ویرایش محتوا

مهارت های فروش و بازاریابی در HR

آیا به این فکر کرده اید که برای آگهی جذب در واحد منابع انسانی به دنبال افرادی با مهارت و سابقه فعالیت و یا حتی مدرک تحصیلی در زمینه هایی نظیر بازاریابی و فروش و فرآیند و حتی تحلیل کسب و کار باشید؟

مهارت های فروش و بازاریابی در HR

بررسی مهارت ها توسط گارتنر

مؤسسه ی گارتنر بررسی هایی در زمینه ی فعالان در منابع انسانی انجام داده است. نتایج این بررسی نشان می دهد که تاکنون افرادی که در سمت های منابع انسانی نظیر شرکتیار منابع انسانی HR Busi­ness Part­ner فعالیت می کردند، دارای میانه ی سابقه حدود ۲ سال در خارج از واحد منابع انسانی بوده اند. آن هم در مواردی نظیر امور اداری و یا خدمات مشتریان داشته اند.

مهارت های فروش و بازاریابی در HR

روند رجوع به تخصصها و تجربیاتی غیر از منابع انسانی به طور فزاینده ای رو به افزایش است. بررسی و تحلیل ۷۱۰۰۰ شرح شغل آگهی شده برای استخدام که در بین سالهای ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ منتشر شده، نشان می دهد که تقاضا برای مهارت فروش و بازاریابی برای شغلهای منابع انسانی با رشد حیرت انگیز ۳۹۶% (نزدیک به چهار برابر در طی چهار سال) مواجه بوده است. پس از آن نیز مهارتهای استخدام مدیران ارشد اجرایی و مهندسی فرایند و تحلیل کسب و کار قرار دارند.

مهارت های فروش و بازاریابی در HR

مهات هایی برای درک انتظارات مشتریان

این نتایج دور از انتظار نخواهند بود اگر بدانیم که این رشته ها و زمینه های کاری، ابزارهای موثری برای درک انتظارات مشتریان را توسعه داده اند.

منابع انسانی هم اتفاقاً نیاز به این قبیل ابزارها برای درک کارکنان و مدیران دارد.

مدیریت برند کارفرمایی، استفاده از شبکه های اجتماعی تحلیل بازار کار و روندهای موجود در کنار انتظار کسب وکار از منابع انسانی برای ورود و کمک به حل مسائل کلان کسب و کار تنها بخشی از پیشرانه های موجود برای رجوع به این توانمندی ها و تخصصی هاست.

ویژگی‌های خاص کارگاه‌های آموزشی رایان راهبرد چیست؟

کارگاه‌های رایان راهبرد بر اساس مدل‌ها و روش‌های روز دنیا و با رویکرد ایجاد مهارت تخصصی تدارک دیده شده‌اند و یادگیری انجام موضوع آموزش پس از مشارکت فعال تضمین شده است. این مهارت‌ها برای مدیران و متخصصان منابع انسانی یک مزیت رقابتی ایجاد می‌کنند تا در موقعیت‌های شغلی مناسبی در این حرفه قرار گیرند.

رویکرد رایان راهبرد در ارائۀ خدمات مشاوره منابع انسانی چگونه است؟

رایان راهبرد تأکید زیادی به درونی‌سازی متدهای به کار گرفته‌شده در سازمان‌ها دارد. به طوری که تمامی پروژه‌های مشاوره پس از آموزش به ذینفعان و متولیان منابع انسانی سازمان آغاز می‌شوند. بدین ترتیب اجرا با آگاهی از دورنما و تسلط بر تکنیک همراه خواهد بود. سازمان نیز در آینده وابسته به مشاور نبوده و می‌تواند خود، به‌روز‌رسانی‌ها را متناسب با تغییرات پیش برد.

مطالب و یادداشت‌های وب سایت رایان راهبرد چابک چه ویژگی‌هایی دارد؟

کادر تحریریه رایان راهبرد چابک متشکل از متخصصان منابع انسانی با تسلط بر روزنامه‌نگاری است و متفاوت با فعالان دیجیتال مارکتینگ فعال در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، به کیفیت محتوا وفادارند. مطالب و یادداشت‌هایی که در وب سایت منتشر می‌شوند، عمدتاً محتوای تولیدی و یا ترجمه‌ای از روندها و سیگنال‌های موجود در فضای جهانی منابع انسانی است که خاص رایان راهبرد است. این محتواها برای اولین بار به زبان فارسی منتشر می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: این محتوا محافظت شده است