ویرایش محتوا

انتشار آگهی در وب سایت

از نتایجی که پس از انتشار آگهی ها خصوصاً آگهی های استخدام در روزنامه های کثیر الانتشار با صرف هزینه چند میلیون تومانی منتشر می شوند، می توان به راحتی فهمید که بسیاری از آنها هرگز دیده نمی شوند و یا اینکه مخاطب مورد نظر شما آن را نمی بیند! گاهی هم آگهی را می بیند و به علت عدم در دسترس بودن ابزارهای ارتباطی از قبیل اینترنت و ایمیل، در آن زمان، آگهی به فراموشی سپرده می شود.

جوییدن مخاطبانتان در مراکز تجمع شان یکی از راههای تضمین کننده موفقیت در انتقال پیام است.

وب سایت رایان راهبرد چابک نیز به عنوان یکی از مراکز تجمع مجازی با بازدیدهای بسیار بالای تخصصی ماهانه توانسته جایگاه خود را به عنوان یکی از شناخته شده ترین گذرگاههای کارشناسان و مدیران منابع انسانی و اداری تثبیت نماید.

گروههای ذیل مخاطبان این وب سایت را تشکیل می دهند:

مدیران و متخصصان منابع انسانی شرکتها و سازمانها که به دنبال توسعه دانش و مهارتهای خود در زمینه های تخصصی منابع انسانی هستند، از مقالات ، اخبار و گزارش تحقیقات و مورد کاوی های منتشره به طور روز افزونی استفاده می کنند.

دانشجویانی که تحقیقات کاربردی خود در این زمینه ها را پی می گیرند، از جدیدترین مطالب منتشره در وب سایت استقبال می کنند و بسیاری از مطالب تخصصی منتشره، در تحقیقات دانشجویان مدیریت و منابع انسانی جای خود را باز کرده است.

کارجویان و کارشناسان منابع انسانی و اداری که به دنبال موقعیت های بهتر شغلی در این زمینه ها هستند نیز فرصت ارسال تقاضای شغلی برای فراخوان های استخدامی سازمانها که به صورت روزانه در این وب سایت منتشر می شود را از دست نمی دهند.

رایان راهبرد چابک این فرصت را برای سازمانهایی که در نظر دارند گروههای مورد اشاره را با انتشار آگهی های استخدامی، معرفی محصولات مرتبط با  منابع انسانی و امور اداری مخاطب قرار دهند، فراهم آورده است. امکانی که در مقایسه با انتشار آگهی در نشریات پرتیراژ با هزینه بسیار کمتر و بدون هدف قرار دادن مخاطب عام، به افراد بیشتری از گروه هدف اطلاع رسانی می کند. 

در صورت تمایل به استفاده از این فرصت با ایمیل HR@isurvey.ir مکاتبه فرموده و یا با شماره تلفن های ۴۴۶۶۷۴۰۸ و ۰۹ و ۴۴۶۶۷۳۸۴ داخلی ۰ تماس برقرار فرمایید.

** در صورتی که آگهی مربوط به مشاغل رسته منابع انسانی / اداری باشد، درج آگهی در منوی استخدام برای یک بار رایگان خواهد بود

تصاویر در صفحه اول قرار می گیرند و در حقیقت همانند فهرست عمل می کنند. به طوری که بیننده با کلیک کردن روی آنها به صفحات داخلی می رود و توضیحات مبسوط را بدون پرداخت هزینه اضافی توسط سفارش دهنده آگهی دریافت می کند.

شایان ذکر است که آگهی های فراخوان استخدام  پس از تعیین اعتبار آگهی دهنده، با آدرس ایمیل معتبر شرکت سفارش دهنده آگهی درج خواهند شد و متقاضیان به صورت مستقیم با سفارش دهنده آگهی ارتباط خواهند داشت و شرکت رایان راهبرد چابک در این میان نقش نخواهد داشت.

ویژگی‌های خاص کارگاه‌های آموزشی رایان راهبرد چیست؟

کارگاه‌های رایان راهبرد بر اساس مدل‌ها و روش‌های روز دنیا و با رویکرد ایجاد مهارت تخصصی تدارک دیده شده‌اند و یادگیری انجام موضوع آموزش پس از مشارکت فعال تضمین شده است. این مهارت‌ها برای مدیران و متخصصان منابع انسانی یک مزیت رقابتی ایجاد می‌کنند تا در موقعیت‌های شغلی مناسبی در این حرفه قرار گیرند.

رویکرد رایان راهبرد در ارائۀ خدمات مشاوره منابع انسانی چگونه است؟

رایان راهبرد تأکید زیادی به درونی‌سازی متدهای به کار گرفته‌شده در سازمان‌ها دارد. به طوری که تمامی پروژه‌های مشاوره پس از آموزش به ذینفعان و متولیان منابع انسانی سازمان آغاز می‌شوند. بدین ترتیب اجرا با آگاهی از دورنما و تسلط بر تکنیک همراه خواهد بود. سازمان نیز در آینده وابسته به مشاور نبوده و می‌تواند خود، به‌روز‌رسانی‌ها را متناسب با تغییرات پیش برد.

مطالب و یادداشت‌های وب سایت رایان راهبرد چابک چه ویژگی‌هایی دارد؟

کادر تحریریه رایان راهبرد چابک متشکل از متخصصان منابع انسانی با تسلط بر روزنامه‌نگاری است و متفاوت با فعالان دیجیتال مارکتینگ فعال در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، به کیفیت محتوا وفادارند. مطالب و یادداشت‌هایی که در وب سایت منتشر می‌شوند، عمدتاً محتوای تولیدی و یا ترجمه‌ای از روندها و سیگنال‌های موجود در فضای جهانی منابع انسانی است که خاص رایان راهبرد است. این محتواها برای اولین بار به زبان فارسی منتشر می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top
error: این محتوا محافظت شده است