چه کسانی پروفایلم را در لینکدین چک کرده اند؟
تکنیکی کاربردی برای فعالین شبکه حرفه ای لینکدین
معمولن یکی از دغدغه های تولید کنندگان محتوا در لینکدین این است. که چطور بازخوردهایی در مورد مخاطبانشان دریافت کنند. نسخه حرفه ای لینکدین برخی از این مشکلات را حل کرده است؛ ولی متأسفانه با وجود تحریم، امکان استفاده از این نسخه در داخل کشور وجود ندارد. در نسخه رایگان لینکدین هم امکان دیدن تنها دو – سه نام از کسانی که پروفایل را چک کرده اند وجود دارد.
اما نگران نباشید.
با متدی که امروز برای شما بازگو می کنیم، می توانید تعداد بسیار بیشتری از این افراد را ببینید. (پروفایل لینکدین)
در صورت علاقه مند بودن به این کار پیشنهاد می شود. از گامهای زیر در نسخه دسکتاپ لینکدین استفاده کنید تا ببینید چه کسانی پروفایل شما را چک کرده اند و بدین ترتیب استراتژی تان در مورد برند شخصی خود را متناسب و به روز رسانی نمایید:
۱- در صفحه ی “Home feed” روی عددی که کنار گزینه ی “Who’s Viewed Your Profile” قرار گرفته کلیک کنید.
۲- صفحه ای حاوی یک نمودار ظاهر می شود. روی یک مکان از صفحه ی جدید مثلاً در اطراف نمودار راست کلیک کرده. و گزینه ی “View Page Source” را انتخاب نمایید.
۳- با انتخاب این گزینه صفحه ای حاوی کدها نشان داده می شود. که اطلاعات مخاطبین شما در آن مستتر شده
۴- دکمه های ترکیبی Ctrl+F را همزمان نگه دارید. تا مستطیل جستجو در بالای صفحه مرورگر ظاهر شود.
- گزینه ی “LastName” را دقیقاً به همین شکل در مکان جستجو تایپ کنید.
۵- پس از جستجو در صفجه کدها، به متن اطراف این عبارت که رنگی می شود، نگاه کنید. تا در یک طرف آن نام کوچک و در طرف دیگر آن نام خانوادگی کسی که پروفایلتان را چک کرده است، بیابید.
۶- با کلیک روی فلش “v” در کنار عبارت جستجو شده، نام فرد بعدی را ببینید و به همین ترتیب ادامه دهید.
امیدوارم این تکنیک کارگشا باشد.
در توسعه ی برند شخصیتان موفق باشید.
برای دریافت خدمات تولید محتوا به شکل کلیپ، یادداشت کوتاه، پادکست و … برای استفاده در شبکه های اجتماعی خود، با این ایمیل مکاتبه نمایید: isurvey.ir@gmail.com و یا با شماره واتساپی ۰۹۳۳۱۳۸۲۲۱۱ ارتباط برقرار نمایید.
آموزش مجازی مدیریت منابع انسانی
کارگاه های آموزشی تخصصی مدیریت منابع انسانی رایان راهبرد چابک
مدل چهارسطحی ارزیابی اثربخشی کرک پاتریک
شناسنامه و شرح شغل مدیر منابع انسانی (۰۰-۳۰۴۰-۱۱)
مطالب و مقالات مشابه:
ویژگیهای خاص کارگاههای آموزشی رایان راهبرد چیست؟
کارگاههای رایان راهبرد بر اساس مدلها و روشهای روز دنیا و با رویکرد ایجاد مهارت تخصصی تدارک دیده شدهاند و یادگیری انجام موضوع آموزش پس از مشارکت فعال تضمین شده است. این مهارتها برای مدیران و متخصصان منابع انسانی یک مزیت رقابتی ایجاد میکنند تا در موقعیتهای شغلی مناسبی در این حرفه قرار گیرند.
رویکرد رایان راهبرد در ارائۀ خدمات مشاوره منابع انسانی چگونه است؟
رایان راهبرد تأکید زیادی به درونیسازی متدهای به کار گرفتهشده در سازمانها دارد. به طوری که تمامی پروژههای مشاوره پس از آموزش به ذینفعان و متولیان منابع انسانی سازمان آغاز میشوند. بدین ترتیب اجرا با آگاهی از دورنما و تسلط بر تکنیک همراه خواهد بود. سازمان نیز در آینده وابسته به مشاور نبوده و میتواند خود، بهروزرسانیها را متناسب با تغییرات پیش برد.
مطالب و یادداشتهای وب سایت رایان راهبرد چابک چه ویژگیهایی دارد؟
کادر تحریریه رایان راهبرد چابک متشکل از متخصصان منابع انسانی با تسلط بر روزنامهنگاری است و متفاوت با فعالان دیجیتال مارکتینگ فعال در فضای مجازی و شبکههای اجتماعی، به کیفیت محتوا وفادارند. مطالب و یادداشتهایی که در وب سایت منتشر میشوند، عمدتاً محتوای تولیدی و یا ترجمهای از روندها و سیگنالهای موجود در فضای جهانی منابع انسانی است که خاص رایان راهبرد است. این محتواها برای اولین بار به زبان فارسی منتشر میشوند.