ویرایش محتوا
کارآیی ایمیل سازمان

سازمانتان را از ناکارآیی ای میل برهانید

کارآیی ایمیل سازمان

یک صندوق ورودی ایمیل که پر شده باشد:

در بهترین حالت آزار دهنده و در بدترین حالت نیز مخل زمان و از بین برنده کارآیی خواهد بود. اگر به کارکنانتان شک دارید که از این رسانه ارتباطی به بهترین نحو استفاده می کنند یا خیر، یک بازرسی ایمیل ترتیب دهید. 

کارآیی ایمیل سازمان : در زمان مرور، از کارکنانتان بخواهید که دو مثال که نشان دهنده استفاده همراه با کارآیی از ایمیل باشند، انتخاب کنند. 

در انتخابهایشان ایشان را هدایت کنید. آنهایی که پاسخهای شیوایی را مشخص می کنند، ممکن است برای ارائه ایده هایشان به تشویق نیاز داشته باشند.

آنهایی که مدارک سنگینی را ارسال می کنند، ممکن است نیاز باشد بشنوند که “طولانی بودن” استفاده صحیحی از وقت همکاران نیست.

این فرآیند وقتی که عادتهای بد ایمیلی در مورد عملکرد فردی را آشکار می کنید، برای شما و کارکنانتان راهگشاست.

 

نکته مدیریتی روز
مجله مروری بر کسب و کار هاروارد

کارآیی ایمیل سازمان

کارآیی ایمیل سازمان
کتاب مجموعه نکات مدیریتی مروری بر کسب و کار هاروارد را می توانید از لینک ذیل تهیه فرمایید:

http://naghoospress.ir/bookview.aspx?bookid=1486648

ترجمه: مراد احمدی پور
مشاور مدیریت منابع انسانی

ویژگی‌های خاص کارگاه‌های آموزشی رایان راهبرد چیست؟

کارگاه‌های رایان راهبرد بر اساس مدل‌ها و روش‌های روز دنیا و با رویکرد ایجاد مهارت تخصصی تدارک دیده شده‌اند و یادگیری انجام موضوع آموزش پس از مشارکت فعال تضمین شده است. این مهارت‌ها برای مدیران و متخصصان منابع انسانی یک مزیت رقابتی ایجاد می‌کنند تا در موقعیت‌های شغلی مناسبی در این حرفه قرار گیرند.

رویکرد رایان راهبرد در ارائۀ خدمات مشاوره منابع انسانی چگونه است؟

رایان راهبرد تأکید زیادی به درونی‌سازی متدهای به کار گرفته‌شده در سازمان‌ها دارد. به طوری که تمامی پروژه‌های مشاوره پس از آموزش به ذینفعان و متولیان منابع انسانی سازمان آغاز می‌شوند. بدین ترتیب اجرا با آگاهی از دورنما و تسلط بر تکنیک همراه خواهد بود. سازمان نیز در آینده وابسته به مشاور نبوده و می‌تواند خود، به‌روز‌رسانی‌ها را متناسب با تغییرات پیش برد.

مطالب و یادداشت‌های وب سایت رایان راهبرد چابک چه ویژگی‌هایی دارد؟

کادر تحریریه رایان راهبرد چابک متشکل از متخصصان منابع انسانی با تسلط بر روزنامه‌نگاری است و متفاوت با فعالان دیجیتال مارکتینگ فعال در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، به کیفیت محتوا وفادارند. مطالب و یادداشت‌هایی که در وب سایت منتشر می‌شوند، عمدتاً محتوای تولیدی و یا ترجمه‌ای از روندها و سیگنال‌های موجود در فضای جهانی منابع انسانی است که خاص رایان راهبرد است. این محتواها برای اولین بار به زبان فارسی منتشر می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: این محتوا محافظت شده است