ویرایش محتوا

کاتالوگ خدمات مشاوره و آموزش منابع انسانی رایان راهبرد چابک

آنالیز شغل ارزیابی شغل متد هی گروپ

گروه مشاوران مدیریت منابع انسانی رایان راهبرد چابک (RRC) ، آماده اجرای پروژه های بهبود در شرکت هایی است که به کارکنان به عنوان سرمایه اصلی و مزیت رقابتی سازمان می نگرند. 

خدمات این شرکت با کمک کارشناسان مشاور با سابقه اجرایی و آموزش دیده در دوره های تخصصی داخل و خارج کشور در حوزه های مختلف ارائه می شود.

خدمات برون سپاری و پروژه های بهبود به شرح ذیل از جمله این فعالیت ها است که هم اکنون در شرکت های در کلاس بین المللی در حال اجرا است. برخی از این خدمات، در لیست ذیل به تفکیک ذکر شده است که با کلیک روی هر عنوان توضیحات مربوطه قابل دانلود کردن است.

لیست کلی خدمات

مأموریت

چشم انداز و ارزش ها

خدمات آنالیز مشاغل و تهیه شناسنامه های شغلی به روش هِی و ارزیابی مشاغل با تأکید بر روش هِی

خدمات استقرار سیستم جبران خدمت و مزایا و سازماندهی و طراحی ساختار سازمانی سازمان ها

خدمات پیاده سازی سیستم مدیریت عملکرد

و خدمات متنوع دیگر تخصصی نظیر طراحی و استقرار سیستم های کارراهه شغلی، جانشین پروری، سنجش اثربخشی دوره ها، سنجش کیفیت خدمات و … بنا به نیاز سازمان ها

مشاور منابع انسانی - دکتر مراد احمدی پور

تقویم آموزش منابع انسانی و برنامه کارگاه ها و دوره کاربردی مدیریت به صورت آنلاین و مجازی
تقویم آموزشی و برنامه آموزش منابع انسانی و کارگاه های هی گروپ دیکوم کرک پاتریک سروکوال مرسر ۱۴۰۲ شرکت مشاوره منابع انسانی رایان راهبرد

مطالب مرتبط:

کارگاه های رایان راهبرد

بسته خدمات رایان راهبرد

ویژگی‌های خاص کارگاه‌های آموزشی رایان راهبرد چیست؟

کارگاه‌های رایان راهبرد بر اساس مدل‌ها و روش‌های روز دنیا و با رویکرد ایجاد مهارت تخصصی تدارک دیده شده‌اند و یادگیری انجام موضوع آموزش پس از مشارکت فعال تضمین شده است. این مهارت‌ها برای مدیران و متخصصان منابع انسانی یک مزیت رقابتی ایجاد می‌کنند تا در موقعیت‌های شغلی مناسبی در این حرفه قرار گیرند.

رویکرد رایان راهبرد در ارائۀ خدمات مشاوره منابع انسانی چگونه است؟

رایان راهبرد تأکید زیادی به درونی‌سازی متدهای به کار گرفته‌شده در سازمان‌ها دارد. به طوری که تمامی پروژه‌های مشاوره پس از آموزش به ذینفعان و متولیان منابع انسانی سازمان آغاز می‌شوند. بدین ترتیب اجرا با آگاهی از دورنما و تسلط بر تکنیک همراه خواهد بود. سازمان نیز در آینده وابسته به مشاور نبوده و می‌تواند خود، به‌روز‌رسانی‌ها را متناسب با تغییرات پیش برد.

مطالب و یادداشت‌های وب سایت رایان راهبرد چابک چه ویژگی‌هایی دارد؟

کادر تحریریه رایان راهبرد چابک متشکل از متخصصان منابع انسانی با تسلط بر روزنامه‌نگاری است و متفاوت با فعالان دیجیتال مارکتینگ فعال در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، به کیفیت محتوا وفادارند. مطالب و یادداشت‌هایی که در وب سایت منتشر می‌شوند، عمدتاً محتوای تولیدی و یا ترجمه‌ای از روندها و سیگنال‌های موجود در فضای جهانی منابع انسانی است که خاص رایان راهبرد است. این محتواها برای اولین بار به زبان فارسی منتشر می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top
error: این محتوا محافظت شده است