آنچه که مدیران فوق العاده و افراد با روابط عمومی عالی نیاز دارند

به منظور تأثیر گذاری در امور روزمره، برقراری ارتباط مناسب با افراد دیگر در هر سطحی بسیار حیاتی است. آیا به میزان وظایف متعددی که بر دوش شماست، نیروی متقاعد کننده برای طیف وسیع افراد در اختیار دارید؟ در واقع مدیران مؤثر کسانی هستند که به خوبی ارتباط برقرار می کنند. با توجه به صدها عمل و عکس العملی که ایشان هر روزه از سوی همکاران، مراجعین، و رهبران سازمان مواجهند، بسیار ضروری است که نه تنها ارتباط برقرار کنند، بلکه مهارتهایی نیز برای ایجاد تعهد و متقاعد کردن مخاطبان داشته باشند. مسلماً این امر به تمرین و مهارت نیاز دارد.

اطلاع رسانی برای نتایج شامل چهار مبحث است که به شما کمک می کند که مهارتهای ارتباطی تان را بهبود بخشید:

ü مهارتهای ارائه در مورد چگونگی سفارشی سازی و آماده سازی ارائه های قوی و متناسب است.

ü مهارتهای مذاکره که باز به شما اجازه می دهد که درک بهتری از پویایی ها و ابعاد مذاکره و چگونگی اجتناب از خطاهای معمول داشته باشید.

ü متقاعد کردن دیگران: که به عمق موارد غیر قابل دسترس در مورد ارائه شیرجه می رود.

ü مهارتهای مکاتبه: به شما کمک می کند که افکارتان را سازماندهی کرده و ارتباطات مکتوب پالایش شده برقرار کنید.

منبع: HBR

آنچه که مدیران فوق العاده و افراد با روابط عمومی عالی نیاز دارند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top