خلق فرهنگ ارتباطی در سازمان

خلق فرهنگ ارتباط در سازمان و تقویت آن

یکی از فعالیت های بسیار تأثیرگذار در بهبود بهره وری و اثربخشی کارکنان است.

فرهنگ ارتباط سازمان، خلق و تقویت فرهنگ ارتباطی در … مشاوره منابع انسانی، آموزش منابع انسانی، آموزش هی گروپ، شرح شغل، شناسنامه شغل، شرح وظایف

این فعالیت یکی از سرفصل های فعالیت مدیریت منابع انسانی سازمان و تقریباً همه ی مدیران است.

بازخورد دادن مداوم که یکی از بخش های اصلی این فرهنگ ارتباطی است، به طور فزاینده ای از طرف نسل های جدیدی که وارد بازار کار می شوند، مطالبه می شود.

تحقیقی که به تازگی توسط شرکت بررسی های منابع انسانی تینی پالس (Tiny Pulse) انجام شده نشان می دهد که:

۶۴% از کارکنان می گویند که نیازمند چک شدن و گرفتن راهنمایی در هر دو هفته هستند
۴۲% از کارکنان از نسل هزاره (متولیدن حدود سالهای ۱۹۸۱ تا ۲۰۰۰) در عوض، هر هفته این چک شدن را می خواهند.

پیام روشن این تحقیق ” ارتباط بیشتر” و بازخورد بیشتر توسط مدیر به کارمند است. چیزی که در روابط بسیاری از مدیران فراموش شده است!

فرهنگ ارتباط سازمان، خلق و تقویت فرهنگ ارتباطی در ... مشاوره منابع انسانی، آموزش منابع انسانی، آموزش هی گروپ، شرح شغل، شناسنامه شغل، شرح وظایف

خلق و تقویت فرهنگ ارتباطی در … مشاوره منابع انسانی، آموزش منابع انسانی، آموزش هی گروپ،  شناسنامه شغل، شرح وظایف

یادداشت های مرتبط با فرهنگ ارتباط سازمان:

مدیریت عملکرد چابک کارکنان

ارائه بازخورد منفی

بازخوردهای ساندویچی در مرور عملکرد کارکنان

در زمان تغییر، فرهنگ را در اولویت اول قرار دهید

۹ نشانه فرهنگ کاری سمی

نسل هزاره در محیط کار

دامهای ارزیابی اثربخشی آموزش

روشهایی نوین در آموزش

دوره آنالیز شغل و تهیه شناسنامه شغل به روش هی گروپ

لینکدین

دامهای ارزیابی اثربخشی آموزش

۷ دامی که به گفته کریک پاتریک که در هنگام ارزیابی اثربخشی آموزش باید از آن دوری شود را در کلیپ ذیل ببینید.

دام اثربخشی آموزش، آموزش منابع انسانی، شرح شغل، شناسنامه شغلی، آنالیز شغل، ارزیابی شغل، جبران خدمت و مزایا، مشاوره منابع انسانی، شرح وظایف، هی گروپ، چارت

https://isurvey.ir/training-effectiveness.mov

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top