اولین بازار سنجی گسترده بازار کار

هر تصمیم گیری منطقی محتاج در دسترس بودن اطلاعات درست و به موقع است. پروراندن گزینه های مختلف، در کنار وزن دهی و در نهایت انتخاب یک گزینه، در صورتی که در فضای ابهام آلود انجام شوند، تصمیمات را از فضای منطقی دور کرده و سلیقه ای می کنند. روشن است که کسب و کارها بایستی نهایت تلاش خود را برای کسب اطلاعات بروز داده و در صورت نبود اطلاعات به تصمیم گیری مخاطره آمیز اکتفا کنند. متأسفانه مدیران منابع انسانی به عنوان یکی از مؤثرترین مدیران در فرآیند استراتژی‌گذاری و اجرای آنها تاکنون با کمترین اطلاعات از فضای پیرامونی و کسب و کارهای دیگر مواجه بوده اند. نبودن اطلاعات گویای وضعیت سرمایه های انسانی و نحوه رفتار دیگر فعالان کسب و کارها با این سرمایه ی ارزشمند، همیشه یکی از بزرگترین موانع در سر راه واکنش های مناسب ایشان و نیز تجزیه و تحلیل فرصتها و تهدیدهای موجود در بازار کار به منظور تدوین استراتژی های وظیفه ای از قبیل جذب، جبران خدمت و مزایا، مدیریت استعدادها و … بوده است.

تحقیقات بازارسنجی نیروی کار علاوه بر کمک به کسب و کارها از راه برآورد انتظارات کارکنان، کمک می کند که در میان رقابت های مختلف برای به دست آوردن، توسعه و نگهداری کارکنان ارزشمند پیروز باشید.

بازار سنجی نیروی کار فرایندی است که طی آن اطلاعاتی در زمینه های ذیل فراهم می شود :

شناسایی وضعیت نیروی کار در بازار کار، پراکندگی، ترجیحات و تخصص ها و مهارتهای ایشان برای موقعیت های شغلی مختلف

مزد و مزایایی که برای موقعیت های مشابه پرداخت می شود

گرایشات بازار مانند : پرداخت های جانبی، فعالیت های شایستگی، تعطیلات و مرخصی ها، شرایط کار و توافقات

ایجاد، تنظیم و یا پیشنهاد تغییر در حقوق و مزایا و یا ساختارهای موقعیت کارکنان در کنار مشاوره با مدیریت در مورد نیازهای نیروی کار

شرکت مشاوره منابع انسانی رایان راهبرد چابک پس از درخواست بسیاری از صنایعی که به نحوی با این شرکت در ارتباط بوده‌اند و یا از خدمات این شرکت استفاده نموده‌اند، اولین بازارسنجی گسترده بازار کار را در کشور ایران با دعوت از عموم کسب و کارها در سال ۱۳۹۳ برگزار می‌نماید. کارشناسان این شرکت پس از گذراندن دوره‌های تخصصی که در مؤسسات بین‌المللی مشاوره مدیریت منابع انسانی نظیر هِی طی نموده‌اند در کنار تجربیات حاصل از سالها کار با شرکتهای بین‌المللی و صنایع برجسته داخلی، این خدمات را ارائه می ‌نمایند. این بازارسنجی فراگیر بوده و مختص شرکتهایی با شرایط خاص نظیر بین المللی بودن و … نمی شود و با توجه به رایگان بودن شرکت در آن که بر خلاف رویه معمول بازارسنجی های بازار کار می باشد، می توان اطمینان داشت که نتایج انعکاس بهتری از شرایط واقعی داشته و از اعتبار بالاتری برخوردار باشد.

شایان ذکر است که اطلاعات به دست آمده به صورت محرمانه نگهداری و تجزیه و تحلیل و دسته‌بندی شده و گزارشهای نهایی شامل متوسط، میانه و دهک‌های مختلف پرداخت حقوق در مشاغل مختلف و نقاط مختلف جغرافیایی به شرکتهایی که در بازارسنجی شرکت نموده‌اند ارائه خواهد گردید. این اطلاعات دربرگیرنده تحلیلها و نتایج آماری حاصل از مجموع مشارکت‌کنندگان بوده و سطح پرداخت هیچ‌یک از شرکتها به تنهایی گزارش نخواهد گردید.

به منظور ثبت نام در این طرح گسترده حرفه‌ای از شما دعوت می شود بار رایان راهبرد تماس بگیرید.

· مشاوران منابع انسانی رایان راهبرد چابک آماده ارائه هر گونه اطلاعات بیشتر در این زمینه و ثبت نام از شرکتهای متقاضی می باشد.

تلفن: ۴۴۶۶۷۴۰۹ ۴۴۶۶۷۴۰۸

ایمیل: hr@isurvey.ir

وب سایت: www.isurvey.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top