آنچه که مدیران فوق العاده و افراد با روابط عمومی عالی نیاز دارند

به منظور تأثیر گذاری در امور روزمره، برقراری ارتباط مناسب با افراد دیگر در هر سطحی بسیار حیاتی است. آیا به میزان وظایف متعددی که بر دوش شماست، نیروی متقاعد کننده برای طیف وسیع افراد در اختیار دارید؟ در واقع مدیران مؤثر کسانی هستند که به خوبی ارتباط برقرار می کنند. با توجه به صدها عمل و عکس العملی که ایشان هر روزه از سوی همکاران، مراجعین، و رهبران سازمان مواجهند، بسیار ضروری است که نه تنها ارتباط برقرار کنند، بلکه مهارتهایی نیز برای ایجاد تعهد و متقاعد کردن مخاطبان داشته باشند. مسلماً این امر به تمرین و مهارت نیاز دارد.

اطلاع رسانی برای نتایج شامل چهار مبحث است که به شما کمک می کند که مهارتهای ارتباطی تان را بهبود بخشید:

ü مهارتهای ارائه در مورد چگونگی سفارشی سازی و آماده سازی ارائه های قوی و متناسب است.

ü مهارتهای مذاکره که باز به شما اجازه می دهد که درک بهتری از پویایی ها و ابعاد مذاکره و چگونگی اجتناب از خطاهای معمول داشته باشید.

ü متقاعد کردن دیگران: که به عمق موارد غیر قابل دسترس در مورد ارائه شیرجه می رود.

ü مهارتهای مکاتبه: به شما کمک می کند که افکارتان را سازماندهی کرده و ارتباطات مکتوب پالایش شده برقرار کنید.

منبع: HBR

ویژگی‌های خاص کارگاه‌های آموزشی رایان راهبرد چیست؟

کارگاه‌های رایان راهبرد بر اساس مدل‌ها و روش‌های روز دنیا و با رویکرد ایجاد مهارت تخصصی تدارک دیده شده‌اند و یادگیری انجام موضوع آموزش پس از مشارکت فعال تضمین شده است. این مهارت‌ها برای مدیران و متخصصان منابع انسانی یک مزیت رقابتی ایجاد می‌کنند تا در موقعیت‌های شغلی مناسبی در این حرفه قرار گیرند.

رویکرد رایان راهبرد در ارائۀ خدمات مشاوره منابع انسانی چگونه است؟

رایان راهبرد تأکید زیادی به درونی‌سازی متدهای به کار گرفته‌شده در سازمان‌ها دارد. به طوری که تمامی پروژه‌های مشاوره پس از آموزش به ذینفعان و متولیان منابع انسانی سازمان آغاز می‌شوند. بدین ترتیب اجرا با آگاهی از دورنما و تسلط بر تکنیک همراه خواهد بود. سازمان نیز در آینده وابسته به مشاور نبوده و می‌تواند خود، به‌روز‌رسانی‌ها را متناسب با تغییرات پیش برد.

مطالب و یادداشت‌های وب سایت رایان راهبرد چابک چه ویژگی‌هایی دارد؟

کادر تحریریه رایان راهبرد چابک متشکل از متخصصان منابع انسانی با تسلط بر روزنامه‌نگاری است و متفاوت با فعالان دیجیتال مارکتینگ فعال در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، به کیفیت محتوا وفادارند. مطالب و یادداشت‌هایی که در وب سایت منتشر می‌شوند، عمدتاً محتوای تولیدی و یا ترجمه‌ای از روندها و سیگنال‌های موجود در فضای جهانی منابع انسانی است که خاص رایان راهبرد است. این محتواها برای اولین بار به زبان فارسی منتشر می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top