ویرایش محتوا

اولویت های نسلی برای جبران خدمت و مزایا

جبران خدمت و مزایا نسل جدید

جبران خدمت و مزایا نسل جدید :هر نسلی در نیروی کار اهداف و اولویت های متفاوتی دارد

که در هنگام طراحی برنامه جبران خدمت و مزایا بایستی مورد ملاحظه قرار گیرد.

برنامه های جبران خدمت و مزایا حلقه حلقه هستند. حلقه اولیه فلسفه سازمان، استراتژی، مزایا و از این قبیل را پوشش می دهد.

حلقه بعدی شامل برنامه پرداخت پایه است. سومین حلقه شامل برنامه پرداخت متغیر است؛

در حالی که بالاترین حلقه شامل پاداش ها و تقدیرهای شخصی سازی شده است. ترکیب پرداخت به این مسأله بر می گردد که شما بودجه تان را چگونه در بین این حلقه ها تقسیم می کنید.

جبران خدمت و مزایا نسل جدید

متولدین پس از جنگ جهانی که به Baby Boomer شهره شده اند،

بیشتر روی بازنشستگی تمرکز می کنند و علاقه بیشتری به حقوق ثابت و مشخص به همراه مزایا و توازن کار و زندگی نشان می دهند تا بتوانند بچه های بزرگشان را به سر و سامان برسانند و یا مسافرت کنند.

جبران خدمت و مزایا نسل جدید

جبران خدمت و مزایا نسل جدید

نسل ایکس

که تقریباً از دهه ۱۹۶۰ تا ۱۹۸۰ به دنیا آمده اند نیز تمایل به تمرکز روی توازن کار و زندگی و نیز برنامه پرداختی که تقریباً ثابت و پایدار باشد داشته و پیشنهاد می شود که برای ایشان مقدار بیشتری از مجموعه پرداخت به پرداخت های متغیر اختصاص داده شود.

جبران خدمت و مزایا نسل جدید

در مقابل نسل هزاره Millennial

که پس از ایشان و تا حدود سال ۲۰۰۰ متولد شده اند، روی پیشرفت شغلی تمرکز کرده اند و می خواهند که بخش بزرگتری از مزدشان را تحت ریسک و به صورت متغیر دریافت کنند.

علاوه بر این، ایشان علاقه دارند که محیط کاری راحت و تفریحی داشته باشند؛ بدین معنی که سازمان ها باید از برند کارفرمایی شان در زمینه محیط کار، به عنوان ابزاری برای نگهداری و جذب ایشان استفاده کنند.

جبران خدمت و مزایا نسل جدید
جبران خدمت و مزایا نسل جدید

PayScale  ترجمه: رایان راهبرد چابک

آموزش جبران خدمت و مزایا هی گروپ
جبران خدمت و مزایا هی گروپ از مجموعه طبقه بندی مشاغل به روش هی گروپ

دیکشنری و فرهنگ لغات و اصطلاحات جبران خدمت و مزایا در منابع انسانی

ویژگی‌های خاص کارگاه‌های آموزشی رایان راهبرد چیست؟

کارگاه‌های رایان راهبرد بر اساس مدل‌ها و روش‌های روز دنیا و با رویکرد ایجاد مهارت تخصصی تدارک دیده شده‌اند و یادگیری انجام موضوع آموزش پس از مشارکت فعال تضمین شده است. این مهارت‌ها برای مدیران و متخصصان منابع انسانی یک مزیت رقابتی ایجاد می‌کنند تا در موقعیت‌های شغلی مناسبی در این حرفه قرار گیرند.

رویکرد رایان راهبرد در ارائۀ خدمات مشاوره منابع انسانی چگونه است؟

رایان راهبرد تأکید زیادی به درونی‌سازی متدهای به کار گرفته‌شده در سازمان‌ها دارد. به طوری که تمامی پروژه‌های مشاوره پس از آموزش به ذینفعان و متولیان منابع انسانی سازمان آغاز می‌شوند. بدین ترتیب اجرا با آگاهی از دورنما و تسلط بر تکنیک همراه خواهد بود. سازمان نیز در آینده وابسته به مشاور نبوده و می‌تواند خود، به‌روز‌رسانی‌ها را متناسب با تغییرات پیش برد.

مطالب و یادداشت‌های وب سایت رایان راهبرد چابک چه ویژگی‌هایی دارد؟

کادر تحریریه رایان راهبرد چابک متشکل از متخصصان منابع انسانی با تسلط بر روزنامه‌نگاری است و متفاوت با فعالان دیجیتال مارکتینگ فعال در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، به کیفیت محتوا وفادارند. مطالب و یادداشت‌هایی که در وب سایت منتشر می‌شوند، عمدتاً محتوای تولیدی و یا ترجمه‌ای از روندها و سیگنال‌های موجود در فضای جهانی منابع انسانی است که خاص رایان راهبرد است. این محتواها برای اولین بار به زبان فارسی منتشر می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top
error: این محتوا محافظت شده است