ویرایش محتوا
اثربخشی پازش

تعهد و توانمندی در پاداش نهایی

مدل اثربخشی کارکنان، تعهد و توانمندی در پاداش نهایی

چرا باید رویکرد پاداش نهایی Total Reward Approach را انتخاب کنیم؟ 

تحقیقات هی گروپ نشان داده است که شما می توانید تعهد و تعلق و توانمندی و در نتیجه اثربخشی کارکنان از طریق پاداشهای غیر مالی نیز کسب کنید. 

به صورتی که به همان اندازه پاداش های مالی و یا حتی بیشتر از آن شود.

چارچوب پاداش نهایی رویکرد برنامه ریزی استراتژیک را به کار می گیرد که طی آن نگاه به سمت و سوی آنچه که شما به دنبالش هستید، آنچه که کارکنان می خواهند، آنچه که توانش را دارید و آن چیزی که قابلیت اجرایی دارد، برگردانده می شود.

در نهایت با استراتژی پاداش، کار را به اتمام می رسانید که کمک می کند افراد درست را با در نظر داشتن هزینه متناسب برای سازمان، جذب کرده، نگهداشته و انگیزه بدهید.

با کسب تعهد کارکنان و نیز تلاشهای بهبود توانمندی، موارد ذیل که از بانک داده های جهانی هی گروپ استخراج شده اند، نیز بهبود خواهند یافت:

مدل اثربخشی کارکنان ، تعهد و تعلق کارکنان و توانمندسازی و رویکرد پاداش نهایی، مدل هی گروپ، مدیریت منابع انسانی، آموزش

 

مدل اثربخشی کارکنان

 

مدل اثربخشی کارکنان

مشاوره و آموزش مدیریت منابع انسانی

رایان راهبرد چابک

مدل اثربخشی کارکنان

ویژگی‌های خاص کارگاه‌های آموزشی رایان راهبرد چیست؟

کارگاه‌های رایان راهبرد بر اساس مدل‌ها و روش‌های روز دنیا و با رویکرد ایجاد مهارت تخصصی تدارک دیده شده‌اند و یادگیری انجام موضوع آموزش پس از مشارکت فعال تضمین شده است. این مهارت‌ها برای مدیران و متخصصان منابع انسانی یک مزیت رقابتی ایجاد می‌کنند تا در موقعیت‌های شغلی مناسبی در این حرفه قرار گیرند.

رویکرد رایان راهبرد در ارائۀ خدمات مشاوره منابع انسانی چگونه است؟

رایان راهبرد تأکید زیادی به درونی‌سازی متدهای به کار گرفته‌شده در سازمان‌ها دارد. به طوری که تمامی پروژه‌های مشاوره پس از آموزش به ذینفعان و متولیان منابع انسانی سازمان آغاز می‌شوند. بدین ترتیب اجرا با آگاهی از دورنما و تسلط بر تکنیک همراه خواهد بود. سازمان نیز در آینده وابسته به مشاور نبوده و می‌تواند خود، به‌روز‌رسانی‌ها را متناسب با تغییرات پیش برد.

مطالب و یادداشت‌های وب سایت رایان راهبرد چابک چه ویژگی‌هایی دارد؟

کادر تحریریه رایان راهبرد چابک متشکل از متخصصان منابع انسانی با تسلط بر روزنامه‌نگاری است و متفاوت با فعالان دیجیتال مارکتینگ فعال در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، به کیفیت محتوا وفادارند. مطالب و یادداشت‌هایی که در وب سایت منتشر می‌شوند، عمدتاً محتوای تولیدی و یا ترجمه‌ای از روندها و سیگنال‌های موجود در فضای جهانی منابع انسانی است که خاص رایان راهبرد است. این محتواها برای اولین بار به زبان فارسی منتشر می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: این محتوا محافظت شده است