سه نکته ای که زمان استخدام فرد مخالفتان باید به دنبال آن باشید
رهبران گوگل می دانند که نیازمند شنیدن صدای مخالفشان هستند. رهبران فوق العاده، افرادی را استخدام می کنند که با ایشان مخالف باشند؛ بنابراین صداهای مخالف همیشه همراهشان خواهند بود. در اینجا سه چیزی که زمان استخدام فرد مخالفتان باید در پی آن باشید ذکر می گردد:
۱- قوت ایده ها: رهبران به دیدگاههای جایگزین شونده بر اساس واقعیات و داده ها نیاز دارند. ایده های متضاد باید پخته بوده و در متنی که بهترین حالت برای سهامداران است، قرار گیرند.
۲- جاه طلبی: کسی که با شما مخالفت می کند، برای جوش کردن سماور پیش شما نیست. دنبال کسی باشید که علاقمند به ارتقا در سازمان بوده و در پی صید بزرگ است.
۳- اثرات به جا مانده: مطلوبیت مخالفت کافی نیست. مطمئن شوید که اثرات به جا مانده از فرد نشان دهنده توانایی وی در پیگیری عقاید و انجام شدن کارها می باشد.
۳ Things to Look for When Hiring People Who Disagree With You
Good leaders know they need to hear opposing voices. Great leaders hire people who disagree with them so those opposing voices are with them at all times. Here are three things to look for when hiring someone who disagrees with you:
۱. Strength of ideas. Leaders need alternate views based on facts and data. Contrary ideas should be well thought-out and put in context of what’s best for all stakeholders.
۲. Ambition. Someone who disagrees with you shouldn’t just be there to stir the pot. Look for someone who is interested in moving up in the organization and is in for the long haul.
۳. Track record. Willingness to disagree is not enough. Be sure that the person’s track record shows an ability to follow through on ideas and get things done.
مطالب و مقالات مشابه:
- انتشار آگهی در وب سایت
- ویدئوی زبان بدن در مصاحبه
- هشت راه حل آسان برای پذیرفته شدن در مصاحبه استخدامی
- آیا در مصاحبه استخدامی دنبال ابرمرد می گردیم؟
- نکاتی در مورد جذب نیروی انسانی با محوریت رزومه
- مصاحبه استخدام بر اساس شایستگی
- هشت نکته در مصاحبه تلفنی
- آموزش تشخیص مزاج در کارمندان و هنگام مصاحبه شغلی (قسمت ۱)
ویژگیهای خاص کارگاههای آموزشی رایان راهبرد چیست؟
کارگاههای رایان راهبرد بر اساس مدلها و روشهای روز دنیا و با رویکرد ایجاد مهارت تخصصی تدارک دیده شدهاند و یادگیری انجام موضوع آموزش پس از مشارکت فعال تضمین شده است. این مهارتها برای مدیران و متخصصان منابع انسانی یک مزیت رقابتی ایجاد میکنند تا در موقعیتهای شغلی مناسبی در این حرفه قرار گیرند.
رویکرد رایان راهبرد در ارائۀ خدمات مشاوره منابع انسانی چگونه است؟
رایان راهبرد تأکید زیادی به درونیسازی متدهای به کار گرفتهشده در سازمانها دارد. به طوری که تمامی پروژههای مشاوره پس از آموزش به ذینفعان و متولیان منابع انسانی سازمان آغاز میشوند. بدین ترتیب اجرا با آگاهی از دورنما و تسلط بر تکنیک همراه خواهد بود. سازمان نیز در آینده وابسته به مشاور نبوده و میتواند خود، بهروزرسانیها را متناسب با تغییرات پیش برد.
مطالب و یادداشتهای وب سایت رایان راهبرد چابک چه ویژگیهایی دارد؟
کادر تحریریه رایان راهبرد چابک متشکل از متخصصان منابع انسانی با تسلط بر روزنامهنگاری است و متفاوت با فعالان دیجیتال مارکتینگ فعال در فضای مجازی و شبکههای اجتماعی، به کیفیت محتوا وفادارند. مطالب و یادداشتهایی که در وب سایت منتشر میشوند، عمدتاً محتوای تولیدی و یا ترجمهای از روندها و سیگنالهای موجود در فضای جهانی منابع انسانی است که خاص رایان راهبرد است. این محتواها برای اولین بار به زبان فارسی منتشر میشوند.