شرح کتاب مروری بر کسب و کار هاروارد

یکی از شکایتهای دانشجویان و مدیران تازه‌کار که درصدد مواجهه علمی با مشکلات و مسائل روزمره‌اند این است که کتاب های مدیریتی موجود عمدتاً به مباحث تئوریک پرداخته و کاربرد آنها در اداره بنگاهها مستلزم انتقال و تعبیر این مفاهیم در اتفاقات روزمره است. پیچیدگی و نیز اقتضایی بودن این فنون و تئوری‌ها کاربردشان را وابسته به صرف زمان و مداقه زیادی کرده است. بدین ترتیب جای خالی مفاهیم کاربردی که بلافاصله و بدون پیش‌نیاز قابل اجرا باشند، خالی احساس می شود. همچنین دانش آموختگان فنون مدیریتی در بدو ورود به بازار کار با خلاء تجربه مواجه‌اند که این ورود را برای ایشان سخت‌تر می‌نمایاند.

مجموعه نکات مدیریتی حاضر به منظور غلبه بر این دسته از مشکلات تهیه شده و شامل مجموعه نکات کوتاه مدیریتی کاملاً کاربردی برای مدیران صنایع و دانشجویان و دانش‌آموختگانی که سودای مدیریت در سر دارند می باشد. نکات مزبور عمدتاً در زمینه‌هایی نظیر مدیریت عمومی، مدیریت منابع انسانی، مدیریت خود و نیز مدیریت بازاریابی هستند و به ترتیبی تنظیم شده‌اند که امکان مطالعه هر‌کدام در مدت زمان بسیار کوتاهی امکان‌پذیر  باشد.

در این کتاب از نیازهای روزمره‌ای صحبت شده که به راحتی نمی‌توان بدون حضور در محل کار در مورد آنها اطلاعات به دست آورد. از مدیریت رزومه شخصی گرفته تا نحوه لباس پوشیدن و چگونگی فوروارد‌کردن ایمیلها و بسیاری مطالب ضروری برای دانستن در فضای کسب و کار امروزی.

این نکات از مجله روزانه و آن‌لاین “مروری بر کسب‌و‌کار هاروارد”  سال ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ که همراه با دانشگاه متبوع، یکی از پیشگام ترین نشریات دنیا در دانش و هنر مدیریت کسب و کار است، برداشت و ترجمه شده اند.

کتاب مزبور که توسط جناب آقای مراد احمدی پور گردآوری و ترجمه شده است، توسط انتشارات ناقوس منتشر گردیده و مطالعه آن به مدیران عملیاتی توصیه می شود.

جهت تهیه کتاب به صورتی موردی و یا سفارش سازمانی با شماره تلفن ۰۲۱۴۴۶۶۷۴۰۸ تماس برقرار فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top