ویرایش محتوا

روندهای کسب و کار تا سال ۲۰۳۰ به گزارش هی گروپ

کسب و کار هی گروپ

دنیا در حال تغییر است!

کسب و کار هی گروپ

مطالعه ای که توسط هی گروپ Hay Group و Z‑Punkt انجام شده نمایانگر شش تغییر اساسی در جهان کسب و کار است که آینده ما را تا سال ۲۰۳۰ شکل خواهند داد. 

این موارد را شناخته و مشخص کنید که برای کسب و کار شما به چه معنی اند و چطور استراتژی پرسنلی شرکتتان را تحت تأثیر قرار می دهند.

هی گروپ ، کسب و کار

روندهای عمده کسب و کار چیستند؟

در این مطالعه اصطلاح روندهای عمده (mega­trends) از مدلی که اولین بار توسط جان نایسبیت(John Nais­bitt) در کتابی به همین نام در سال ۱۹۸۲ معرفی شده برگرفته شده است.

یک روند عمده، همانند روندهای کوتاه مدت دیده شده در بازار خرده فروشی فروشگاهی (FMCG) نیست.

بلکه فرآیندی بلند مدت و تحولی با مقیاس جهانی و محدوده ای وسیع و اثراتی رویایی است.

 

کسب و کار هی گروپ

شش روند عمده کسب و کار که شرکتها باید برای آن آماده شوند عبارتند از :

 

۱- نسخه ۰۲ جهانی شدن: دستور کار جدید جهانی با انتقال قدرت اقتصادی به آسیا در حال پدید آمدن است. 

 

۲- بحران محیطی: رهبران باید فرهنگهای پایدار را به خاطر منابع طبیعی در حال اتمام پایه گذاری کنند.

 

۳- فرد گرایی: کارفرمایان باهوش راههایی متناسب کار کردن با افراد متفاوت، به منظور نگهداری استعدادها طراحی خواهند نمود.

 

۴- دیجیتالی شدن: در فضایی که وضوح حرف اول را می زند، رهبران باید سطوح بالایی از یکپارچگی و خلوص نیت را از خود نشان دهند.

 

۵- تغییرات در ساختار جمعیت شناسی: جمعیت در حال کهنسال شدن به معنی کاهش نیروی کار جهانی، کمبودهای دائمی مهارت و جنگ شدید برای استعدادها خواهد بود.

 

۶- همگرایی تکنولوژیکی: همگرایی علوم نانو، زیستی، اطلاعاتی و نیز سنتی، بازارهای محصول جدیدی که قبلا گفته نشده بودند را خلق خواهد نمود و نیز موجب مهجور شدن غیر از این موارد خواهد شد.

 

منبع: هی گروپ HayGroup

کسب و کار هی گروپ

ترجمه: رایان راهبرد چابک

ویژگی‌های خاص کارگاه‌های آموزشی رایان راهبرد چیست؟

کارگاه‌های رایان راهبرد بر اساس مدل‌ها و روش‌های روز دنیا و با رویکرد ایجاد مهارت تخصصی تدارک دیده شده‌اند و یادگیری انجام موضوع آموزش پس از مشارکت فعال تضمین شده است. این مهارت‌ها برای مدیران و متخصصان منابع انسانی یک مزیت رقابتی ایجاد می‌کنند تا در موقعیت‌های شغلی مناسبی در این حرفه قرار گیرند.

رویکرد رایان راهبرد در ارائۀ خدمات مشاوره منابع انسانی چگونه است؟

رایان راهبرد تأکید زیادی به درونی‌سازی متدهای به کار گرفته‌شده در سازمان‌ها دارد. به طوری که تمامی پروژه‌های مشاوره پس از آموزش به ذینفعان و متولیان منابع انسانی سازمان آغاز می‌شوند. بدین ترتیب اجرا با آگاهی از دورنما و تسلط بر تکنیک همراه خواهد بود. سازمان نیز در آینده وابسته به مشاور نبوده و می‌تواند خود، به‌روز‌رسانی‌ها را متناسب با تغییرات پیش برد.

مطالب و یادداشت‌های وب سایت رایان راهبرد چابک چه ویژگی‌هایی دارد؟

کادر تحریریه رایان راهبرد چابک متشکل از متخصصان منابع انسانی با تسلط بر روزنامه‌نگاری است و متفاوت با فعالان دیجیتال مارکتینگ فعال در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، به کیفیت محتوا وفادارند. مطالب و یادداشت‌هایی که در وب سایت منتشر می‌شوند، عمدتاً محتوای تولیدی و یا ترجمه‌ای از روندها و سیگنال‌های موجود در فضای جهانی منابع انسانی است که خاص رایان راهبرد است. این محتواها برای اولین بار به زبان فارسی منتشر می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top
error: این محتوا محافظت شده است