این نکته مدیریتی از مجله مروری بر کسب و کار هاروارد با عنوان «آیا به چیزی که می خواهید نمی رسید؟ باید آن کار را مال خودتان بدانید.» بخوانید.
اگر به آن چیزی که از پرسنل تحت مدیریت خود می خواهید نمی رسید، زمان آن رسیده که مالکیت کار را بر عهده بگیرید. در نهایت شما خود مسئول ارتقای سطح مهارتهای خود و بهبود کارراهه شغلی خود هستید. از رئیستان بخواهید که بازخور مستقیم به شما بدهد. با هم تیمی هایتان صحبت کنید و از آنها بپرسید برای آنکه روابط کاریتان بهتر شود چه کاری می توانید انجام دهید. اگر بار اضافه ای بر دوشتان گذاشته شده، سعی کنید که از فشار آن بکاهید و اگر به اندازه کافی درگیر پروژه های جدید نشده اید، دنبال پروژه مناسبی بگردید. پیشقدم بودن برای تصرف ابتکاری کاری نه تنها به پیشرفت حرفه ای شما کمک می کند بلکه اثر مثبتی روی رئیس و هم کارهایتان خواهد گذاشت.
مطالب و مقالات مشابه:
- شرح شغل وظیفه محور در عصر جدید چارلی چاپلین
- تکنیک پنج چرا یا ۵Whys
- آنچه که مدیران فوق العاده و افراد با روابط عمومی عالی نیاز دارند
- کارسنجی و برآورد نیروی انسانی مورد نیاز سازمان
- چهار نکته برای وقتی که از تریبون صحبت می کنید
- مشاوره – بهبود منابع انسانی
- مشاوره قانون کار و سایر قوانین
- دانلود فرآیند منابع انسانی
ویژگیهای خاص کارگاههای آموزشی رایان راهبرد چیست؟
کارگاههای رایان راهبرد بر اساس مدلها و روشهای روز دنیا و با رویکرد ایجاد مهارت تخصصی تدارک دیده شدهاند و یادگیری انجام موضوع آموزش پس از مشارکت فعال تضمین شده است. این مهارتها برای مدیران و متخصصان منابع انسانی یک مزیت رقابتی ایجاد میکنند تا در موقعیتهای شغلی مناسبی در این حرفه قرار گیرند.
رویکرد رایان راهبرد در ارائۀ خدمات مشاوره منابع انسانی چگونه است؟
رایان راهبرد تأکید زیادی به درونیسازی متدهای به کار گرفتهشده در سازمانها دارد. به طوری که تمامی پروژههای مشاوره پس از آموزش به ذینفعان و متولیان منابع انسانی سازمان آغاز میشوند. بدین ترتیب اجرا با آگاهی از دورنما و تسلط بر تکنیک همراه خواهد بود. سازمان نیز در آینده وابسته به مشاور نبوده و میتواند خود، بهروزرسانیها را متناسب با تغییرات پیش برد.
مطالب و یادداشتهای وب سایت رایان راهبرد چابک چه ویژگیهایی دارد؟
کادر تحریریه رایان راهبرد چابک متشکل از متخصصان منابع انسانی با تسلط بر روزنامهنگاری است و متفاوت با فعالان دیجیتال مارکتینگ فعال در فضای مجازی و شبکههای اجتماعی، به کیفیت محتوا وفادارند. مطالب و یادداشتهایی که در وب سایت منتشر میشوند، عمدتاً محتوای تولیدی و یا ترجمهای از روندها و سیگنالهای موجود در فضای جهانی منابع انسانی است که خاص رایان راهبرد است. این محتواها برای اولین بار به زبان فارسی منتشر میشوند.