مسائل مهم منابع انسانی در ۲۰۱۵
منابع انسانی در هر دوره زمانی متأثر از مسائل محیطی و تغییرات و خواسته های ذینفعان است. فرهنگ منابع انسانی، تعهد و تعلق کاری و تنوع کارکنان، و دغدغه هایی که در خصوص نگهداری و ماندگاری منابع انسانی وجو دارد، جزو مسائل اساسی مدیریت منابع انسانی در سال ۲۰۱۵ خواهند بود.
v باز طراحی شدن مدیریت عملکرد ادامه خواهد یافت.
v شرکتهای بیشتری با “کارکنان غوطه ور در تکنولوژی” ((overwhelmed employees[i] سر و کار خواهند داشت.
v یادگیری سازمانی دگرگون شده و اهمیت بیشتری خواهد یافت.
v شرکتها در به دست آوردن استعدادها، استفاده از شبکه ها برای استخدام، دسترسی به برند و تکنولوژی های جدید بازنگری خواهند نمود.
تفاوت های فرهنگی و مذهبی در محیط کار را چگونه در نظر بگیریم؟
در زمان تغییر، فرهنگ را در اولویت اول قرار دهید
[i] اشاره به کارکنانی دارد که یکسره و به شدت در معرض پیامها، ایمیلها، اطلاعات و فعالیتهای کاری هستند
مطالب و مقالات مشابه:
- تعلق خاطر کارکنان؛ مورد کاوی مایکروسافت خاورمیانه
- مدل Wifi تعهد و تعلق سازمانی
- عوامل مؤثر بر تعهد و تعلق کاری
- چالشهای برنامه ریزی نیروی کار
- چند پرسش برای یافتن رهبران آینده
- دستاورد دِیو اولریش: مدیریت منابع انسانی ارزش آفرین HRBP
- مهم ترین چالش های منابع انسانی از دید فعالین این حیطه
- چالش کسب و کار: نسل Y
ویژگیهای خاص کارگاههای آموزشی رایان راهبرد چیست؟
کارگاههای رایان راهبرد بر اساس مدلها و روشهای روز دنیا و با رویکرد ایجاد مهارت تخصصی تدارک دیده شدهاند و یادگیری انجام موضوع آموزش پس از مشارکت فعال تضمین شده است. این مهارتها برای مدیران و متخصصان منابع انسانی یک مزیت رقابتی ایجاد میکنند تا در موقعیتهای شغلی مناسبی در این حرفه قرار گیرند.
رویکرد رایان راهبرد در ارائۀ خدمات مشاوره منابع انسانی چگونه است؟
رایان راهبرد تأکید زیادی به درونیسازی متدهای به کار گرفتهشده در سازمانها دارد. به طوری که تمامی پروژههای مشاوره پس از آموزش به ذینفعان و متولیان منابع انسانی سازمان آغاز میشوند. بدین ترتیب اجرا با آگاهی از دورنما و تسلط بر تکنیک همراه خواهد بود. سازمان نیز در آینده وابسته به مشاور نبوده و میتواند خود، بهروزرسانیها را متناسب با تغییرات پیش برد.
مطالب و یادداشتهای وب سایت رایان راهبرد چابک چه ویژگیهایی دارد؟
کادر تحریریه رایان راهبرد چابک متشکل از متخصصان منابع انسانی با تسلط بر روزنامهنگاری است و متفاوت با فعالان دیجیتال مارکتینگ فعال در فضای مجازی و شبکههای اجتماعی، به کیفیت محتوا وفادارند. مطالب و یادداشتهایی که در وب سایت منتشر میشوند، عمدتاً محتوای تولیدی و یا ترجمهای از روندها و سیگنالهای موجود در فضای جهانی منابع انسانی است که خاص رایان راهبرد است. این محتواها برای اولین بار به زبان فارسی منتشر میشوند.