازمان‌ها دارد. به طوری که تمامی پروژه‌های مشاوره پس از آموزش به ذینفعان و متولیان منابع انسانی سازمان آغاز می‌شوند. بدین ترتیب اجرا با آگاهی از دورنما و تسلط بر تکنیک همراه خواهد بود. سازمان نیز در آینده وابسته به مشاور نبوده و می‌تواند خود، به‌روز‌رسانی‌ها را متناسب با تغییرات پیش برد.

مطالب و یادداشت‌های وب سایت رایان راهبرد چابک چه ویژگی‌هایی دارد؟

کادر تحریریه رایان راهبرد چابک متشکل از متخصصان منابع انسانی با تسلط بر روزنامه‌نگاری است و متفاوت با فعالان دیجیتال مارکتینگ فعال در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، به کیفیت محتوا وفادارند. مطالب و یادداشت‌هایی که در وب سایت منتشر می‌شوند، عمدتاً محتوای تولیدی و یا ترجمه‌ای از روندها و سیگنال‌های موجود در فضای جهانی منابع انسانی است که خاص رایان راهبرد است. این محتواها برای اولین بار به زبان فارسی منتشر می‌شوند.

2 دیدگاه در مورد “مدیر ارشد خوشنامی شرکت CRO

  1. با سلام و عرض ادب و احترام خدمت استاد، جناب دکتر احمدی پور، با تشکر از اطلاع رسانی و طرح موضوعات به روز منابع انسانی، لطفا بفرمایید در کشور ما هم موضوع استقبال شده و آیا شرح وظایف و توانایی های مورد نیاز و شرایط احراز شغل مدیر برند، مدیر یا مسئول ارشد خوشنامی و جایگاه سازمانی و امتیازات ارزیابی آن، انتظارات مورد نظر شغل بدون تداخل در شرح وظایف سایر مسئولیت ها جامع و کامل پیشنهاد شده است یا خیر؟ احتمالی

    1. با سلام و احترام
      درصورت استفاده از این عنوان و محتوای شغلی مرتبط با آن، حتمن باید به صورت یکپارچه به سازماندهی فعالیت های مربوط به بازرگانی و روابط عمومی نگریسته شود. اگر تنها این سمت اضافه شود، ممکن است تداخل هایی با سایر مشاغل مشابه که از قبل وجود داشته اند و مسئولیت هایی در این حیطه ها به آنها واگذار شده، پیش بیاید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top