ویرایش محتوا

خلق فرهنگ ارتباطی در سازمان

فرهنگ ارتباط سازمان

خلق فرهنگ ارتباط سازمان و تقویت آن

یکی از فعالیت های بسیار تأثیرگذار در بهبود بهره وری و اثربخشی کارکنان،خلق فرهنگ ارتباط سازمان است.

این فعالیت یکی از سرفصل های فعالیت مدیریت منابع انسانی سازمان و تقریباً همه ی مدیران است.

فرهنگ ارتباط سازمان
فرهنگ ارتباط سازمان

بازخورد دادن مداوم که یکی از بخش های اصلی این فرهنگ ارتباطی است، به طور فزاینده ای از طرف نسل های جدیدی که وارد بازار کار می شوند، مطالبه می شود.

تحقیقی که به تازگی توسط شرکت بررسی های منابع انسانی تینی پالس (Tiny Pulse) انجام شده نشان می دهد که:

۶۴% از کارکنان می گویند که نیازمند چک شدن و گرفتن راهنمایی در هر دو هفته هستند

۴۲% از کارکنان از نسل هزاره (متولیدن حدود سالهای ۱۹۸۱ تا ۲۰۰۰) در عوض، هر هفته این چک شدن را می خواهند.

فرهنگ ارتباط سازمان

پیام روشن این تحقیق ” ارتباط بیشتر” و بازخورد بیشتر توسط مدیر به کارمند است. چیزی که در روابط بسیاری از مدیران فراموش شده است!

فرهنگ ارتباط سازمان، خلق و تقویت فرهنگ ارتباطی در ... مشاوره منابع انسانی، آموزش منابع انسانی، آموزش هی گروپ، شرح شغل، شناسنامه شغل، شرح وظایف

خلق و تقویت فرهنگ ارتباطی در … مشاوره منابع انسانی، آموزش منابع انسانی، آموزش هی گروپ،  شناسنامه شغل، شرح وظایف

یادداشت های مرتبط با فرهنگ ارتباط سازمان:

مدیریت عملکرد چابک کارکنان

ارائه بازخورد منفی

بازخوردهای ساندویچی در مرور عملکرد کارکنان

در زمان تغییر، فرهنگ را در اولویت اول قرار دهید

۹ نشانه فرهنگ کاری سمی

نسل هزاره در محیط کار

دامهای ارزیابی اثربخشی آموزش

روشهایی نوین در آموزش

دوره آنالیز شغل و تهیه شناسنامه شغل به روش هی گروپ

لینکدین

دامهای ارزیابی اثربخشی آموزش

۷ دامی که به گفته کریک پاتریک که در هنگام ارزیابی اثربخشی آموزش باید از آن دوری شود را در کلیپ ذیل ببینید.

دام اثربخشی آموزش، آموزش منابع انسانی، شرح شغل، شناسنامه شغلی، آنالیز شغل، ارزیابی شغل، جبران خدمت و مزایا، مشاوره منابع انسانی، شرح وظایف، هی گروپ، چارت

https://isurvey.ir/training-effectiveness.mov

ویژگی‌های خاص کارگاه‌های آموزشی رایان راهبرد چیست؟

کارگاه‌های رایان راهبرد بر اساس مدل‌ها و روش‌های روز دنیا و با رویکرد ایجاد مهارت تخصصی تدارک دیده شده‌اند و یادگیری انجام موضوع آموزش پس از مشارکت فعال تضمین شده است. این مهارت‌ها برای مدیران و متخصصان منابع انسانی یک مزیت رقابتی ایجاد می‌کنند تا در موقعیت‌های شغلی مناسبی در این حرفه قرار گیرند.

رویکرد رایان راهبرد در ارائۀ خدمات مشاوره منابع انسانی چگونه است؟

رایان راهبرد تأکید زیادی به درونی‌سازی متدهای به کار گرفته‌شده در سازمان‌ها دارد. به طوری که تمامی پروژه‌های مشاوره پس از آموزش به ذینفعان و متولیان منابع انسانی سازمان آغاز می‌شوند. بدین ترتیب اجرا با آگاهی از دورنما و تسلط بر تکنیک همراه خواهد بود. سازمان نیز در آینده وابسته به مشاور نبوده و می‌تواند خود، به‌روز‌رسانی‌ها را متناسب با تغییرات پیش برد.

مطالب و یادداشت‌های وب سایت رایان راهبرد چابک چه ویژگی‌هایی دارد؟

کادر تحریریه رایان راهبرد چابک متشکل از متخصصان منابع انسانی با تسلط بر روزنامه‌نگاری است و متفاوت با فعالان دیجیتال مارکتینگ فعال در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، به کیفیت محتوا وفادارند. مطالب و یادداشت‌هایی که در وب سایت منتشر می‌شوند، عمدتاً محتوای تولیدی و یا ترجمه‌ای از روندها و سیگنال‌های موجود در فضای جهانی منابع انسانی است که خاص رایان راهبرد است. این محتواها برای اولین بار به زبان فارسی منتشر می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top
error: این محتوا محافظت شده است