برنامه رجوع (برگشت) به کارکنان Employee Referral Program
برنامه رجوع و برگشت کارکنان روشی برای استخدام از طریق داخل سازمان است
که از سوی سازمانها برای تعیین کاندیدای بالقوه از میان شبکه های اجتماعی کارکنان فعلیشان به کار گرفته می شود.( رجوع برگشت کارکنان)
یک برنامه رجوع به کارکنان، افراد داخل سازمان را تشویق می کند تا کاندیداهای مناسب را از میان شبکه اجتماعی خود انتخاب و جذب کنند.
در مقابل معمولن سازمان نیز برای این دسته از کارکنان، پاداشی به عنوان جایزه ارائه می کند.
استفاده از این روش، به صورت گسترده ای به عنوان یکی از روشهای استخدام با صرفه جویی در هزینه ها با همراه داشتن اثربخشی بالا شناخته شده است؛
به همین دلیل کارفرماها در شرکتهای با اندازه متفاوت در صنایع مختلف در تلاشند تا حجم جذبشان را از این کانالها افزایش دهند.
رجوع برگشت کارکنان
مطالب و مقالات مشابه:
- کارکنان بومرنگی؛ Boomerang Employees
- لینکدین:جذب و نگهداری ۲۰۱۶
- به کارگیری کارشناسان منابع انسانی خارجی در عربستان ممنوع شد
- هشت راه حل آسان برای پذیرفته شدن در مصاحبه استخدامی
- دوره ی آموزشی جذب و استخدام و اکتساب استعدادها از بازار کار
- آموزش تشخیص مزاج در کارمندان و هنگام مصاحبه شغلی (قسمت ۱)
- فواید دانستن مزاج در محیط کار
- مفهوم مزاج از دیدگاه حکمای قدیم و اثر شغل بر افراد
ویژگیهای خاص کارگاههای آموزشی رایان راهبرد چیست؟
کارگاههای رایان راهبرد بر اساس مدلها و روشهای روز دنیا و با رویکرد ایجاد مهارت تخصصی تدارک دیده شدهاند و یادگیری انجام موضوع آموزش پس از مشارکت فعال تضمین شده است. این مهارتها برای مدیران و متخصصان منابع انسانی یک مزیت رقابتی ایجاد میکنند تا در موقعیتهای شغلی مناسبی در این حرفه قرار گیرند.
رویکرد رایان راهبرد در ارائۀ خدمات مشاوره منابع انسانی چگونه است؟
رایان راهبرد تأکید زیادی به درونیسازی متدهای به کار گرفتهشده در سازمانها دارد. به طوری که تمامی پروژههای مشاوره پس از آموزش به ذینفعان و متولیان منابع انسانی سازمان آغاز میشوند. بدین ترتیب اجرا با آگاهی از دورنما و تسلط بر تکنیک همراه خواهد بود. سازمان نیز در آینده وابسته به مشاور نبوده و میتواند خود، بهروزرسانیها را متناسب با تغییرات پیش برد.
مطالب و یادداشتهای وب سایت رایان راهبرد چابک چه ویژگیهایی دارد؟
کادر تحریریه رایان راهبرد چابک متشکل از متخصصان منابع انسانی با تسلط بر روزنامهنگاری است و متفاوت با فعالان دیجیتال مارکتینگ فعال در فضای مجازی و شبکههای اجتماعی، به کیفیت محتوا وفادارند. مطالب و یادداشتهایی که در وب سایت منتشر میشوند، عمدتاً محتوای تولیدی و یا ترجمهای از روندها و سیگنالهای موجود در فضای جهانی منابع انسانی است که خاص رایان راهبرد است. این محتواها برای اولین بار به زبان فارسی منتشر میشوند.