آموزش جبران خدمت عادلانه و رقابتی – دوره کارگاهی با روش هی گروپ در طی روزهای ۶ و ۷ خرداد ۱۴۰۰ (ساعت ۹:۳۰ تا ۱۶:۳۰) به صورت وبینار و آنلاین برگزار خواهد شد.
آموزش جبران خدمت : جبران خدمت و پاداش را می توان هر آنچه که کارمند/ کارگر در ازای انجام خدمت در سازمان از آن برخوردار می شود دانسته اند. این عایدی می تواند از جنس نقدینگی باشد (شامل اجزای ثابت و متغیر) و یا از جنس امور رفاهی و تسهیلات باشد. ضمن اینکه مواردی نظیر فرصتهایی که سازمان برای کارکنان ایجاد می کند نیز در زمره این سیاستها محسوب می شوند.
استقرار سیستم پرداخت مناسب که عادلانه بوده و بتواند انتظارات کارکنان را به نسبت کاری که انجام می دهند برآورده ساخته، دید ایشان را نسبت به برقراری عدالت در سازمان شکل دهد و در عین حال به شرکت توان رقابت در بازار کار برای جذب متناسبترین استعدادهای مورد نیاز سازمان را بدهد، یکی از ظریف ترین فعالیتهای بنیانگذاران و اداره کنندگان کسب و کار هاست. سیستمی که از انعطاف پذیری کافی در راستای پاسخ به نیازهای بازار رقابتی کار برخوردار باشد و در عین حال با تقویت سیستم بودجه بندی، امکان پیش بینی و برنامه ریزی را نیز فراهم آورد.
ویژگی های دوره آموزش جبران خدمت و مزایا به روش هی گروپ
این دوره بر اساس سرفصلهای هی گروپ و سایر روشهای حرفه ای تنظیم سیاستها و خط مشی ها و روشهای جبران خدمت و مزایا در ادامه دوره های حرفه ای آنالیز و ارزیابی مشاغل بر اساس روش هی گروپ ارائه می گردد که بابی جدید برای مدیران و متخصصین منابع انسانی بوده و به ایشان قدرت رقابت با همتایان بین الملی شان در اتخاذ تصمیمات حرفه ای را اعطا می کند.
دوره کاملاً کاربردی مزبور به صورت کارگاهی برای حدود ۷ تا ۸ نفر از مدیران وکارشناسان منابع انسانی برگزار خواهد گردید و کارشناسان ضمن آشنایی با مفاهیم نوین جبران خدمت و مزایا، اصول تجزیه و تحلیل سیستم پرداخت فعلی و نحوه تهیه گزارشات حرفه ای جبران خدمت به هیأت مدیره و تهیه سناریوها و نیز چگونگی پیگیری اقدامات صلاحی را به همراه تمرین آموحته ها روی نمونه های آزمایشی و منوهای مرتبط نرم افزار اکسل به صورت کاربردی خواهند آموخت .
به علت شیوع ویروس کرونا، دوره جبران خدمت و مزایا با توجه به تقاضای علاقه مندان، این کارگاه به صورت آنلاین و وبیناری برای حداکثر ۷ نفر برگزار می شود. اولویت برای شرکتها و افرادی خواهد بود که زودتر حضور خود را قطعی نموده اند.
توضیحات تکمیلی را در بروشور ذیل مطالعه فرمایید.
یادداشت های مرتبط با جبران خدمت:
گفتارهایی در شفافیت جبران خدمت
اصلاح نظام ارزیابی مشاغل و جبران خدمت وزارت کار
تحلیل بازار در جبران خدمت به روش هی گروپ
مطالب و مقالات مشابه:
- آموزش مدیریت منابع انسانی: لیست دوره ها و کارگاه های آموزشی ۲
- کارگاه های آموزشی تخصصی مدیریت منابع انسانی رایان راهبرد چابک
- آموزش منابع انسانی حرفه ای و کاربردی (وبینار و کارگاه)
- دوره مدیریت عملکرد بر اساس توافقنامه عملکردی
- آموزش ارزیابی مشاغل هی گروپ
- شرح شغل هی گروپ و شناسنامه شغل – آموزش کارگاهی
- تحلیل بازار کار در جبران خدمت به روش هی گروپ
- متد هی گروپ و برخی از ویژگی های آن
ویژگیهای خاص کارگاههای آموزشی رایان راهبرد چیست؟
کارگاههای رایان راهبرد بر اساس مدلها و روشهای روز دنیا و با رویکرد ایجاد مهارت تخصصی تدارک دیده شدهاند و یادگیری انجام موضوع آموزش پس از مشارکت فعال تضمین شده است. این مهارتها برای مدیران و متخصصان منابع انسانی یک مزیت رقابتی ایجاد میکنند تا در موقعیتهای شغلی مناسبی در این حرفه قرار گیرند.
رویکرد رایان راهبرد در ارائۀ خدمات مشاوره منابع انسانی چگونه است؟
رایان راهبرد تأکید زیادی به درونیسازی متدهای به کار گرفتهشده در سازمانها دارد. به طوری که تمامی پروژههای مشاوره پس از آموزش به ذینفعان و متولیان منابع انسانی سازمان آغاز میشوند. بدین ترتیب اجرا با آگاهی از دورنما و تسلط بر تکنیک همراه خواهد بود. سازمان نیز در آینده وابسته به مشاور نبوده و میتواند خود، بهروزرسانیها را متناسب با تغییرات پیش برد.
مطالب و یادداشتهای وب سایت رایان راهبرد چابک چه ویژگیهایی دارد؟
کادر تحریریه رایان راهبرد چابک متشکل از متخصصان منابع انسانی با تسلط بر روزنامهنگاری است و متفاوت با فعالان دیجیتال مارکتینگ فعال در فضای مجازی و شبکههای اجتماعی، به کیفیت محتوا وفادارند. مطالب و یادداشتهایی که در وب سایت منتشر میشوند، عمدتاً محتوای تولیدی و یا ترجمهای از روندها و سیگنالهای موجود در فضای جهانی منابع انسانی است که خاص رایان راهبرد است. این محتواها برای اولین بار به زبان فارسی منتشر میشوند.