ویرایش محتوا

شبکه های اجتماعی و کانال تلگرام منابع انسانی

کانال تلگرام منابع انسانی

رایان راهبرد چابک در راستای رسالت اصلی و ارزش های حرفه ای خویش که نشر اطلاعات، تکنیک ها و ابزارهای تخصصی مدیریت منابع انسانی است، اقدام به تشکیل شبکه های اجتماعی و کانال تلگرام تخصصی نموده است.

این شبکه ها تاکنون مورد استقبال متخصصین و مدیران این رشته قرار گرفته است.

علاوه بر وب سایت رایان راهبرد که از سال ۱۳۸۶ شروع به کار نموده و از گذشته در بین خبرگان این فن به عنوان نشر دهنده ی مطالب نوین شناخته شده است، شبکه های مختلف اجتماعی شامل لینکدین، کانال تلگرامی، لیست پیام واتساپ و صفحه ی اینستاگرام، اطلاعات و یافته های به روز را ارائه می کنند. 

محتوای انتشار یافته با توجه به شیوه های جدید نظیر ریزآموزش تهیه و ارائه می شوند. این شبکه ها به دقت مدیریت می شوند تا مطالب غیر تخصصی و عمومی که به طور معمول در گروه های مختلف در گردشند، در آن راه نیافته و وقت اعضا تلف نگردد.

تعداد پیام های ارسالی نیز بسیار محدود است. تا در عین حفظ جذابیت، مطالبی ناب و دست اول که تاکنون در جایی منتشر نشده اند، با زمان محدود مخاطبان سازگار شده و بدین ترتیب امکان انتشار یابند.

شرکت کنندگان در دوره های حضوری و آنلاین نیز این فرصت را دارند تا در شبکه ی اجتماعی مربوطه به همراه سایر شرکت کنندگان عضو شوند تا تعامل بهتری با استاد دوره پس از برگزاری داشته باشند.

آموزش های پیگیرانه نیز بدین ترتیب انجام پذیر می شوند. در عین حال از این طریق رویدادها و مطالب جدید منتشر شده در زمینه مدیریت سرمایه ی انسانی نیز خبر داده می شود.

تیم تأمین کنندگان محتوای وب سایت رایان راهبرد با سردبیری دکتر مراد احمدی پور با دقت مطالب منتشره را تدوین نموده و آماده ی انتشار می کند تا تنها مطالب مورد علاقه ی مخاطبان در شبکه های مختلف از جمله صفحه ی لینکدین، اینستاگرام و کانال تلگرامی رایان راهبرد چابک منتشر گردد. 

با توجه به اینکه عمده مباحث سازمانی و کسب و کاری به نحوی به مدیریت استعدادها مرتبط هستند، گاهی مطالبی با موضوعات عام مدیریت نیز در وب سایت و سایر شبکه ها منتشر می گردند.

سعی ما بر این است که به خاطر رسالتی که برای شبکه ها تعریف کرده ایم، مشخصاً روی اصول، تکنیک ها و روش هایی که در جذب و بهسازی و نگهداشت کارکنان تاثیر مستقیم دارند تاکید کنیم.

در صورت تمایل به پیوستن به هر یک از شبکه ها، بر روی لینک های ذیل کلیک کنید. دعوت می شود این امکانات را به دوستان و همکاران خود معرفی کرده و لینک های ذیل را نیز به علاقه مندان و فعالان این حیطه ارسال فرمایید.

کانال تلگرام منابع انسانی حاوی مطالب تخصصی و تکنیک های کاربردی مدیریت

https://telegram.me/rayanHRM

 

صفحه رایان راهبرد در لینکدین:(HRM Rayan Rahbord Page)

www.linkedin.com/company/rayan-rahbord

 

اکانت رایان راهبرد در لینکدین:

رایان راهبرد چابک | LinkedIn

 

کانال تلگرامی مدیریت در اقتصاد نفت آلود

https://telegram.me/FastNevis

برای بیان دغدغه های روزمره مدیریتی و خلاصه ای از مشاهدات قابل بررسی به منظور به یادداشتن تجربیات مرتبط و به اشتراک گذاشتن آن فارغ از محدودیت ها و مسائلی که عمدتاً به خاطر اقتصاد سودازده نفتی در کشورمان روی می دهند و فعالیت و مدیریت در این فضا را با چالش های خاصی آمیخته می کنند.

واتساپ ۲۴ ساعته رایان راهبرد

این اکانت صرفاً برای پاسخ به پرسش های مخاطبان درخصوص دوره های آموزشی و سایر خدمات ارائه شده درنظر گرفته شده است و رخدادهای مربوطه نظیر انتشار مطالب جدید، دوره های آموزشی پیش رو، جلسات آنلاین و نیز وبینارها و لایوهای بین متخصصان مدعو اطلاع رسانی می شود:

۰۹۳۳۱۳۸۲۲۱۱

۰۹۱۰۳۲۲۶۳۸۴

صفحه ی اینستاگرام رایان راهبرد:

https://www.instagram.com/isurvey.ir

توئیتر رایان راهبرد چابک

انتشار دهنده خلاصه بسیار کوتاهی از مطالب منتشر شده در وب سایت و سایر شبکه ها است تا مخاطبان علاقه مند مطالب بسط یافته را در وب سایت دنبال کنند:

https://twitter.com/Bahmanmaster

 

در صورت بروز هرگونه مشکل در پیوستن به شبکه ها و کانال تلگرام منابع انسانی رایان راهبرد، با شماره تلفن ۰۲۱۴۴۶۶۷۴۰۸ تماس برقرار نمایید.

برای ارسال پیام، شماره ی ۰۹۳۳۱۳۸۲۲۱۱ واتساپ، تلگرام و ایتا در دسترس است.

 

مدیر ارشد و تعامل
مدیر ارشد برای تعامل مناسب به شبکه اجتماعی نیاز دارد.

مطالب و یادداشت های مرتبط:

دورنمای شبکه در کسب و کارها

شش روند رسانه های اجتماعی در سال ۲۰۱۲

چه کسانی پروفایلم را در لینکدین چک کرده اند؟

ویژگی‌های خاص کارگاه‌های آموزشی رایان راهبرد چیست؟

کارگاه‌های رایان راهبرد بر اساس مدل‌ها و روش‌های روز دنیا و با رویکرد ایجاد مهارت تخصصی تدارک دیده شده‌اند و یادگیری انجام موضوع آموزش پس از مشارکت فعال تضمین شده است. این مهارت‌ها برای مدیران و متخصصان منابع انسانی یک مزیت رقابتی ایجاد می‌کنند تا در موقعیت‌های شغلی مناسبی در این حرفه قرار گیرند.

رویکرد رایان راهبرد در ارائۀ خدمات مشاوره منابع انسانی چگونه است؟

رایان راهبرد تأکید زیادی به درونی‌سازی متدهای به کار گرفته‌شده در سازمان‌ها دارد. به طوری که تمامی پروژه‌های مشاوره پس از آموزش به ذینفعان و متولیان منابع انسانی سازمان آغاز می‌شوند. بدین ترتیب اجرا با آگاهی از دورنما و تسلط بر تکنیک همراه خواهد بود. سازمان نیز در آینده وابسته به مشاور نبوده و می‌تواند خود، به‌روز‌رسانی‌ها را متناسب با تغییرات پیش برد.

مطالب و یادداشت‌های وب سایت رایان راهبرد چابک چه ویژگی‌هایی دارد؟

کادر تحریریه رایان راهبرد چابک متشکل از متخصصان منابع انسانی با تسلط بر روزنامه‌نگاری است و متفاوت با فعالان دیجیتال مارکتینگ فعال در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، به کیفیت محتوا وفادارند. مطالب و یادداشت‌هایی که در وب سایت منتشر می‌شوند، عمدتاً محتوای تولیدی و یا ترجمه‌ای از روندها و سیگنال‌های موجود در فضای جهانی منابع انسانی است که خاص رایان راهبرد است. این محتواها برای اولین بار به زبان فارسی منتشر می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top
error: این محتوا محافظت شده است