ویرایش محتوا

لینکدین:جذب و نگهداری ۲۰۱۶

لینکدین:جذب و نگهداری ۲۰۱۶

 

روابط در مرکز توجه قرار گرفته اند 

ضمن اینکه روندهای سالهای ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ نیز مورد استفاده قرار گرفته اند.

روندهای بسیار مهم:

جذب و نگهداری : سازمانهای پیشرو در زمینه استعدادها روش خود که بها دادن به کیفیت استخدام به عنوان بهترین شاخص ارزیابی عملکرد است.  را ادامه می دهند؛ به طوریکه اغلب سازمانها آن را با نرخ خروج خدمت کارکنان می سنجند.

جذب و نگهداری

این موضوع می تواند دلیل آن باشد که چرا ماندگاری کارکنان. به عنوان یک اولویت اصلی در سال پیش رو  پدیدار خواهد شد. همچنین یکی از منابع اصلی برای استعدادهای با کیفیت، فراخواندن کارکنان سابق سازمان[i] است. که خود به یک بازی بلند مدت تبدیل شده است.

سرانجام اینکه سیستم جذب استعدادها اکنون بیش از هر زمان دیگری در حال افزایش سرمایه گذاری روی برند کارفرمایی و کار با همکاران بین واحدی است.

۳۹% با این نکته که کیفیت استخدام ارزشمندترین شاخص ارزیابی عملکرد است موافقند.

۲۶% برنامه های فراخوان کارکنان سابق را به عنوان جدیدترین روند مورد ملاحظه قرار می دهند.

۳۲% می گویند که برنامه های نگهداری کارکنان اولویت اصلی در ۱۲ ماه آینده خواهد بود.

۵۹% در حال سرمایه گذاری بیشتر روی برند کارفرمایی شان هستند.

بزرگترین چالشها:

شکاف بین حجم استخدامها و بودجه یک چالش مداوم است و حرکت هماهنگ این دو نشان می دهد. که این روند به این زودی ها از بین نمی رود. این عدم توازن سازمان را از فائق شدن بر موانع یا تغییر استراتژی های استعدادهایش بازمی دارد.

نمودار روند استخدام و ماندگاری و موانع استخدام استعدادها

کیفیت استخدام همچنان حائز رتبه برتر

در حالی که اضطرار پر کردن نقشهای خالی، شاخص “مدت زمان لازم برای پر کردن سمت” را کمی پر اهمیت کرده “کیفیت استخدام” همچنان ارزشمندترین شاخص کلیدی عملکرد است. اغلب شرکتها، کیفیت استخدام را با روش بازخوردی اندازه گیری می کنند. (نظیر ارزیابی های انجام شده از افراد جدید الاستخدام یا میزان رضایت مدیر قسمت استخدام) و یا از روشهای بلند مدت نظیر میزان ماندگاری کارکنان استفاده می کنند.

 

۵۰% از شرکتها کیفیت استخدام را با ارزیابی های انجام شده از فرد جدید می سنجند.

۴۹% از طریق نرخ خروج یا ماندگاری

۴۳% از طریق میزان رضایت مدیر استخدام

در صورت تمایل به دریافت گزارش کامل لینکدین در این خصوص، روی لینک ذیل کلیک فرمایید:

http://www.isurvey.ir/linkedin recruitment.pdf

لینکدین:جذب و نگهداری ۲۰۱۶
لینکدین:جذب و نگهداری

لینکدین

[i] Employ­ee refer­ral programs

ویژگی‌های خاص کارگاه‌های آموزشی رایان راهبرد چیست؟

کارگاه‌های رایان راهبرد بر اساس مدل‌ها و روش‌های روز دنیا و با رویکرد ایجاد مهارت تخصصی تدارک دیده شده‌اند و یادگیری انجام موضوع آموزش پس از مشارکت فعال تضمین شده است. این مهارت‌ها برای مدیران و متخصصان منابع انسانی یک مزیت رقابتی ایجاد می‌کنند تا در موقعیت‌های شغلی مناسبی در این حرفه قرار گیرند.

رویکرد رایان راهبرد در ارائۀ خدمات مشاوره منابع انسانی چگونه است؟

رایان راهبرد تأکید زیادی به درونی‌سازی متدهای به کار گرفته‌شده در سازمان‌ها دارد. به طوری که تمامی پروژه‌های مشاوره پس از آموزش به ذینفعان و متولیان منابع انسانی سازمان آغاز می‌شوند. بدین ترتیب اجرا با آگاهی از دورنما و تسلط بر تکنیک همراه خواهد بود. سازمان نیز در آینده وابسته به مشاور نبوده و می‌تواند خود، به‌روز‌رسانی‌ها را متناسب با تغییرات پیش برد.

مطالب و یادداشت‌های وب سایت رایان راهبرد چابک چه ویژگی‌هایی دارد؟

کادر تحریریه رایان راهبرد چابک متشکل از متخصصان منابع انسانی با تسلط بر روزنامه‌نگاری است و متفاوت با فعالان دیجیتال مارکتینگ فعال در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، به کیفیت محتوا وفادارند. مطالب و یادداشت‌هایی که در وب سایت منتشر می‌شوند، عمدتاً محتوای تولیدی و یا ترجمه‌ای از روندها و سیگنال‌های موجود در فضای جهانی منابع انسانی است که خاص رایان راهبرد است. این محتواها برای اولین بار به زبان فارسی منتشر می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top
error: این محتوا محافظت شده است