ویرایش محتوا

نقش ها و مسئولیت ها در مدیریت تغییر سازمانی

مدیریت تغییر سازمانی

عوامل مختلفی باعث می شوند که در هنگام بروز یا اعمال تغییر سازمانی، هیچ چیز سر جای خودش نباشد. ( تغییر سازمانی )

این به هم ریختگی اگر به سمت درستی هدایت نشود، بهره وری را به شدت پایین آورده و حتی می تواند موجب زوال سازمان شود. 

شناخت نقش ها در هنگامه ی بروز تغییر می تواند گذر موفق از دره نا امیدی و سقوط بهره وری را تسهیل کند. در ادامه مطلب نقش ذی نفعان مختلف در استقرار سیستم جدید و تغییر یافته، به صورت خلاصه مرور می شود.

نقش مدیران ارشد در مدیریت تغییر:

- اطلاع رسانی استراتژی کسب و کار سازمان
— پاسخ دادن به دل مشغولی های متنوع کارکنان برای افزایش وضوح منطقی که پشت تغییر است
— نشان دادن اهمیت تغییر

 نقش منابع انسانی در تغییر سازمانی:( تغییر سازمانی )

- همکاری با واحد ارتباطات داخلی، روابط عمومی و سایر ذینفعان برای هماهنگی انتقال پیام های هیأت مدیره و مدیران و حصول اطمینان از انسجام
— فراهم نمودن منابع و راهنماهایی نظیر توصیفی از نقش مدیران برای پشتیبانی از تلاش هایی که صرف نگهداری کارکنان می شود برای مدیران
— فراهم کردن اطلاعات به روز و پشتیبانی منظم برای کارکنان

 نقش مدیران میانی:

- اطلاع رسانی اطلاعات حیاتی به کارکنان
— پاسخ دهی به دل مشغولی ها در سطح فردی و از طریق مکالمه ی یک به یک
— مشخص کردن و نگهداری کارکنان کلیدی
— جلب دلبستگی و تعهد و تعلق کارکنان
— اطلاع رسانی نگرانی های پرسنل از تغییر به مدیران ارشد و منابع انسانی

 نقش کارکنان:

- درک اینکه چگونه تغییر بر روی شغل روز مره شان، همکاران و سازمان تأثیر می گذارد

عوامل مختلفی باعث می شوند که در هنگام بروز یا اعمال تغییرات در سازمان، هیچ چیز سر جای خودش نباشد. این به هم ریختگی اگر به سمت درستی هدایت نشود، بهره وری را به شدت پایین آورده  و حتی می تواند موجب زوال سازمان شود.

تغییر سازمانی
بروز یا اعمال تغییرات در سازمان

مطالب مرتبط با مدیریت تغییر

دوره مدیریت تغییر و تکنیک هایی برای موفقیت تغییر

رهبری تلاشهای تغییر

در زمان تغییر، فرهنگ را در اولویت اول قرار دهید

سیر روانی تغییر و مدیریت تغییر در سازمان

تغییر را به صورت کارآ مدیریت کنید (گزارش سمینار SHRM)

شفافیت جبران خدمت

 

ویژگی‌های خاص کارگاه‌های آموزشی رایان راهبرد چیست؟

کارگاه‌های رایان راهبرد بر اساس مدل‌ها و روش‌های روز دنیا و با رویکرد ایجاد مهارت تخصصی تدارک دیده شده‌اند و یادگیری انجام موضوع آموزش پس از مشارکت فعال تضمین شده است. این مهارت‌ها برای مدیران و متخصصان منابع انسانی یک مزیت رقابتی ایجاد می‌کنند تا در موقعیت‌های شغلی مناسبی در این حرفه قرار گیرند.

رویکرد رایان راهبرد در ارائۀ خدمات مشاوره منابع انسانی چگونه است؟

رایان راهبرد تأکید زیادی به درونی‌سازی متدهای به کار گرفته‌شده در سازمان‌ها دارد. به طوری که تمامی پروژه‌های مشاوره پس از آموزش به ذینفعان و متولیان منابع انسانی سازمان آغاز می‌شوند. بدین ترتیب اجرا با آگاهی از دورنما و تسلط بر تکنیک همراه خواهد بود. سازمان نیز در آینده وابسته به مشاور نبوده و می‌تواند خود، به‌روز‌رسانی‌ها را متناسب با تغییرات پیش برد.

مطالب و یادداشت‌های وب سایت رایان راهبرد چابک چه ویژگی‌هایی دارد؟

کادر تحریریه رایان راهبرد چابک متشکل از متخصصان منابع انسانی با تسلط بر روزنامه‌نگاری است و متفاوت با فعالان دیجیتال مارکتینگ فعال در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، به کیفیت محتوا وفادارند. مطالب و یادداشت‌هایی که در وب سایت منتشر می‌شوند، عمدتاً محتوای تولیدی و یا ترجمه‌ای از روندها و سیگنال‌های موجود در فضای جهانی منابع انسانی است که خاص رایان راهبرد است. این محتواها برای اولین بار به زبان فارسی منتشر می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top
error: این محتوا محافظت شده است